Kirjoittaja Aihe: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00  (Luettu 15643 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #60 : 24.08.2008, 23.48.01 »
Nyt se Darra vittuun sieltä ja jotain hyökkäävämpää kehiin.. Samoin Torres Marceloon!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #61 : 24.08.2008, 23.53.46 »
On kyllä aika hidasta tuo Real Madridin hyökkäyyspelaaaminen.

Ensi viikolla Marca ja As luettelevat sellaisen 50 pelaajaa ketkä Real Madridiin liittyvät..

Siis vaikuttaako tuo punainen ensi sunnuntaihin? (no eipä Riazorilta niitä pisteitä olisi kuitenkaan tullut)
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #62 : 24.08.2008, 23.55.16 »
Toivotaan että tokalla puoliajalla alkais jo peli vähän toimia. Tällä hetkellä ei vakuuta yhtään...
¡Hala Madrid!

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #63 : 25.08.2008, 00.02.38 »
Lopussahan tuo peli alkoi näyttämään jo paremmalle. Muuten koko Realin peli on ollu halutonta.
Lopussa alkoi kunnolla löytymään halua! Voitettiin 1vs1 tilanteet ja väännettiin, joka pallosta loppuu asti.

Kyllä tää vielä hyväksi kääntyy.  :traktori:
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #64 : 25.08.2008, 00.03.56 »
On kyllä aika hidasta tuo Real Madridin hyökkäyyspelaaaminen.

Ensi viikolla Marca ja As luettelevat sellaisen 50 pelaajaa ketkä Real Madridiin liittyvät..
Kerroitkin jo Real Madridin suurimman heikkouden tuolla ekalla lauseella..

Mielenkiintoista nähdä miten käy, jos Robinho lähtee joukkueesta.. Robben oli nyt lähes yhtä pihalla kuin Robinho viime pelissä ekalla 45 minuuttisella.. Ei aiheuta mitään suuria hurraa huutoja tulevaa kautta ajatellessa.

Ainoa asia, josta tykkäsin äsken Real Madridin pelissä oli kohtuullisen aktiivinen karvaus.. Pari vaihtoa seuraavaksi ja verkot heilumaan.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #65 : 25.08.2008, 00.12.18 »
Kylläpäs alko näin rapulassa pumppu hakkaamaan ennen pilkkua.  :pallo: Vaikka tiesi melkein varmaksi, että Ruudi laittaa maalin.
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #66 : 25.08.2008, 00.34.39 »
Ruudille punainen.

Onkos VDV ja RVN molemmat ensi sunnuntain pelistä pois?
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #67 : 25.08.2008, 00.35.25 »
Mitä VITTUA! TUO tuomari hommaa?

Ruudin jalkahan osui ekana palloon!!  :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #68 : 25.08.2008, 00.37.20 »
GOOOOOOOOOLLLLLL DEL MADRIIIIIIIIID

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #69 : 25.08.2008, 00.38.20 »
GOOOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!!! Mitä mää sanoin!!!! ME NOUSTAAN! :pallo: :pallo: :pallo: :sydän: :sydän:
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #70 : 25.08.2008, 00.41.37 »
GOOOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!!! Mitä mää sanoin!!!! ME NOUSTAAN! :pallo: :pallo: :pallo: :sydän: :sydän:
Missäs sen sanoit?  ???

:P

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #71 : 25.08.2008, 00.46.29 »
Hahaa, De la REEEEEEDDD!!

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #72 : 25.08.2008, 00.47.45 »
Lopussahan tuo peli alkoi näyttämään jo paremmalle. Muuten koko Realin peli on ollu halutonta.
Lopussa alkoi kunnolla löytymään halua! Voitettiin 1vs1 tilanteet ja väännettiin, joka pallosta loppuu asti.

Kyllä tää vielä hyväksi kääntyy.  :traktori:

Tuossahan tuo on. :)
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #73 : 25.08.2008, 00.47.59 »
Herranen aika Ruben minkä teit  :o
Aika jees kahen miehen vajaalla

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #74 : 25.08.2008, 00.51.05 »
Ja Higuain tekee. Ja heti perään El Moro!

täähän menee jännäksi, yksi vielä Valencialle ja hävitään tämä!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #75 : 25.08.2008, 00.54.22 »
EI VITTU SE ON SIINÄ!!!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #76 : 25.08.2008, 00.56.48 »
Spektaakkeli!
Uskomatonta draamaa ja taistelua. Tuolla ei yhtä brassia tarvita, jos joukkuehenki on tuota luokkaa!

Arjen Robben. Jos kaveri pelaa tuolla tasolla ja pysyy kunnossa on siinä yksi maailman parhaista pelaajista, KYLLÄ.

Tätä oli nautinto seurata!
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #77 : 25.08.2008, 00.57.25 »
On se vittu kumma et 2 pelaajaa pitää antaa eka tasotusta ja sitten voidaan alkaa pelaa :D Nyt vakuutti, tuntu taistelutahtoa olevan.  :sydän: :peukku_ylos: Kerrassaan viihdyttävä ottelu  :sydän: Mutta kysymys kuuluu missä Robinho?
¡Hala Madrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #78 : 25.08.2008, 01.03.24 »
En tiiä pystyykö tässä nukkumaan mennä, niin innoissaan olen. Robben oli kyllä mahtava.

Ihmetyttää kyllä miten ei Albiol saanu punasta siitä käsivirheestä jolla esti maalin? Hällä väliä, voitto tuli ja millä tavalla!!!!  :sydän: :sydän:

Sori tupla postaus.

Mitä muuta tässä voi enää sanoa kuin Hala Madrid  :sydän:
¡Hala Madrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #79 : 25.08.2008, 01.05.10 »
Olipa huikea rilleri toinen puoliaika. Jotain jännää tässä joukkueessa on, koska tälläisiä pelejä pystytään kääntämään huikealla prosentilla. Eipä oikein sanat pysty kuvaamaan fiilistä tällä hetkellä.. Eihän tämä mikään UCL finaali ole, mutta jotain kuitenkin. Upea fiilis oli stadionilla..

Kuten on olen pariin otteeseen sanonut Valencian suurin heikkous on puolustus ja Timo maalilla. Kuitenkin uskon, että Valencia on tulevalla kaudella korkealla..

Robben oli säkenöivän hyvä toisella puoliskolla. Edes neljä Valencian puolustajaa ei pystynyt pidättelemään hollantilaista.

Mutta kysymys kuuluu missä Robinho?
Ei ollut edes juhlimassa muun joukkueen kanssa, paitsi sitten palkintojen jakotilaisuudessa. Kertoo jotain..  :peukku_alas:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!