ronaldo_90:lle kysymys? Jos Real Madrid voittaa ensi kaudella mestaruuden ja Becks kuuluu pelaavaan kokoonpanoon niin onko mestaruus yksin Beckahamin ansiota
. Koska pokaalittomuus tuntuu miehen syytä yksinomaan olevan
.
Kaivappa sinä semmonen viesti missä olen sanonut, että emme ole 3 vuoteen voittaneet mitään Beckhamin takia.
Becks joukkueessa pelaa niin haaveet mestaruudesta voi unohtaa.
En minä sitä sanonut, että mestaruudet voi unohtaa jos Beckham pelaa joukkueessa. Mielestäni peli oli kauniimpaa ja tehokkaampaa jos esimerkiksi Joaquin pelaisi oikeassa laidassa.
Lähinnä naurattaa nämä ronaldo_90 kommentit
Hyvä, että jollain on hasukaa

Kaivapa se minun viesti esiin missä häntä mollasin niin jatketaan tätä rakentavaa keskustelua. Nimen omaan oma mielipiteeni on, että Becks, C.Ronaldo, Joaquin, kaikki loistavia laitapelaajia ja pelasi heistä kuka tahansa ensi kaudella Real Madridin oikeassa laidassa niin ei se mestaruus siihen tule kaatumaan.
En tarkoita, että joka ikinen, mutta ihmettelin vaa, että miten on mahollista, että juuri tuommoiset 3 äijää joiden viestien perusteella voi melkeinpä päätellä, että suosivat Espanjalaisia, eivätkä niin paljoa tykkää Englantilaisista, alkavat näinkin tosissaan puolustamaan Beckhamia.
Oikeassa kyllä olet, että kuka kolmesta vain voivat voittaa mestaruuksia Realissa, jos heille vain löydettäisiin jonkinlainen pelitapa johon he soveltuvat.
C. Ronaldo ja Joaquin minusta sopivat Realiin, kun taas ku Becks pelaa niin koko joukkueen pitää yrittää soveltua tohon korkeisiin ja pitkiin palloihin vaikka he koko ikänsä ovat pelanneet ihan eritavalla. Tämäkin voi olla se syy miksi ei olla Bernabeulla pokaaleita vähään aikaan nähty, ei itse Becks vaan se hänen pelitapa joka ei sovi La Ligaan. Tietysti se tärkein syy miksi ei mestaruuksia ole saatu saattaa olla Perezin " diktaattorimaisuus".