Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Racing Santander(14.) - Real Madrid(8.) 21.9 klo. 20.00  (Luettu 12425 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul # 7

• El Capitan
Sanottakoon, että eipä Ruben ole ollut lähelläkään sitä mitä oli Getafessa.

Mitähän se sit äsken teki :D

Cicinho

Ottelun paras pelaaja jo ensimmäisellä puoliajalla RUBEN DE LA RED :pallo:
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

pälle

"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Finale

Morjes mikä nousu Higuainilta :o.

Arakorn

Vittuuh! Tietokone päätti sitten just crashata kun tuli maali! Vittu miksi mun striimit aina sammuu maalien aikaan?!

Eiköhän tästä tule 0-1 tai 0-2 voitto meille, tai sitten Racing tekee yhden maalin myös. Joka tapauksessa, niukkamaalinen voitto meille. Toivon tietenkin olevani väärässä.
De la Red yksi maalintekijöistä tänään!  :tuoppi:

Kylläpä on ihmeellinen kokoonpano, totta.
4-2-1-3. Missä Marcelo ja Van der Vaart?
Hahaa, mitä minä sanoin? Ja muissakin olen melko oikeassa! ;)

Ja tilaankin sitten valmiiksi maali"koosteen"...
« Viimeksi muokattu: 21.09.2008, 21.22.26 kirjoittanut Arakorn »

Raulisti

Raul --->Robben
32

Cicinho

Ruud Ruud Ruud :pallo:
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Dante

• Zidane <3
Ruud  :peukku_ylos:
¡Hala Madrid!

Raul # 7

• El Capitan
Ja oliko toka vai kolmas kerta koko pelissä ku koski palloon ja maali. ihme äijä

E. Ja mitähän se Robben nyt toi sinne kentälle. Onko koskenu kertaakaan palloon

Dante

• Zidane <3
Higuain--->Jänis
¡Hala Madrid!

pähkinä

PRkl itellä kans kuva ottelusta hävis just ennen ekaa maalia enkä oo saanu takas >:(

Iker

PRkl itellä kans kuva ottelusta hävis just ennen ekaa maalia enkä oo saanu takas >:(
Joo sama täällä, mutta kuva hävisi maalin jälkeen , jota en kumminkaan nähnyt kun olin syömässä. Eikä oo kuva tullut sen jälkeen takasin.

SSolari

Taas, aivan ansaitusti olisi voitu viheltää pilkku Madridille Robbenin kaatamisesta, sillä selvä kontaktihan siinä oli, mutta tottakai noi jätetään aina viheltämättä, kun pelaajien on pakko tehä ilmassa joku vitun hyljeliike, jolloin se näyttää automaattiselta filmiltä.

0-2, kauden ensimmäiselle vierasvoitolle  :peukku_ylos: muuten  :peukku_alas:

Cicinho

Eihän tämä Racingin joukkue osuisi edes ladon seinään. Kyllä taitaa Honka edetä jatkoon UEFA-cupissa

Finale

Aika selvä voitto tuollaisellakin virkamiespalloilulla :peukku_ylos:.

Iker

UK:lla näkyy koostetta ennen Barcan peliä juuri nyt :peukku_ylos:

Raul # 7

• El Capitan
Joo kyllä oli taas aika mitään sanomaton peli. Selostaja totesi et: "A win with minimum fuss and minimum effort" ja mielestäni todellakin kuvaa matsin kulkua. Ei mitään todellista yritystä oikein keltään ja ei ollu edes todellista halua pelata. Mutta tärkeimmät eli kolme pistettä lähti matkaan mikä on aina positiivista.

florentinoperze

Dominoivalle vastaiskujalkapallolle :peukku_ylos:

Ruud Van Nistelrooy on kyllä hurjassa iskussa, voin hyvällä omatunnolla sanoa hevosnaaman tekevän 25 maalia tällä kaudella.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

Hyökkääjä on yleensä onnistunut hommassaan, jos osuu puiden väliin. Horst tekee sen mitä osaa  :sydän:

Ei siinä, rohkeesti vaan nyt Heinzea ja Raulia penkittämään ja kavereille näytönpaikkoja. Drenthe ja Saviola saisivat saada enemmän vastuuta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
VanGolille suuren suuret arvostukset täältä. Lähes täydellinen hyökkääjä, jota ei tosiaan pelissä juurikaan näy. Silti kovin useasti Heppan nimi nähdään tulostaululla. Tänäänkin taisi olla yksi veto ja yksi maali. Loistavaa!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!