Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 7  (Luettu 401551 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

pälle

Vs: Huhuja pelaaja-siirroista osa 7
« Vastaus #760 : 06.04.2009, 23.09.36 »

Mutta juuri nämä Ruletti kaupat tulevat takaamaan sen että Realissa 4vuoden päästä pelaa ehkä 2 omaa kasvattia. Omille ei ole tilaa, Bueno on osoittanut todella vahvoja otteita lähiaikoina, mutta pelaa väärällä paikalla ja on liian nuori. Espanjalaisia pakki lahjakkuuksia ei juuri löytyne ja Oparekin on sitten joku Burkina Faso...
Käsittääkseni Bueno kuitenkin pelaa Espanjan 3. ylimällä sarjatasolla. ???
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Robben

« Vastaus #761 : 06.04.2009, 23.51.45 »
Sneikka ja Rafa lihoiksi vaan, Kaka on paljon parempi.

Cicinho

« Vastaus #762 : 07.04.2009, 00.07.25 »
Ei nyt saa olla niin kärsimätön. Aina ollaan vaatimassa jonkun päätä vadille. Sneijder pelannut yhden huonon kauden, jota edelsi vakava loukkaantuminen, josta Sneijder parani lähes ennätys ajassa. Se todennäköisesti vei aika pahasti voimia. Yksi levätty kesä ja kaveri on taas samassa kunnossa, kuin viime kesän EM-kisoissa. Jos ei ensikaudellakaan kulje niin sitten antaa heittää.

Rafaeliakin aika ikävä ajaa pois ilman kunnollista näyttöpaikkaa. On kuitenkin Litmasen kasvatteja ja täytyy muistaa hänen alkukautensa.
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

mikko29

« Vastaus #763 : 07.04.2009, 10.06.23 »
Vaikka suosin itse kärjessä Villa/Torres -tyyppistä nopeaa pelaajaa, voisi Huntelaar olla Ruudin korvaaja targettina. Keskikentälle tosiaan uusia kasvoja tuomaan selkeyttä peliin; Kaka, Ribery, C.Ronaldo, Silva jne..

Eikös Maicon ole oikea pakki? Kuulostaa kyllä hyvältä, mutta miten on Ramosin laita. Ramos on aika saman tyylinen kuin Pepe, mutta Pepe kyllä sijoittuu paremmin topparikokemuksensa ansiosta. Lisäksi Pepe(/Ramos) tarvitsee vierelleen varman/rauhallisen kaverin, sopiiko Garay profiiliin? Vasen tontti kaipaa vahvistuksen, Ramos menisi siellä hukkaan.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

pälle

« Vastaus #764 : 07.04.2009, 13.18.23 »
Vasen tontti kaipaa vahvistuksen, Ramos menisi siellä hukkaan.
Eikös joukkue ole yhtä hyvä kuin huonoin pelaajansa, ja yleensä vasen pakki on se heikoin lenkki. Tämä pätee ainakin Realiin tällä kaudella  :D >:( Jos Ramos sinne siirtyisi niin meillä pitäisi olla maailman paras joukkue?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

mikko29

« Vastaus #765 : 07.04.2009, 13.34.51 »
Tarkoitin vaan, että kun oikealla laidalla on jo yksi maailman top-5 pelaaja, niin olisi hölmöä vahvistaa sitä tonttia, kun vasen laita huutaa pelaajaa (nopea, hyvä 1vs 1, tukee hyökkäystä, vasuri iso plussa).

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #766 : 07.04.2009, 14.54.07 »
Kun/Jos nyt ollaan Maiconin perässä, tuntuu siltä että Ramosia ollaan istuttamassa vasemmalle tai Garayhin ei uskalleta luottaa. Muutenhan (tämän tason) oikeanpuolen pakin hankinnassa ei olisi mitään järkeä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Robben

« Vastaus #767 : 07.04.2009, 20.36.31 »
Cannavaro toisaalta kuulemma lähdössä ja Florentino tykkää Ramosista topparina, minä Florentino Realiin hänet ostikin. Se on kyllä yksi paskan hailee kuka on vasen pakki jos muut pelaajat ovat Maicon, Pepe ja Sergio Ramos. Ja Ramos ja Pepe ovat kyllä pelanneet loistavasti yhdessä.

Rootface

« Vastaus #768 : 07.04.2009, 23.08.14 »
Juusela heitti Manu - Porto pelissä, että Bruno Alves olisi mitä todennäköisemmin siirtymässä Los Blancosiin?!?!  ???
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

« Vastaus #769 : 07.04.2009, 23.08.33 »
"Bruno Alves, joka mitä todennäköisimmin on kesällä siirtymässä Real Madridiin"

-Niki Juusela?

Ylemmällä ehdittiinkin. Kai tosta jossain vaiheessa jotain huhua on ollut. Vasen puolustaja.

Robben

« Vastaus #770 : 07.04.2009, 23.40.46 »
Toppari, siitä oli AS:ssa yhden kerran. Siinä se.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #771 : 07.04.2009, 23.58.53 »
Toppari, siitä oli AS:ssa yhden kerran. Siinä se.
Jep, huhuissa myös Barcelona kiinnostunut. Itse välttelisin tuota kaveria.

Näin offtopic.. Vittu et meni hermot Juuselan jatkuvaan Macheda hehkutukseen.  >:( On jo kuulema ManU legenda  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Robben

« Vastaus #772 : 08.04.2009, 17.13.20 »
:D

Tänään MARCAn kannessa: Silva ja Villa tarjottu Realille, hinta 60,000,000.

:traktori:

mikko29

« Vastaus #773 : 08.04.2009, 17.45.41 »
Siihen vielä Kaka ja avot ;D On muuten C.Ronaldon arvo laskenut sitten viime kesästä, vaikkei mihinkään liikkuisikaan.

Robben

« Vastaus #774 : 08.04.2009, 18.18.09 »
Casillas
Maicon - Pepe - Ramos - Marcelo
Lass - Alonso
Silva - Kaka - Robben
Villa

Kyllähän ton kanssa voisi elää. Ja vielä 5 (!) maajoukkeen pelaajaa.

matskulainen

« Vastaus #775 : 08.04.2009, 18.48.38 »
Casillas
Maicon - Pepe - Ramos - Marcelo
Lass - Alonso
Silva - Kaka - Robben
Villa

Kyllähän ton kanssa voisi elää. Ja vielä 5 (!) maajoukkeen pelaajaa.

Niin ja kärjistä penkillä Higuaín, RvN, Huntelaar, Raúl...
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Robben

« Vastaus #776 : 08.04.2009, 18.58.55 »
Raul ja Ruud nyt tod.näk. pikku hiljaa lopettelevat, ja Higuain ja Huntelaar toimisivat rotaatiossa Kakan ja Villan kanssa.

Edu

« Vastaus #777 : 08.04.2009, 21.17.54 »
Raúlilla on sopimusta 2011 asti, mutta Ruudin en usko jatkavan seurassa ensi kaudella.

Mutta, vähän nyt maltillisuutta näihin villeimpiin unelmiinkin. Tekisikö pelille hyvää, jos avauskokoonpanosta puolet olisi uusia miehiä? En usko.

Silva ja Villa olisivat mahtavia ostoksia, ja myös espanjalainen Alonso kelpaisi. Maiconkin on vähän niin ja näin. Kuten puhuttua, oikeaksi pakiksi on jo yksi maailman parhaista. Ramosin en usko vasemmalle suostuvan. Topparipari Pepe-Ramos olisi kyllä loistava, mutta se jättäisi penkille Metzin ja varsinkin Garayn. Vasenta pakkia kuitenkin kaivattaisiin. Heinze saisi lähteä, ja vaikkei lähtisikään, uusi vasen pakki tarvitaan. Marcelo on siirtynyt laituriksi, ja pelannut siellä paljon paremmin kuin pakkina.

C. Ronaldo on ollut kuin varjo viime kaudesta. Eilinen UCL-pelikin aika laiskaa toimintaa. Toki parin pelin perusteella ei kannata suurempia päätöksiä tehdä, mutta mitä nyt näitä ManU-aiheita muilta forumeilta lukenut, ollaan sielläkin valmiita päästämään mies Madridiin. Mutta jos summa olisi jotain 80 miljoonaa, ei kiitos. Taitaa pelikentän ulkopuoliset tapahtumat olla Cristianolla päällimmäisenä mielessä.

matskulainen

« Vastaus #778 : 08.04.2009, 21.28.28 »
C. Ronaldo on ollut kuin varjo viime kaudesta. Eilinen UCL-pelikin aika laiskaa toimintaa. Toki parin pelin perusteella ei kannata suurempia päätöksiä tehdä, mutta mitä nyt näitä ManU-aiheita muilta forumeilta lukenut, ollaan sielläkin valmiita päästämään mies Madridiin. Mutta jos summa olisi jotain 80 miljoonaa, ei kiitos. Taitaa pelikentän ulkopuoliset tapahtumat olla Cristianolla päällimmäisenä mielessä.

Ihan suoraan voin sanoa että tällä hetkellä ottaisin ilman muuta harkintaa Silvan mieluummin kuin Ronaldon
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Petriensio

« Vastaus #779 : 09.04.2009, 11.28.46 »
muistakaa ystävät ne meidän tämän kauden loukkaantuneina olleet pelaajat. siellä on M.Diarra ja De la Red keskikentälle eikä mun mielestä heitä kannata jättää pois tästä spekuloinnista vaikkakin DlR tulenee kuluttamaan penkki mikäli muistaakseni kesällä päättyvää sopimusta jatketaan... Ja olen samaa mieltä CR7:sta että antaa sen rypee siellä ManUssa mikäli peli ei rupee paranemaan...

Higuain/Huntelaar/(Villa)
               Robben                   Kaka                   Silva
                         Lass/Diarra          Alonso/Sneijder
               ? ? ? ?           Pepe         Ramos       Maicon

tälläsellä lähtisin näillä huhuilla ja valinoillani. Raul ja RvN voi rueta mun puolesta tuutoroimaan junnuja, ei mulla mitää kumpaakaan vastaan päin vastoin he eivät vaan sovi tähän taktiikkaani... vasen pakki vois olla Ramos ja Garay Pepen pariks. Ja nyt mä ite unohdin sen De la Redin :D mut sovitaan et sopimus loppuu tai se myydään. Marcelo on tietty vaihtolaiturina ja vdv myydään :D entä sitten ois vielä Gago mihinkäs se tungettas?? kyllähän se johnkin kelpaa...:D on siinä spekulointia ja miettimistä ettei unohda ketään pelaajaa... Ja olen sitä mieltä ettei huippu joukkuetta rakanneta yhdessä kesässä vaan sen pitäis olla pitemmän kaavan projekti ja ettei joukkueeseen saisi tehdä liian suuria muutoksia lyhyen ajan sisään mutta... tässä tilanteessa on kai pakko yrittää kasata nopeasti huippu joukkue kun paineet fanien suunnalta on mitä on(piste) ja kiitos, huh huh tulipas selitettyä...