Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00  (Luettu 17211 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kenttis

  • Viestejä: 688
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #80 : 13.04.2008, 21.43.30 »
näkyyks tää matsi joltai kanavalta??

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #81 : 13.04.2008, 21.44.44 »
Kohta voisi kyllä ottaa Diarran kentälle...

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #82 : 13.04.2008, 21.46.17 »
Kohta voisi kyllä ottaa Diarran kentälle...

Ja heti ilmestyi kuviin :D.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #83 : 13.04.2008, 21.48.39 »
Ei vaan voi olla kommentoimatta tuomaria. Realin pelaajat laittaa sukille, niin samantien korttia. Murcia pelaajat takaapäin nilkoille, ei mitään.
REAL MADRID

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #85 : 13.04.2008, 21.49.31 »
kukakohan idiotti kelaili koko päivän et tää matsi alkaa klo 21. noh ekan puoliajan missasin mut enpä tainnu mistää pelillisesti jäädä paitsi.
¡Hala Madrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #86 : 13.04.2008, 21.50.42 »
Ei vaan voi olla kommentoimatta tuomaria. Realin pelaajat laittaa sukille, niin samantien korttia. Murcia pelaajat takaapäin nilkoille, ei mitään.

Jep siltähän tämä on näyttänyt. Arvokkaat 3 pistettä on kuitenkin tuloillaan!
¡Hala Madrid!

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #87 : 13.04.2008, 21.54.00 »
Loppui!

9p Barcaan, eiköhän katalaanit ala olla lyötyjä. Nyt sitten seuraamaan seuraavaa seikkailua, vaikka Villarrealia symppaankin, nyt kannustetaan Almeriaa. :)

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #88 : 13.04.2008, 21.54.41 »
wooohoooo! 9 pistettä!!!
¡Hala Madrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #89 : 13.04.2008, 21.56.15 »
Loppui!

9p Barcaan, eiköhän katalaanit ala olla lyötyjä. Nyt sitten seuraamaan seuraavaa seikkailua, vaikka Villarrealia symppaankin, nyt kannustetaan Almeriaa. :)

Kuin myös! Kuhan nyt Drenthe vaan olisi ihan kunnossa.
¡Hala Madrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #90 : 13.04.2008, 21.56.21 »
Kolme pistettä ja eipä sitten juuri muuta :peukku_ylos:.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #91 : 13.04.2008, 21.56.28 »
Ja nyt sitten jokaine kääntää UK:lle, ja Negredoa symppaamaan.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #92 : 13.04.2008, 21.58.07 »
Jep, tärkeimmät saatiin, eli 3 pistettä. Ei peli nyt kuitenkaan tasokasta ollut. Johtuen toki suuresti Torresin 17 min. kohdalla tulleesta punasesta kortista. Tosiaan, ero Barcaan 9 pistettä.  :peukku_ylos: Vielä voisi Almeria yllättää ja ottaa 3 pistettä Villarrealilta. Tai yltää edes tasapeliin. Tämä kuitenkin hyvä loppu viikolle.
REAL MADRID

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #93 : 13.04.2008, 21.58.11 »
Ja nyt sitten jokaine kääntää UK:lle, ja Negredoa symppaamaan.

Jep, käskystä :peukku_ylos:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #94 : 13.04.2008, 22.21.55 »
Ja nyt sitten jokaine kääntää UK:lle, ja Negredoa symppaamaan.
Negredo sitten missasi pilkun  :peukku_alas:
i Hala Madrid !

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #95 : 13.04.2008, 22.24.58 »
Jumalauta, että kirosin kun Negredo missas pilkun on nimittäin Almerialle lyöty pitkätvedot.
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #96 : 14.04.2008, 00.26.06 »
Jep, tärkeimmät saatiin, eli 3 pistettä. Ei peli nyt kuitenkaan tasokasta ollut. Johtuen toki suuresti Torresin 17 min. kohdalla tulleesta punasesta kortista. Tosiaan, ero Barcaan 9 pistettä.  :peukku_ylos: Vielä voisi Almeria yllättää ja ottaa 3 pistettä Villarrealilta. Tai yltää edes tasapeliin. Tämä kuitenkin hyvä loppu viikolle.

Voitonhan se otti. 1-0. 9 pistettä tosiaan eroa nyt Blaugranaan!
¡Hala Madrid!

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #97 : 14.04.2008, 07.55.45 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #98 : 14.04.2008, 08.22.47 »
http://video.aol.com/video-detail/real-madrid-1-0-real-murcia-wesley-sneijder-goal/89965036
Tuolta näkyy maali, jos joku ei vielä sitä ole nähnyt.

Kyllä on siis niin loistava laukaus, että huh huh. :peukku_ylos:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #99 : 14.04.2008, 09.42.43 »
Vittu että pelotti ku olin tyttökaverin luona ja en peliä kerinny kattoo sit vilkasin tekstiltä ja Torres ottanu punasen 20 minuutin kohalla... sit vasta aamulla sai nähdä helpottavan tuloksen  8) Kiitos Wesley!!!  :peukku_ylos:  :sydän: