Kirjoittaja Aihe: RMA - ZAR 19.12/09 23.00 Jornada: 15 Canal+Sport 1 klo 23.00!  (Luettu 4119 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pipita#20

• Hala Madrid! <3

Tänään sitten Zaragoza kotona vastassa. Mielenkiintoinen ottelu luvassa, kun aragonialaiset vaihtoivat koutsia juuri tuossa viikolla ja näin poispäin. Ottelu tulee näköjään sitten suorana jo 23.00 Canal+Sport 1-kanavalla, sillä Fiorentina - AC Milan oli peruttu! Joten hyvä niin ja Virkkunenkin äänessä.

Ei muutakun avataan keskustelu ottelulle! Veikkaan kotivoittoa maalein 3-1.  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 19.12.2009, 21.20.22 kirjoittanut pipita#20 »
CR9 y Kaka

Robben

Sarjan paskin joukkue kyseessä, erottivat valmentajan viime viikolla. Alle 5-0 ja olen pettynyt.

pipita#20

• Hala Madrid! <3
Sarjan paskin joukkue kyseessä, erottivat valmentajan viime viikolla. Alle 5-0 ja olen pettynyt.

Meikäläiselle ainakin riittää kolme pojoa ja hyvä matsi lauantain kunniaksi! Vaikkakin vastassa on sarjan huonoin vierasjoukkue.

Marcan ennakoima avaus:

Casillas-Ramos-Albiol-Garay-Arbeloa-Diarra-Lass-Marcelo-van der Vaart-Ronaldo-Higuain. Elikkäs 4-4-2 jossa M.Diarra pohjalla ja Lass sekä Marcelo laidoilla.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2009, 21.34.11 kirjoittanut pipita#20 »
CR9 y Kaka

Edu

Uudet valmentajat lähtevät aina puolustuksen kautta rakentamaan, joten vaikeaa on varmasti tulossa.

Xabi Alonso ei jostain syystä ole edes kokoonpanossa. Metzelder sen sijaan tekee paluun loukkaantumisen jälkeen.

Casillas
Ramos - Garay - Albiol - Arbeloa
            Diarra - Diarra
Ronaldo     v.d.Vaart     Marcelo
                Higuain

Benzemalla on tänään syntymäpäivä, kun mittariin tulee 22 vuotta. Sen kunniaksi hän jää penkille. ;D

Robben

Ei kiitos molemmille Diarroille, jompikumpi penkille. Benzema tilalle.

Ja Alonso 5 keltaisen takia pelikiellossa.

Edu

Ei kiitos molemmille Diarroille, jompikumpi penkille. Benzema tilalle.

Ja Alonso 5 keltaisen takia pelikiellossa.

Tämä selvä.

Bernabeulla voisi koettaa myös Lass - Granero paria alemmas, Ronaldo ja Marcelo laidoille ja Higsu & Benza kärkeen.

pipita#20

• Hala Madrid! <3

Siinä MARCAN avaus sitten: CASILLAS; SERGIO RAMOS, GARAY, ALBIOL, ARBELOA; DIARRA, LASS, MARCELO; VAN DER VAART; CRISTIANO RONALDO E HIGUAÍN.

Ja Zaragozan avaus: LÓPEZ VALLEJO; DIOGO, AYALA, PAVÓN, PAREDES; PONZIO, ABEL AGUILAR; PENNANT, ANDER HERRERA, LAFITA; ARIZMENDI. Tuolta nyt esiin nousevat ex-Madridin miehet Diogo ja Pavon.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2009, 22.22.51 kirjoittanut pipita#20 »
CR9 y Kaka

pälle

Ja Higsu 1-0 :D
Hienoa yhteistyötä Crisulta ja Ramosilta laidalla --> keskitys --> vastahyökkäys ---> Lass paikkas Ramosta ja Diarra teki katkon keskikentällä ja käynnisti hienosti vastahyökkäyksen  :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Cicinho

3-0 ja hienoa peliä
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Cicinho

Ooo mikä maali Higuainilta :o Aivan upea
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Raul # 7

• El Capitan
Ja Higuain on vähintään puoliJUMALA!!!! Ei saatana mikä maali!!!!

pipita#20

• Hala Madrid! <3

Aiiai 35.minsaa ja 4-0 oioi!  :peukku_ylos:
CR9 y Kaka

pipita#20

• Hala Madrid! <3

Mallikasta peliä koko avausjakso, jatkakaa ihmeessä samalla tavalla myös toinenkin jakso!  :peukku_ylos:
CR9 y Kaka

pipita#20

• Hala Madrid! <3

Herranpojat sentää!  :peukku_ylos: :peukku_ylos: 5-0 CR9
CR9 y Kaka

pipita#20

• Hala Madrid! <3

No niin ja synttärisankarikin ottamaan lämpöä, pian iskemään vielä pari synttärimaalia? :)  :peukku_ylos:
CR9 y Kaka

pälle

En viitsi edes katsoa tuota toista puoliaikaa. Tällasia lähes jokainen Barcelonan matsi = kiinnostavuus lähes 0.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pipita#20

• Hala Madrid! <3

Marcelo heittää settiä ;D  :peukku_ylos: hienoja yrityksiä
CR9 y Kaka

pipita#20

• Hala Madrid! <3

Sieltä sitten Karim ja Raúl Higuainin ja Marcelon tilalle.
CR9 y Kaka

pälle

Ja Karim Benzemalle, synttärisankarille, maali. 6-0.

Cicinho

Hieno 6-0 voittohan siitä tuli. Tästä on hyvä lähteä joulutauolle.