Itse en ole jatkopaikkaan uskonut edellisottelun loppuvihellyksen jälkeen. Enkä kyllä usko vieläkään.
Nooh. Edellisottelussa olin täysin varma voitosta, ja miten kävikään. Toivottavasti intuitio ei osu tälläkään kertaa.
Keskikenttä/hyökkäys on tänään aika valintojen maailmaa. Puolustusteknisesti olisi paras ratkaisu laittaa sekä Gago että Lass kentälle, mutta... Niin, Lass pärjäisi kyllä yksinkin keskikentän pohjalla. Itse odottelenkin toista hollantilaista siihen päälle.
Higuain oli kyllä niin yössä ensimmäisessä osaottelussa että huh huh... Jos taso CL:ssä on sitä luokkaa, sieltä suunnalta ei apuja tule. Toivotaan kuitenkin argolle onnistumista
Higuain - Raúl
Marcelo Robben
VdV - Lass
Heinze - Canna - Pepe - Ramos
Sneijder ja Guti olleet niin hukassa viimeajat, että nyt olisi Rafalla paikka näyttää.
Kyllähän tuota vähitellen kiima nousee ennakoita lukiessa. Pelottaa vaan niin pirusti se 'Poolin vähintään kahdeksan miehen puolustussumppu. Nopea maali on se, mikä pelastaisi, mutta Pool varmasti varoo sitä yli kaiken.
Vähän harrastuksia haittaa myös huomiset yo-kirjoitukset. Nooh, tärkeysjärjestys