Kirjoittaja Aihe: Maajoukkue pelit  (Luettu 192343 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #720 : 15.03.2008, 18.02.43 »
Ronaldinholle iso ja karvainen  :keskari:  :D

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #721 : 15.03.2008, 18.57.05 »
Pistää kyl silmään noi Brasilian laitapakit, aika kovia nimiä siel on ja ei kyl taida millään muulla maalla olla näin kovia pelaajia tuolle paikalle

Iker

  • Viestejä: 333
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #722 : 11.06.2008, 15.16.44 »
Suomen tulevat A-maaottelut näkyvät myös ilmaiskanavalla syksystä lähtien :peukku_ylos:

http://www.futismaailma.com/uutiset/uutinen.php?id=17024     

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #723 : 11.08.2008, 21.00.15 »
http://www.hs.fi/urheilu/jalkapalloilu/artikkeli/Sami+Hyypi%C3%A4+jatkaa+A-maajoukkueessa/1135238531435
Hyypiä jatkaa A-maajoukkueessa, kuten myös Pasanen, Jääskeläinen ja Tihinen... Hyvä Hyvä :)
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008, 23.55.17 kirjoittanut Dante »
¡Hala Madrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #724 : 12.08.2008, 00.47.43 »
Tietenkin unohtamatta Litmasta, joka teki huikean paluun tänään!!!

manager

  • Viestejä: 529
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #725 : 12.08.2008, 19.47.11 »
Kyllähän Litmanen näyttää olevan aivan huikeassa kunnossa ainakin tuon 35-minuuttisen perusteella mutta olisi maajoukkueen tulevaisuuden kannalta hyvä jos Litmasen paikalle alettaisiin ajaa sisään nuoria pelaajia esim. Roman Eremenko.

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #726 : 06.09.2008, 14.54.02 »
Suomen pikku huuhkajat voittivat eilen Tanskan 2-1 Turussa pelatussa ottelussa. Pakko kyllä sanoa, että hienoa peliä oli, varsinkin eka puoliaika. Lohkon piikkipaikka hallussa :peukku_ylos:...

Hyvältä näyttää tuo u21 toiminta, aika lupaavia kavereita tulossa kohti isompia pelejä :)

Tänään alkavat MM-karsinnat ja Suomikin avaa pelinsä keskiviikkona Saksaa vastaan. Ei malta odottaa... :sydän:
¡Hala Madrid!

Kenttis

  • Viestejä: 688
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #727 : 06.09.2008, 14.57.33 »
Eikös nää kaikki Suomen karsintapelit tule ilmaiseksi joltain kanavalta??

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #728 : 06.09.2008, 15.18.49 »
Joo siltä Voicelta tai mikä TV5 se onkaan
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #729 : 09.09.2008, 21.18.39 »
No niin, huomenna mennään. Ketä tulossa paikan päälle?
Itse uskon Suomen mahdolliseen yllätysvoittoon. Podolski ja Klose eivät pelota, uskon Samin ja Peetun hoitavan heidät, mutta hieman pelottaa Schweini laidallaan. Veli Lampi kun tullee pelaamaan laidalla, ja vaikka Lampi onkin hyvä puolustaja, niin tämän tasoista testiä hän ei ole vielä kokenut. No, eiköhän Mako Heikkinen jeesaa, ja näin hoituu homma Suomelle. Tänään muistutin junassa paria saksalaista siitä, että he tulevat häviämään huomisen pelin. Eivät uskoneet minua. :peukku_alas:  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #730 : 09.09.2008, 21.28.41 »
Liput on, tietenkin.

Kukaan lähdössä marssille ennen peliä?

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #731 : 09.09.2008, 21.37.42 »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #732 : 10.09.2008, 14.11.58 »
Uusi karsinta, uusi valmentaja, uusi pelityyli, sama joukkue, sama tulos. Veikkaan lohkon neljättä sijaa Suomelle Venäjän voittaessa lohkon ja Saksan mennessä ristiinkarsintaan. Tän päivän matsissa toivetulos 1-0, veikkaus kuitenkin 0-2. Perusteluni: Suomen pallollinen pelaaminen on liian heikkoa Saksan puolustuspeliin nähden ja vice versa, eli: Saksan hyökkäys vs. Suomen puolustus 1-0, Suomen hyökkäys vs. Saksan puolustus  0-1.

Kovasti silti tapellaan taas ja Saksa tekeekin avausmaalinsa vasta 60. minuutilla ja toisen sitten yliajalla Suomen hakiessa tasoitusta riskillä.

Edit. Tässäpä vielä Urheilulehden Jukka Röngän arvio illan matsista: http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/uutiset/article153484-1.html
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008, 14.31.50 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #733 : 10.09.2008, 14.58.06 »
Uskon tasapeliin, joko 0-0 tai sitten 1-1. Toivon tietenkin voittoa, 1-0, 2-0 tai 2-1.  :peukku_ylos:

Iker

  • Viestejä: 333
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #734 : 10.09.2008, 21.33.30 »
Suomi-Saksa 2-2 puoliajalla. Suomen maalit Johansson ja Väyrynen, Saksan maalit Klose.

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #735 : 10.09.2008, 22.31.36 »
3-3. Hyvä tulos, mutta jotenkin jäi harmittamaan.
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #736 : 10.09.2008, 22.34.37 »
Ammattilaiset on ammattilaisia ja amatöörit amatööreja.  :peukku_alas:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #737 : 10.09.2008, 23.03.12 »
Toki 3-3 oli hyvä tulos, mut nyt kun oli 3 pjookin tarolla niin kyllä vituttaa ja rankasti :'( . Mielestäni hyvä peli Suomelta, ei lähdetty peruutteleen alussa vaan uskallettiin pelata eikä näkyny pelissä esim Litmasen puuttuminen. Venäjä kyllä kaatuu! :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #738 : 10.09.2008, 23.21.36 »
Venäjä kyllä kaatuu! :peukku_ylos:
Ei muuten ollu kaatumas tuolla puolustamisella.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

pähkinä

  • Viestejä: 800
Vs: Maajoukkue pelit
« Vastaus #739 : 10.09.2008, 23.39.16 »
Venäjä kyllä kaatuu! :peukku_ylos:
Ei muuten ollu kaatumas tuolla puolustamisella.

No joo puolustuksella oli kyl huono päivä. Hyypiällä outoja virheitä mitä ei yleensä miehelle käy. Kallio oli mielestäni hyv', vaikka vikaan Saksan maalin tilanne lähtikin miehen mokasta. SIlti Suomelle :peukku_ylos: