Kirjoittaja Aihe: Pekingin Olympialaiset  (Luettu 5536 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cicinho

Pekingin Olympialaiset
« : 03.07.2008, 13.31.49 »
Pekingin olympialaiset alkavat 8.8.Luvassa varmasti monia ennätyksiä ja esimerkiksi miesten satasessa hätyytellään maailmanennätystä. Suomalaisittain mielenkiintoisin laji on varmasti keihäs, jonka tavoitteeksi lajiliitto on asettanut kaksi mitalia.

Argentiinalla on kova jalkapallo joukkue

Maalivahdit:
Oscar Ustari (Getafe), Sergio Romero (AZ Alkmaar)

Puolustajat:
Pablo Zabaleta (Espanyol), Luciano Monzon (Boca Juniors), Ezequiel Garay (Real Madrid), Nicolas Burdisso (Inter Milano), Federico Fazio (Sevilla), Lautaro Acosta (Sevilla)

Keskikenttä:
Fernando Gago (Real Madrid), Juan Roman Riquelme (Boca Juniors), Ever Banega (Valencia), Javier Mascherano (Liverpool), Jose Sosa (Bayern Munich)

Hyökkääjät:
Diego Buonanotte (River Plate), Sergio Aguero (Atletico Madrid), Lionel Messi (Barcelona), Ezequiel Lavezzi (Napoli), Angel Di Maria (Benfica)
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

zzziii

Re: Pekingin Olympialaiset
« Vastaus #1 : 03.07.2008, 13.49.04 »
OOh Buonanotte :peukku_ylos:

Toivottavasti pääsisi jopa pelaamaankin.

pälle

« Vastaus #2 : 03.07.2008, 20.12.47 »
Suomalaisten mitalitoivot? Keihäässä lepää. Minuakin ottaa suunnattomasti aivoon että 81 metrin kaljupää urpo vie Järvenpäältä paikan yhden kisan perusteella. Epäoikeudenmukaista! Noh, eiköhän Terokin sinne Pekingiin pääse. Itse lasken tällä hetkellä Järvenpään Suomen ykkösheittäjäksi ja Pitkämäki on vasta toisena.

Yleisurheilusta puhuttaessa pitää varmaan heittää vielä keihään lisäksi Tommi Evilä. Krugerilta ja taitaa  Karjalaiselta olla turha odottaa mitään, Keskisalosta puhumattakaan. Evilällä sen sijaan on realistiset mahdollisuudet. 822 tuloksella jaetaan 12. paras tulos tällä kaudella ja jos siihen lisää 10cm lisää ollaan jo maailman 2 paras.

Painissa ei taida olla ketään maailman huipulla tällä hetkellä?
Ammunasta voisi tulla jossain lajissa mahdollisesti mitsku?
Soudussa se naisparivaljakko saattaisi tuoda mitalia?

Siinähän nuo taisi olla.
---

USA vs. Kiina (vs. Venäjä) taitaa olla näiden kisojen taistelu suuruudesta, vai? USAn korisjoukkueella olisi paljon mainetta puhdistettavana. Kuka yksittäinen urheilija kerää eniten mitaleja näissä kisoissa. Michael Phelps. Ateenan kisoissa 6 kultaa ja 2 pronssia. Tänä vuonna tavoittelee 10 kultaa!

"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Dante

• Zidane <3
« Vastaus #3 : 04.07.2008, 00.35.49 »
ääääh en tätä aihetta huomannukkaan. Tein siis itse tuonne jalkapallo osuuden puolelle threadin samaan aiheeseen liittyen, jos sopii niin pidetään tämä vaikka yleisenä olympialaisista keskustelu paikkana ja tonne minun tekemääni voi sitten laittaa kaikkea jalkapallo hömppää :)
¡Hala Madrid!

Kenttis

« Vastaus #4 : 14.07.2008, 19.50.04 »
http://www.mtv3.fi/urheilu/olympialaiset/uutiset.shtml/arkistot/olympialaiset/2008/07/673451

eli järvenpää menee wirkkalan ja pitkämäen mukaan olympialaisiin

Kenttis

« Vastaus #5 : 08.08.2008, 23.17.01 »
Hienot oli avajaisseremoniat Pekingissä. Itelleni jäi se rummutus kohtaus mielee, se oli ihan helvetin siisti!

Arakorn

« Vastaus #6 : 08.08.2008, 23.54.47 »
Töissä olin silloin, tosin radio oli kerrankin auki ja jotain sieltä avausseremonioista tuli, mutta ei sitä oikein kuullut. :P

Iker

« Vastaus #7 : 11.08.2008, 07.48.55 »
Suomi on saanut ensimmäisen mitalinsa Pekingissä, Henri Häkkinen ampui pronssia :peukku_ylos:  Sekä Naisten trapissa Satu Mäkelä-Nummela selviytyi finaaliin, Mäkelä-Nummela  oli karsinnan paras yhdessä jonkun toisen kilpailijan kanssa.

Ronaldo #9

• David Silva
« Vastaus #8 : 11.08.2008, 12.14.17 »
Satu Mäkelä-Nummela voitti suomelle kultaa ammunnassa. En nähnyt kisaa koska olin koulussa.
David Silva

Arakorn

« Vastaus #9 : 11.08.2008, 12.22.31 »
Ei jumalauta nyt! Jo kaksi mitalia!  :o

Kenttis

« Vastaus #10 : 11.08.2008, 12.23.32 »
Siis mitä vittua? KULTAA!!?? Näistähä on tulossa loistavat kisat, ekaks pronssii sit viel kultaa :peukku_ylos:

Rootface

« Vastaus #11 : 11.08.2008, 12.43.54 »
Satu Mäkelä-Nummela voitti suomelle kultaa ammunnassa. En nähnyt kisaa koska olin koulussa.
Töissä tuli katottua ja aivan loistava finaali! Satu oli kyllä kylmähermoinen ampuja!
Johti käytännössä koko finaalin ja hoiteli näin homman himaan.  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

manager

« Vastaus #12 : 11.08.2008, 13.24.34 »
Toivottavasti nyt tulisi kultamitaleita nyt kunnon kasa :peukku_ylos:

Iker

« Vastaus #13 : 11.08.2008, 14.10.50 »
Töissä tuli katottua ja aivan loistava finaali! Satu oli kyllä kylmähermoinen ampuja!
Johti käytännössä koko finaalin ja hoiteli näin homman himaan.  :peukku_ylos:
Ite taas näin Mäkelä-Nummelan ensimmäisen ja viimeisen laukauksen, ekan kotona ja toisen R-kioskilla, johon muutama ihminen oli kerääntynyt seuraamaan finaalia.

pälle

« Vastaus #14 : 13.08.2008, 22.09.05 »
Hetken jo mietin herätäkö huomen aamuna viideltä kattomaan Seppälän uinteja. Onneksi tulin järkiini, eihän sieltä mitään mitalia ole tulossa :peukku_alas:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pähkinä

« Vastaus #15 : 13.08.2008, 22.43.39 »
Hetken jo mietin herätäkö huomen aamuna viideltä kattomaan Seppälän uinteja. Onneksi tulin järkiini, eihän sieltä mitään mitalia ole tulossa :peukku_alas:

Kaverilla taitaa olla vähän lasi puolityhjä?  ;D

pälle

« Vastaus #16 : 13.08.2008, 23.25.19 »
Kaverilla taitaa olla vähän lasi puolityhjä?  ;D
Jos ite sanoo, että muut löysäili ja ite veti täysii SE-ajan, ni ei tuu pärjää. Otti kaikenliäks melkeen huonoimman startin erässään ja sano ettei nyt mitää lähtis muuttamaan tost uinnista. Toivon olevani väärässä.

pälle

« Vastaus #17 : 15.08.2008, 20.36.35 »
Mitä mä sanoin  :peukku_alas: Uinti sikseen...

Oli huikea juoksu Dibabalta naisten 10000m juoksussa! Alle 30min :o

Juho

« Vastaus #18 : 16.08.2008, 17.38.36 »
Uskomaton juoksu Boltilta, 9.69 eikä edes juossut loppuun.

Rootface

« Vastaus #19 : 16.08.2008, 17.43.43 »
Uskomaton juoksu Boltilta, 9.69 eikä edes juossut loppuun.
Loistava urheilija!!
Kaveri löysäs 20-30 metriä ennen maalia - olis muuten juossut 9,50 sek!!
Näitä lisää!! :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!