Heinze on kyllä ollut suht kujalla, Robson on myös ollut todella surkea. Garcia pelannut hyvin. Baptista taas mielestäni pelannut ihan ok.
En tiedä, Raul pääsi äsken läpi ja tyhjä maali oli jo, mutta kaatui. Virkkunen pisti filmaamisen syyksi, mutta kyllä hidastusten perusteella pieni kontakti oli kavereiden välillä, joten pilkku jäi omasta mielestä kyllä viheltämättä. Raul kun ei valitettavasti filmaa. Tosin pieni kontakti siellä oli.