Kirjoittaja Aihe: UCL 5. pelipäivä: BATE Borisov - Real Madrid klo. 21.45 25.11  (Luettu 8528 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arakorn

-Drenthe, kuka vittu? Siis onko tämä nyt se mihin on tultu? Valioliigan keskikastin pelaaja, mutta että Real Madridin?
Siis mitä nyt tällä tarkoitat?

Itse (en katsonut peliä) sain sellaisen kuvan että Drenthe oli kentän parhaimmistoa eilen.  ???

florentinoperze

-Drenthe, kuka vittu? Siis onko tämä nyt se mihin on tultu? Valioliigan keskikastin pelaaja, mutta että Real Madridin?
Siis mitä nyt tällä tarkoitat?

Itse (en katsonut peliä) sain sellaisen kuvan että Drenthe oli kentän parhaimmistoa eilen.  ???

Siis tuolla määrällä tilaa mitä kentällä on pitää pystyä muihinkin ratkaisuihin, kuin vetää keskitys ekaan mieheen tai yrittää epätoivoisia 2. divisioonatason harhautuksia. Olen sitä mieltä vain, että pelaaja ei yksinkertaisesti ole Real Madridin tasoinen pelaaja. Sellanen ok jätkä ei riitä vaikka miten sympaattinen olisikin.

Madridin päässä Drentheen on totaalisen kyllästytty ja kuuluuhan Bernabeulta vihellyksiä aina kun mies koskee palloon. Mikäli hänen paikallaan esimerkiksi eilen olisi ollut oikeasti pelimies (Robinho, C.Ronaldo, Robben), niin Real Madrid olisi tehnyt 1-2 maalia lisää.

Taso ei kertakaikkiaan riitä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

Sekä omasta mielestä ainakin se jatkuva tuttavuuden tekeminen nurmikon kanssa alkaa hieman jo kypsyttämään.  :peukku_alas:

Robben

No Drenthe nyt on pelannut paljon paremmin viime otteluissa kuin kukaan muukaan joukkueen laitapelaajista. Niin juuri, älkää nyt liikaa juniorilta odottako, joka nyt jo pelaa melko hyvin. On erittäin nopea, tekninen pelaaja, joka kyllä parantaa kunhan tajuaa hieman rauhoitella, ja keskittyä esim. keskityksissä.

Ei varmasti ole helppoa olla ainut laitapelaaja Real Madridissa, kun Arjen Robben on loukkaantunut, joka siis yleensä pelaa tätä paikkaa. Mies on suoriutunut erittäinkin hyvin ottaen huomioon melko vähäisen peliajan ennen Robbenin loukkaantumista.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Ei meillä muitakaan ole  ":peukku_ylos:"

Sitäpaitsi Robinhon loisto Cityssä ei tapahdu laidalla. Real Madridin valmentajat eivät vaan ole osanneet peluuttaa 'Binhoa oikein. Tämä saattoi johtua siitä, ettei laidalle ollut muita ja näin brassi täytyi tunkea laidalle. Eikä Robbenkaan ole ollut mikään sateentekijä tällä kaudella. Lähinnä kuljetukset päättyneet ensimmäiseen tai toiseen mieheen.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

pälle

Vittu. Aina kun jättää katsomatta niin Real pelaa hyvin. Viime vuonna siis toisinpäin, Real voitti kaikki mitkä katoin, paitsi jos olin baarissa.
Millä papereilla ;D :keskari:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario