Mikäli AS on oikeassa on Real Madrid Robinhon suhteen kriisissä. Robinhon palkka on tällä hetkellä 2,1 miljoonaa euroa kaudessa, mutta hänen vaatimuksensa on 5 miljoonaa. Real Madrid taas tarjoaa 3,5 miljoonaa kaudesta.
Täytyy osittain ihmetellä Robinhon raha-ahneutta. Hänen viime kausi ei kuitenkaan ollut mikään täysosuma, vaikka alkukaudesta ihan hyvin pelasikin. Mikäli palkka olisi nousujohteinen jokaisen paremman kauden jälkeen, pitäisi Ikerin ansaita miljardi euroa viikossa.
Toisesta näkökulmasta voisi kuvitella brassin haluavan kostaa tuo C.Ronaldo saaga ja hänen käyttämisensä jonain osana vaihtokauppaa. Mielestäni olisi väärin mennä silloin Chelseaan. Todella kunnianhimoinen urheilija haluaisi todistaa kaikki epäilyt vääräksi ja Robinhon pitäisikin pelata ensi kaudella Real Madridissa yhtä hyvin kuin C.Ronaldo Manussa viime kaudella.
Mikäli kaiken tämän jälkeen Robinho lähtee, muistetaan hänet lähinnä satunnaisena onnistujana, jonka kohokohtia olivat mm. 2006/2007- kauden El Clasico kotona, debyyttikauden kevät sekä viime kaudella ensimmäinen puolisko peleistä.
..........................................
Real Madrid: Casillas,Ramos, Pepe, Javi García, Heinze, Diarra, Robinho, Van der Vaart, Guti, V. Nistelrooy, Raúl.
Tuossa ilmeisesti illan kokoonpano. En oikein vieläkään allekirjoita tuota yhden laiturin taktiikkaa.