Kirjoittaja Aihe: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00  (Luettu 15665 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #20 : 18.08.2008, 00.42.50 »
Hieno maali.

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #21 : 18.08.2008, 00.46.13 »
Ei paljoo hollantilaisten tasotukset auta ku puolustus pilkotaan tollalailla. Nistelrooy siis teki, Robben keskitti. Vaihdot ovat kaiketi olleet: Salgado-Ramos, Robinho-Robben, Raul-Guti.
Peli siis 3-2. Ei hyvältä näytä pojat.
¡Hala Madrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #22 : 18.08.2008, 00.48.27 »
Noh, kotona riittää 1-0 tai 2-1.

e. Vitun Calderon kun ei hankkinut sitä Villaa kun oli mahdollisuus!  :keskari:

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #23 : 18.08.2008, 10.46.55 »
Eipä tuo nyt mikään katastrofi tuo esitys ollut. Hyvää oli, että Real Madrid viimeisteli taas hyvällä prosentilla ja teki kaksi maalia, joista toiseen maaliin Robbenilta aivan upea esityö. Valencian hyökkäysosasto tiedettiin todella vaaralliseksi jo paljon ennen ottelua. Saivat varsinkin toisella jaksolla liikaa tilaa ja siitä tuli rangaistus. Tuskin kukaan odotti viimekautisen kaltaista vierasottelua, kun Valencialla on nyt valmennus kohdillaan ja pelaamisen taso näyttää kokoajan parantuvan, vaikka harjoitusotteluissa eivät vakuuttaneetkaan. Kuitenkin Real Madridilta toivoisi sellaista rauhallisuutta ja pyrkimystä pelin tappamiseen pitämällä palloa enemmin itsellä. Mallia voisi ottaa vaikka Espanjan maajoukkueesta, joka EM-loppuottelussa tappoi pelin varsin kylmästi.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #24 : 18.08.2008, 11.02.51 »
En peliä nähnyt, mutta silti jälleen ihmetyttää tuo Robinho/Robben- kaksiko vastakkaispeluuttaminen. Eli jompikumpi, mutta ei ikinä molemmat kentällä samaan aikaan. Miksi?
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #25 : 18.08.2008, 11.04.49 »
Joo kyllähän toi tuloksellisesti oli ihan kelpo ottelu ja molemmat maalit olivat kyllä hienoja. Ensimmäisessäkin Ruud näytti, että ei vielä tosiaankaan ole menneen talven lumia, vaan omalla henk. koht taidollaan laittoi pallon häkkiin, hyvä viimeistely. Kyllähän pelin taso paranee heti, kun saadaan vielä nousevat laitapakit mukaan ja Gago keskikentän ankkuriksi. Vdv:n sisäänajo on vielä kuitenkin kesken.

Matan maalissa Casillas olisi ehkä voinut sen poimia ja kolmannessa Heinze, Garcia ja co. olivat kyllä ulapalla.

Ehkä se yksi puolustava hankinta tekisi terää?

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #26 : 18.08.2008, 19.46.38 »
Ehkä se yksi puolustava hankinta tekisi terää?

Tai jospa vain laitettais kentälle Ramos, Canna, Pepe, Marcelo ja mahdollisesti tarvittaessa Metz ja ehkä jopa Garay...  ;)

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #27 : 23.08.2008, 19.13.22 »
Iker Casillas, Dudek,
Torres, Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Heinze, Javi García, Diarra, De la Red, Guti, Van der Vaart, Robben, Drenthe, Robinho, Higuaín, Raúl y Van Nistelrooy

Porteros: Hildebrand y Guaita
Defensas: Miguel, Helguera, Albiol, Alexis, y Moretti.
Centrocampistas: Edu, Baraja, Albelda, Fernandes, Mata, Vicente, Pablo, Joaquín y Silva.
Delanteros: Villa y Morientes .
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #28 : 24.08.2008, 00.31.21 »
Roinhon mukana ololle:  :peukku_ylos:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #29 : 24.08.2008, 14.04.48 »
Oma veikkaukseni:

                 Casillas

Ramos   Pepe   Heinze   Marcelo

              Diarra  Guti
VdV                               Robben

              RvN     Raul
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #30 : 24.08.2008, 14.19.49 »
eli olympialaiset ovat palanneet, Gagoa lukuunottamatta..

Toivon, että Schuster aloittaa Robinhon kanssa. Eikä ainakaan vaihda häntä sisälle ottelun lopussa, koska jos kaikki vaihdot on käytetty, ja Robinho ei suostu pelaamaan,ollaan kusessa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #31 : 24.08.2008, 14.39.51 »
Robinho saanee tänään melkoisen vastaanoton Real Madridin faneilta. Itse pelistä tulee varmasti mielenkiintoinen, koska Real Madridin on pakko hyökätä.. Toisaalta jopa vain 1-0 riittää Madridille tänään..

Oma veikkaukseni:

                 Casillas

Ramos   Pepe   Heinze   Marcelo

              Diarra  Guti
VdV                               Robben

              RvN     Raul
Joo itse olisin kans näillä linjoilla. Marcelo saattanee aloittaa penkillä, koska ahersi Olympialaisissa kiitettävästi. Itse ottaisin myös Diarran pois ja De la Redin Gutin vierelle, mutta näin tuskin käy..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
« Vastaus #32 : 24.08.2008, 14.47.23 »
Milloin  peli tuleekaan? Yhdeksältä, seitsemältä? Kymmeneltä?

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #33 : 24.08.2008, 15.07.53 »
Klo 23 alkaa, aikataulu muutettu otsikkoon.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #34 : 24.08.2008, 19.04.24 »
Jaahas sitä on sitten Robinho aloittamassa ottelua tai mikäli haluaa uskoa molempiin Madridilaislehtiin. Miksi vitussa seuralle persettä näyttävä pelaaja saisi aloittaa kauden ensimmäisessä kotiottelussa, kun penkille jäisi pretemporadan paras pelaaja Arjen Robben?
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #35 : 24.08.2008, 20.28.05 »
Onko joku löytänyt streamia peliin...?

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #36 : 24.08.2008, 20.46.39 »

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #37 : 24.08.2008, 21.00.12 »
Ton linkin takaa voi tiirailla suoraan selaimella:

http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r8713.swf?channel=narkitu_1

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #38 : 24.08.2008, 21.18.29 »
Jaahas sitä on sitten Robinho aloittamassa ottelua tai mikäli haluaa uskoa molempiin Madridilaislehtiin. Miksi vitussa seuralle persettä näyttävä pelaaja saisi aloittaa kauden ensimmäisessä kotiottelussa, kun penkille jäisi pretemporadan paras pelaaja Arjen Robben?
Parempi se kun että Robinho aloittaa penkiltä ja vaihdettaessa sisään kieltäytyy pelaamasta...

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #39 : 24.08.2008, 21.58.31 »
Jaahas sitä on sitten Robinho aloittamassa ottelua tai mikäli haluaa uskoa molempiin Madridilaislehtiin. Miksi vitussa seuralle persettä näyttävä pelaaja saisi aloittaa kauden ensimmäisessä kotiottelussa, kun penkille jäisi pretemporadan paras pelaaja Arjen Robben?
Parempi se kun että Robinho aloittaa penkiltä ja vaihdettaessa sisään kieltäytyy pelaamasta...

Jos pelaajan päässä on edes ajatus kieltäytymisestä ei hänen mukana ololleen ole mitään perusteita. Mikäli on siis kokoonpanossa niin istukoon siellä penkillä ja miettiköön tulevia otteluita Valioliigassa.

Ne ketkä antavat seuralle kaikkensa, ansaitsevat myös pelata maailman hienoimmalla stadionilla valkoinen paita päällä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas