Kirjoittaja Aihe: Jornada 8: Real Madrid(5.) - Athletic Bilbao(17.) 26.10 klo. 22.00  (Luettu 21011 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pähkinä

pelottaa kyl täs et jos sysse jatkaa ramoksen kohtelua näin niin mies saattaa alkaa oleen tyytymätön kohta

pälle

Mitäs perkelettä Heinze :D puoltako yritti vaihtaa? "mikä aukko siinä keskellä! siitähän menisi valtamerilaivakin, saati sitten pikkuinen sneijder". Mitä Ramosista, ei oo kyllä mitn ihmeellistä esittänyt. Salgado ollut toistaiseksi hyvä!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Kenttis

Hieno pelastus Casillakselta

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Sneikkaa  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

SSolari

Musta tuntuu kanssa, että tää saattaa tehdä vain hyvää Ramokselle. Kaveri kuitenkin on ilmeisesti Casillaksen jälkeen pelannut eniten Madridin joukkueesta.

Sneijder alkaa palaamaan vanhaan kuntoonsa, tietää hyvää. Toinen ei ollut kaukana  :peukku_ylos:

los blancos

• Hala Madrid! <3

Marcelolta ja SanIkeriltä hieno yhteinen torjunta, ja sitten Gabilta loistava kosketus ja baskeille toinen kulmasta, jonka jälkeen hieno vastahyök. Olis ollu nannaa jos olis menny W.S:n kuti sisään...

Edit: Siinä meni sitten Pepe ja Metzelder kehiin tod.näk.
"Moni madridistahan ei halua edes muistella sitä, kun tämä toinen kaveri (Drenthe) hankittiin" - T.Virkkunen

"Calderonin kuoltua vuosikokoukseen 7.joulukuuta" - T.Virkkunen

pälle

Vittu jos pepe loukkaantu!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Kenttis

Niinpä tietysti, liian hyvin tää olikii tähä asti menny >:(

SSolari

Ei mitään.  :peukku_alas:

Petri

• *REAL MADRID*
Onhan Ramos nyt kovempi pelimies, kuin Salgado (kaikella kunnioituksella Salgadoa kohtaan). Salgado lähes joka tilanteessa pihalla ja vastustaja tulee heittämällä ohi. Alkaa hitaus painaa?  ;D
REAL MADRID

los blancos

• Hala Madrid! <3

Jep. Saitko muuteen SSolari UTV:n näkymään?? Vai katseletko striimiltä =) ? Anteeksi uteliaisuuteni ;)
"Moni madridistahan ei halua edes muistella sitä, kun tämä toinen kaveri (Drenthe) hankittiin" - T.Virkkunen

pälle

Vittu Higsu :D :D :-\

pälle

No nyt HIGSUUU

Kenttis

Nonii, HIGUAIN :pallo:

Petri

• *REAL MADRID*
Higsuuuu!!! 2-0!  :pallo:

Semmonen fiilis, et valkoiset tekee vielä yhden tällä puoliajalla. Sen verran ylivoimaisia ovat.
REAL MADRID

los blancos

• Hala Madrid! <3
ll! Loistavaa!! Hieno kuvio 2-0 HIGUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL EL REAL MADRID!

Cicinho

2-0 Higuain. Guti kun olisi kentällä niin aiai millaisia syöttöjä nähtäisiin Bilbaon puolustuksen ollessa tuossa kunnossa
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

RONALDO

Higsu  :peukku_ylos:. Jos Real ei tee tänään vähintään viittä maakia, niin olen pettynyt  ;).

SSolari

Striimillä mennään, tosin tällä kertaa löytyi hyvä pätkimätön  :)

Olihan taas ihan komea häkki. Katoin äsken, että vitun higsu kun pamautti vasurilla hevonhelvettiin, mutta välillä sitten taas väläyttelee upeaa viimeistelyä. Vdv:ltä myös loistava passi.

Tulihan muuten mieleen, että tän vuoden El Classicosta saattaa tulla jotain uskomatonta.

Kenttis

Perkele 2-1 >:(