Ranskan häviö Slovakialle kotona 

Katoin pelin, ku ZZ oli ekat 45 min kentällä kaikki sujui ihan hyvin.. Pelas muutes hyvin.

Henry pelas toiset 45 min hänkin pelas hyvin paremmin ku ZZ, mutta ryssi monia hyviä paikkoja..
Brasilia voitti Venäjän vain 0-1.Kaikki Brassi supertähdet olivat olleet mukana paitsi Ronaldinho joka paranteli nilkkaansa.Brasilian maalin teki Ronaldo
Venäjä oli kuulemma hallinnut ottelua.
Joo kyllä Venäjä hallitsi ottelua. Näin ton pelin tunnin koosteena eurosportilta. Varsinkin toisella puoliajalla oli Venäjällä paljon paikkoja. 2 varmaa maalintekopaikkaa oli. Eli hyvä, että tuli ees voitto. Brassien pelissä näkyi suuri pelattomuus. Kukaan ei tehnyt yhtään mitään. Brassi-pakit olivat kyllä ihan mainioita.. Robinhoa ei päästetty kentälle vaikka oli vaihdossa. Päästettiin ties mitä Fredejä, mutta ei Robsonii

kuulemma oli tapahtunut käsivirhe ennen tuota maalia?
No ei ennen maalia, mutta Ronaldo teki ton maalin kyynärpäällä. Tuomari näki tilanteen ihan hyvin, mut miks hyväksy sen maalin en sit ymmärrä. Kait se aatteli, että Ronaldo ei tahalleen vkäyttäny kättään vaan Carlos laukoi pallon sen käteen.