Onko Mágicolla (tai jollain muulla) tietoa mihin Adán sijoittuu jos miettii edellisiä Casillasin varahemmoja, jotka tulivat Castillan kautta?
Lähinnä Diego Lopez, Jordi Codina, Kiko Casilla -akseli.
Ainakin itse Diego Lopezia olen pitänyt hyvänä veskarina ja Villarrealin paidassa esittänyt välillä huikeitakin otteita. Ymmärrettävää on, että Ikerin formin noin kauan pysyttyä hyvänä on ollut vaikea häntä syrjäyttää ja ikäkään ei ajan ihan heti vielä ohi, niin fiksumpaa lähteä muualle hakemaan peliaikaa ja näin Lopezinkin kohdalla kävi.
Todella vaikeetahan on sanoa Adánin oikeasta tasosta mitään tarkempaa. Mikäli on Diego Lopezin tasoa niin menisi Real Madridin maalilla ihan hyvin, mutta seuran tuntien ei siihen tyydyttäisi. Pitää kuitenkin muistaa esimerkki Bayernista, kun Kahn lopetti. Rensigiä oltiin ajettu Ollin saappaisiin monta vuotta, mutta ei siinä hyvin lopulta käynyt.
Codina oli/on minun mielestä keskiverto veskari, jolla ei ikinä ollut mitään saumaa Madridissa - miinuksena ikäkin. Casilla on hieman samanlainen tapaus kuin Adán, eli täysin kirjoittamattomia kortteja. Adán(-87) on vuoden nuorempi kuin Kiko(-86). Mielestäni Adánin kohdalla ainut ja oikea ratkaisu on päästää kaveri pelamaan lainalle tai osto-optiolla. Onneksi esim. Sevilla ja Valencia ovat maalivahdin tarpeessa lähitulevaisuudessa.
Castillan ykkösmaalivahdiksi povattu Tomás Mejías omaa käsittääkseni saman potentiaalin kuin Casilla ja Adán. Harmi vaan, että kaveri loukkaantui pahasti ennen kauden alkua. Sitten on tietty Felipe Ramos, joka myytiin osto-optiolla.