Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
yksi juttu selväksi. KUKAAN LA LIGASSA VÄHINTÄÄN 5 OTTELUA PELANNUT EI VOI SIIRTYÄ TOISEEN LA LIGA JOUKKUEESEEN TAMMIKUUSSA!
Tosiaan tammikuussa on pakko hankkia kärki, kun RvN on sivussa pitkään.. Tevez on varmasti yksi vaihtoehto..
Kuolen nauruun jos tammikuussa seuraan hommataan Carlos Tevez. Tälläisiä äijiä mahtuu 13 tusinaan ja Real Madrid ei kaipaa enään yhtään keskinkertaisuutta. Harmi vaan kun tammikuun siirtoikkuna ei ole mikään ihanteellinen aika Galacticojen siirroille.Jos kerran luottoa löytyy valmentajaan ja ollaan rakentamassa jotain pidempää projektia niin eihän nyt yhden kärkimiehen loukkaantuminen voi aiheuttaa paniikkia. Samat äijät jotka nyt haikailevat Arshavinien ja Tevezien perään vastasivat Saviolan hankinnasta ja on se nyt kumma jos Saviola ei tällä hetkellä kelpaa.
Kyllähän viime kierroksen helmiä oli Zlatanin pari kohtuu komeaa maalia.Tuommonen kaveri ku saataisiin Valkoisiin niin nou hätä.Sais El Capitan ja kumpp. istua ihan rauhassa penkillä. Ei tarttis miettiä kuka antais vaparit. Tuolta näkyy maalit: http://www.mightyfootball.com/category/italian-serie-a/
Joo oon Arakornin kanssa samaa mieltä, että ei kyllä mitään Adreytä Milanista tänne, on se äijä parhaat päivät nähnyt, joten ei kiitos!
Lainaus käyttäjältä: los blancos - 17.11.2008, 16.05.48 Joo oon Arakornin kanssa samaa mieltä, että ei kyllä mitään Adreytä Milanista tänne, on se äijä parhaat päivät nähnyt, joten ei kiitos! Samaa luulin van Nistelrooystakin, kun hänet ManUsta ostettiin.
Lainaus käyttäjältä: Madridista #7 - 17.11.2008, 20.58.17Lainaus käyttäjältä: los blancos - 17.11.2008, 16.05.48 Joo oon Arakornin kanssa samaa mieltä, että ei kyllä mitään Adreytä Milanista tänne, on se äijä parhaat päivät nähnyt, joten ei kiitos! Samaa luulin van Nistelrooystakin, kun hänet ManUsta ostettiin.Erona se, että Rudi oli jotain 5 vuotta vanhempi silloin kuin mitä Sheva on nyt...
Erona se, että Rudi oli jotain 5 vuotta vanhempi silloin kuin mitä Sheva on nyt...
No okei, kolme vuotta sitten?