Kirjoittaja Aihe: Kokoonpanospekulaatiot.  (Luettu 13171 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #40 : 05.08.2008, 14.48.41 »
Kovettaa. Tossa kun vielä olisi Villa Raulin tilalla niin  :peukku_ylos:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #41 : 05.08.2008, 19.26.52 »
Nykyisellä materiaalilla:


                              Casillas

Ramos            Pepe       Garay           Marcelo

                                Gago

         Van der Vaart             Snejder

Robinho                                             Robben

                                 Raul


Heppa sitten toiseksi kärjeksi Gagon tilalle tekemään tuhojaan, mikäli tarve vaatii

Kovettaa kans tää kovasti

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #42 : 05.08.2008, 19.36.24 »
Nykyisellä materiaalilla:


                              Casillas

Ramos            Pepe       Garay           Marcelo

                                Gago

         Van der Vaart             Snejder

Robinho                                             Robben

                                 Raul
Ongelmakohdat:
1) Garay pelaa alkavan kauden Racingissa.
2) Sneijder on seuraavat 3-4kk sivussa, eikä luonnollisestikaan ole automaattisesti avauksen pelaaja heti tervehdyttyään,
3) Raúl yksin kärkenä... ero taitaa olla liian suuri hyvän ja heikon päivän välillä.

Tki kaikki nää ongelmat on ratkaistavissa Cannavarolla, Gutilla ja Higuaínilla.  :peukku_ylos:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #43 : 05.08.2008, 20.00.59 »
Lisäisin sen vielä ongelmakohdaksi, että Robinhon jatkaminen Real Madridissa ei todellakaan ole kirkossa kuulutettu.

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #44 : 05.08.2008, 22.09.02 »
Millä numerolla VdV pelaa? 23 joka oli HSV:ssä on Wesleyllä..
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Kenttis

  • Viestejä: 688
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #45 : 05.08.2008, 22.14.41 »
Millä numerolla VdV pelaa? 23 joka oli HSV:ssä on Wesleyllä..
Ite veikkaan, että numerolla 24

luxemburgo

  • Vieras
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #46 : 06.08.2008, 09.44.10 »
Nykyisellä materiaalilla:


                              Casillas

Ramos            Pepe       Garay           Marcelo

                                Gago

         Van der Vaart             Snejder

Robinho                                             Robben

                                 Raul
Ongelmakohdat:
1) Garay pelaa alkavan kauden Racingissa.
2) Sneijder on seuraavat 3-4kk sivussa, eikä luonnollisestikaan ole automaattisesti avauksen pelaaja heti tervehdyttyään,
3) Raúl yksin kärkenä... ero taitaa olla liian suuri hyvän ja heikon päivän välillä.

Tki kaikki nää ongelmat on ratkaistavissa Cannavarolla, Gutilla ja Higuaínilla.  :peukku_ylos:

Tehdään nyt E-spelille vielä tarvittavilla muutoksilla oma:


                               Casillas

Ramos            Pepe             Canna           Marcelo

                                 Gago

      Robinho        Van der Vaart            Robben

                     Raul                Van Nistelrooy



Tolla lähdetään. Higuain sitten vaihdosta Hepan tilalle, mikäli konkarin ruuti on märkää.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #47 : 06.08.2008, 11.14.56 »
Tuo Luxan kokoonpano kyllä kovettaisi aivan mielettömästi, mutta ainut asia mikä hieman huolettaa on tuo puolustuspään pelaaminen... Silti mielestäni kokeilemisen arvoinen ns. "heikompia" vastaan. Ja kyllähän tuolla poppoolla pelistä pitäisi saada melkoista valkoista balettia niin eipä se puolustaminen välttämättä niin haittaa jos ite saadan se kolme byyriä per peli ;D

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #48 : 06.08.2008, 13.00.39 »
Tuo Luxan kokoonpano kyllä kovettaisi aivan mielettömästi, mutta ainut asia mikä hieman huolettaa on tuo puolustuspään pelaaminen... Silti mielestäni kokeilemisen arvoinen ns. "heikompia" vastaan. Ja kyllähän tuolla poppoolla pelistä pitäisi saada melkoista valkoista balettia niin eipä se puolustaminen välttämättä niin haittaa jos ite saadan se kolme byyriä per peli ;D
Sama. Tosin taitaa Zamora sitten jäädä... ;)

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #49 : 06.08.2008, 19.00.20 »
Jos Sneijderin loukkaantumisesta halutaan jotain hyvää hakea, niin nyt ainakin Van Der Vaart tulee saamaan heti alussa enemmän vastuuta ja sisäänajo tapahtuu näin ollen nopeammin. Ja kun UCL:ssä alkavat tosipelit, niin saadaan "Sniper" takaisin sairastuvalta. Sneijderin ollessa poissa avauksesta myös johdon paineet pitää Robinho joukkuueessa kasvavat, vaikkeivät herrat suoranaisesti samasta tontista kilpailekaan. Tässä vaiheessa olisi mukava tietää, mitkä ovat johdon aatokset Villasta ja Tevezistä, jotka ovat huhuissa viimeisinä liikkuneet. Calderonhan jo totesi, että Van Der Vaart on todennäköisesti kesän ensimmäinen ja viimeinen ostos - enteilisikö tämä myös sitä, että Saviolalle ollaan petaamassa hänen ansaitsemaansa näytön paikkaa...ei välttämättä lainkaan huono ajatus?

Kenttis

  • Viestejä: 688
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #50 : 06.08.2008, 19.40.44 »
Calderonhan jo totesi, että Van Der Vaart on todennäköisesti kesän ensimmäinen ja viimeinen ostos

No eikös Garay ollut kesän ensimmäinen ostos

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #51 : 07.08.2008, 02.45.59 »
Eipä tässä hirveesti tarvi spekuloida kokoonpanoista.. Ilman loukkaantumisia, muita kuin Sneijderin, vain muutama pelipaikka on kysymysmerkki. Puolustus on lähes 100-varmasti Ramos-Canna-Pepe-Marcelo. Marcelon tilalla ehkä Heinze höntyilemässä kovemmissa peleissä..

Keskikentällä ainoan wingerin ja puolustavankeskikentän paikat auki. Eli joko laidalla on Robinho tai Robben  ja pivotena Gago tai Diarra.. Itse liputtaisin Robinhoa avaukseen jo sen takia, että muuten suurin osa pelaajista on vasureita. Sitäpaitsi ei Robinho ainakaan ole huonompi vaihtoehto kuin lentävä hollantilainen. Luulisin, että Gago ja Diarra pelaavat lähes yhtä paljon tulevalla kaudella. Diarra on selvä ykkösvaihtoehto ns. kovempia seuroja vastaan ja UCL:n vieraspeleissä. Gagon laittaisin avaukseen varsinkin La Ligan sumputtavia joukkueita vastaan.

Hyökkäyksessä ovat varmasti Raul ja van Nistelrooy. Higuain on selvä kolmoskärki ja Saviola pelaa vain kun on pakko.

Eli tärkeissä peleissä kokoonpano olisi tälläinen(UCL jatkopelit ja El Clasicot yms.):

                    Casillas
Ramos   Pepe   Cannavaro  Heinze

                    Diarra

      der Vaart       Guti

                   Raul       Robinho

              van Nistelrooy

La Liga vääntöihin:

                  Casillas
Ramos    Pepe  Cannavaro   Marcelo

                   Gago
      der Vaart       Guti

                  Raul         Robinho
 
           van Nistelrooy

Kuten ylläolevista avauksista voi huomata, Sergio Ramoksen rooli tulee olemaan jälleen suuren suuri.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2008, 02.47.38 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #52 : 07.08.2008, 12.17.20 »
Itse en pitäisi Cannavaron avauksen paikkaa ollenkaan selviönä. Metzelderkin on vaihtoehto, ja häntä voisi kokeilla ihan tosissaan alkukaudesta. Ja Marcelon hääriessä vasemmalla myös Heinze pystyy pelaamaan keskellä. Kunhan vain aluksi oppisi, että Espanjassa ei ole tapana mennä kuudentoista sisällä kädet edellä palloon. Garay tosin voisi mennä molempien näiden ohi, jos hän jo ensi kaudella Valkoisissa pelaisi. Pepe pelaa aina kun pystyy, kuten myös Ramos. Ramosin tosin näkisin mielellään välillä myös topparina. Salgado, ainakin HSV-ottelun malliin, pystyy pelaamaan ainakin tunninverran oikealla. Ja myös Torres voi oikeaa laitaa pelata oikeajalkaisuutensa vuoksi. Vasemmalla kun se ei oikein onnistunut...

Keskikentän pohjalle täysin sama kuin Mágicolla. Diarra on tärkeä pelaaja, mutta Gagolle suuri vastuu "heikompia" vastaan. Hyökkäävämpiin rooleihin sitten Guti, van der Vaart, Sneijder ja Baptista. Ja nyt kun Wesley makaa sairaalassa, jokaiselle tästä kolmikoista voi antaa tasaisesti vastuuta. Kolme ensiksi mainittua ovat kaikki teknisiä pelaajia, joten on hyvä esim. märkiä kelejä silmälläpitäen, että joukkueessa on myös voimapelaaja Baptista. Laitaan tosiaan Robinhoa ja Robbenia. Onhan se sääli, etteivät molemmat voi olla kentällä yhtäaikaa. Robinho kuitenkin etusijalla, vaihtojen myötä voidaan myös peluuttaa molempia yhtäaikaa. Ja pakkohan sekin on vielä mainita, että Drenthe :sydän: llekin peliaikaa.

Kärkipelaajista toinen lienee jälleen selviö... Kapteenin pariksi sitten RvN ei ole selvä valinta. Jos Saviolalle kerran kaavaillaan suurta roolia, niin rohkeasti vaan peliaikaa Jänikselle. Ja operaation Higuainin sisäänajo jatkuu. Avaukseenkin vaan rohkeasti. Ja joskus voisi käyttää myös kärkiparia Higuain - Saviola, vaikka kaikki varmaan muistavat, miten viimeksi kävi, kun tämä pari aloitti Cupissa kärjessä...

                  Casillas
Ramos - Pepe - M/C/H - Marcelo
                    Gago
              VdV        Guti
                                      Robinho
        Raul           vN/S/H

Noin lähtisin alkukaudesta. Kovempiin peleihin Diarraa kentälle. Todella koviin Heinze vasemmalle. Tosipaikassa topparina voisi pelata Canna, ja kärjessä Ruud. Mutta miten sitten tulevaisuudessa...

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #53 : 07.08.2008, 12.40.55 »
Jaahas. Tällä näytetään olevan sitä mieltä, että De la Redille kuuluu vara vara pelaajan rooli, kun häntä ei lainkaan mainita!? Omasta mielestäni hänen kyllä pitäisi kilpailla tasaväkisesti puolustavan kk:n paikasta yhdessä Gagon ja Diarran kanssa, ja uskon ja toivon vahvasti, että hän saa paljon peliaikaa tällä kaudella. Javi Garcia saattaa kyllä jäädä vähälle peliajalle, varsinkin jos häntä topparina peluutettaisiin. No Tässä tulee kuitenkin oma toiveeni kokoonpanosta:

                          Casillas

Ramos         Canna     Pepe        Marcelo

                 DlR   
                                  Guti

Robinho             VdV                Sneijder(toivuttuaan)

                       Raul

ja backuppiakin löytyy joka paikalle:

                                     Dudek

Salgado/Torres     Metz        J.Garcia/Heinze       Heinze/Torres

                            Diarra       
                                             Gago

Higuain                   Saviola/Babtista                    Robben/Drenthe       

                                RvN/Higuain/Saviola

luxemburgo

  • Vieras
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #54 : 07.08.2008, 12.41.12 »
Diarra pelasi viime kaudella noin 30:ssa ottelussa, osan vaihdosta. Tämä on huomattavasti vähemmän kuin ensimmäisenä kautena.
Kyllä tässä suunnan tulisi olla se, että Gagon osuus kentällä kasvaa ja Diarran rooli pienenee entisestään. Otteet kentällä ratkaisevat toki lopullisen nokkimisjärjestyksen, mutta itse odotan Gagon nousevan kolmannella kaudellaan hyvin tärkeään rooliin.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #55 : 07.08.2008, 12.55.47 »
Jaahas. Tällä näytetään olevan sitä mieltä, että De la Redille kuuluu vara vara pelaajan rooli, kun häntä ei lainkaan mainita!
Itse en ole tätä mieltä, mutta luulen Schusterin olevan..

Ja Marcelon hääriessä vasemmalla myös Heinze pystyy pelaamaan keskellä.
Ei kiitos, ellei pakko sitten ole.. Niin hirveää sähläämistä ketsupin pelaaminen oli Emirates Cupissa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #56 : 07.08.2008, 13.33.12 »
Niin oli Salgadonkin, vähän kuin vuoristorata. Aiheutti hasardillaan pilkun Perseelle.

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #57 : 09.08.2008, 18.21.18 »
Spekuloidaanpa vähän tilannetta, jos kävisi niin, että Robson myytäisiin ja Villa ostettaisiin vielä (molemmat pyörineet huhissa tänäänkin, joten ei ihan utopistinen tilanne), niin miten kokoonpano kasattaisiin kun alkaisi laiturit käymään vähiin!? Itse olen sitä mieltä, että Schuster voisi kokeilla timantti kuviota, eli vaikka näin:

                             Casillas

Ramos       Canna              Pepe          Marcelo

                               DlR
                Sneijder              Guti

                               VdV

                      Villa           Raul

Molemmat laitapakit tekevät kuitenkin paljon ylös nousuja, joten laitojen kautta voidaan pelata vaikka ei laitureita olisikaan ja lisäksi Sneijder ja kuit voivat tarpeen vaatiessa levittää laidemmas pakkien avuksi.

Taktiikka voisi toki toimia, vaikka Villa ei tulisi ja Robson pysyisi Madridissa, Robson voisi ottaa toisen kärjen paikan...

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kokoonpanospekulaatiot.
« Vastaus #58 : 12.08.2008, 14.09.33 »
Calderonhan jo totesi, että Van Der Vaart on todennäköisesti kesän ensimmäinen ja viimeinen ostos

No eikös Garay ollut kesän ensimmäinen ostos

Calderon varmaankin tarkoitti pelaajia, jotka ovat Real Madridin kokoonpanossa alkavalla kaudella.  :o Viittasi tässä siihen, että Ronaldoa ei enää yritetä ostaa, eikä kukaan muukaan tule, vaikka hänen kauppa ei onnistunut.