Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey, 4.kierros: Alcorcón - Real Madrid, 27.10.09 klo 23.00  (Luettu 32076 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

• Vieras
Hyvällä asenteella Real tullut peliin. Ilo katsella  :peukku_ylos:

Raulisti

Ainakin kiva pallonhallintaprosentti Realilla :peukku_ylos:
32

La Saete Rubia

Heittäkää linkki streamiin

Arakorn

Loistavaa että alkaa jo klo 21, ei olis taas jaksanut yhteen asti valvoa ::). En nyt tällä kertaa laita mitään odotuksia. Kuten nähty, kaikki mahdollista: jos pojat on pelipäällä niin voidaan murskata, jos löysäillään niin voidaan hävitä parillakin maalilla. Kaikki riippuu miten Perez suhtautuu Copaan varsinkin kun 1.osa meni aika heikosti... Nautitaan vaan pelistä, jos ei Realin voitosta niin siitä kun saa katsoa joukkuetta joka todellakin pelaa pelaamisen ilosta. Siksi on mukava katella UK:lta noita FA Cupin aikaisia pelejä missä ei vielä miljoonia ole mukana.
Lisätietoa siitä miten Perezin suhtautuminen vaikuttaa?

Enpä jaksanut sittenkään vaivautua katsomaan. Tylsää paskaa tää Madrid nykyään.

Raul # 7

• El Capitan
Mikä noista striimeistä oikeesti toimii!?!? Mulla tulee jokaisella että "Channel is offline"...

Tää toimii sittenki:
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?action=post;msg=74544;topic=1218.100;sesc=01d3c98d3f17ff30b3ad6ee1fb065578

Eikä toimikaan... Vitun country rajat  :keskari:
« Viimeksi muokattu: 10.11.2009, 21.15.28 kirjoittanut Raul # 7 »

Raulisti

Mikä noista striimeistä oikeesti toimii!?!? Mulla tulee jokaisella että "Channel is offline"...
http://www.rojadirecta.com/freedocast/532A427631E92133109B

Hyvin pyörii...
32

Edu

Joo, ei tällä mokkulalla pahemmin striimejä pyöritetä. Huomenna voisi tietysti soittaa Soneran asiakaspalveluun, mutta eipä sekään mitään auttaisi. Saisipahan vittuilla.

Raul # 7

• El Capitan

Hyvin pyörii...

Ei todellakan pyöri! 24 megan netti ja joka kolmas sekunti on kuva poikki...

mikko29

Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Raulisti

Hyvin pyörii...

Ei todellakan pyöri! 24 megan netti ja joka kolmas sekunti on kuva poikki...
Alussa ei pätkinyt, mutta nyt näköjään pätkii. Kyllä tuota silti katsomaan pystyy.
32

Kooma

Sopcastilla toimii kanavanro 77434.

Redondo

• Vieras
Itse luotan TVU:hun ja GolTV:seen. Toimii joka kerta. Tällä kertaa vielä maailman parhaat selostajat äänessä :peukku_ylos:

Raulisti

Sopcastilla toimii kanavanro 77434.
Sanoo offlinea :peukku_alas:
32

mikko29

Raulisti

Peli täyttä paskaa. Diarra+Gago = Pelinteko nollissa. Ruud+Raul = Ukot boksissa. >:(
32

Raul # 7

• El Capitan
Puoliajalle pari vaihtoo... Joko Raul tai Ruud pois ja Marcelo tilalle... Gago pois ja Granero tilalle niin voitaisiin mennä näin:

Diarra Granero
 Kaka               Marceol
       Higuain Raul/RvN

Redondo

• Vieras
Gago&Diarra -> Granero&VdV josko saataisiin jotain luovuutta keskikentälle. Turha varmaan tässä tilanteessa enää omaa maalia varjella 6 miehellä.

Petri

• *REAL MADRID*
Sanokoon kuka vaan mitä vaan, mutta se oli siinä. En toki sitä toivo, mutta ei tollasella pelillä. Häpeällistä, ei voi muuta sanoa. Ei ole tarpeeksi sitä ammattiylpeyttä. Höntsäillään vaan. Kannattaako edes ilmoittautua koko cupiin, jos ei kiinnosta pärjätä?
REAL MADRID

mikko29

Marcelo, Granero ja tarvittaessa VdV tässä järjestyksessä.

Rootface

Sanokoon kuka vaan mitä vaan, mutta se oli siinä. En toki sitä toivo, mutta ei tollasella pelillä. Häpeällistä, ei voi muuta sanoa. Ei ole tarpeeksi sitä ammattiylpeyttä. Höntsäillään vaan. Kannattaako edes ilmoittautua koko cupiin, jos ei kiinnosta pärjätä?
Sama. Uskomatonta, että lähdetään noin surkealla kokoonpanolla VOITTAMAAN!! Gago?!?! M.Diarra!?!?! Kaverit on auringonlaskun puolella jalkapalloilijoina, nuorempi jo ennen kuin ura on edes kunnolla alkanut. Ei tuolla vio vaan voittaa!!!!
Täh?! Viis maalia pitäis vielä tehdä.. Jep Jep..

Mikä on mennyt vikaan, kun näitä alasarjajengejä ei edes voiteta..
iVamos sanoi Sergio Ramos!