Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
uuh
Lainaus käyttäjältä: el Blanco - 13.04.2008, 20.58.45uuhNäyttää muuten vähän vammaiselta..
Lainaus käyttäjältä: el Blanco - 13.04.2008, 20.58.45http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20071130/01/3688367843-soccer-uefa-cup-group-f-bolton-wanderers-v-aris-salonika.jpguuhMiten tämä pelle saa tuomita pelejä?!?!?! Eikö kyseinen herra "vaihdettu" viime kaudella puoliajalla toiseen duumariin..
http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20071130/01/3688367843-soccer-uefa-cup-group-f-bolton-wanderers-v-aris-salonika.jpguuh