Kirjoittaja Aihe: Haudasta Nousu - Kannattajayhdistys (Peña Madridista de Finlandia ry)  (Luettu 36123 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ajs

Tervehdys,

Monikaan ei täällä minua tunne, saattaa jopa olla että tämä on ensimmäinen postaukseni foorumille. Nojoo itse asiaan, olin viisi vuotta sitten toukokuun loppupuolella Kim's Tapasissa perustamassa tätä yhdistystä 11 muun kannattajan kanssa, mutta syistä tai toisista (monista) homman eteenpäin vieminen on tyssännyt täysin. Itselläni ja varmasti monellakin muulla foorumilaisella olisi mielenkiintoa ja halua asian eteenpäin viemiseksi. Ehdotankin suoraan jonkin muotoista tapaamista pääkaupunkiseudulla, johon kaikki asiasta kiinnostuneet ovat enemmän kuin tervetulleita keskustelemaan ja nostamaan eloon kannattajayhdistyksen.

¡Hala Madrid!

YT,
Aleksi Saloranta
Vivimos por ti, vence por nosotros.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
Mukana, vaikka ei ainakaan liian aktiivisesti.

Jos paikka ja aika sopii. Olen mukana kuin peräpukama.

Madridista #7

• el Águila de Móstoles
+1

Myös omalta kohdaltani löytyisi innostusta ja mielenkiintoa kannattajayhdistystoimintaa kohtaan. Jos tapaaminen pidetään PK-seudulla, olen paikalla.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
Kiinnostusta olisi! :peukku_ylos:
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Huoltra

Ilman muuta kiinnostaa.. Itselläni kun tämä homma on ollut mielessä jo pitkään.. itse perustaja voisi kehitellä tapaamisen tämän kyselyn jälkeen ja katsotaan kuikna paljon saadaan ihmisiä liikkeelle.
ps. tuli hommattua Ultras Sur paitakin tuossa  >:D

Redondo

• Vieras
Loistava homma, jos toimintaa saataisiin elävöitettyä! Itse tosin vaikutan Tampereen suunnilla, joten tuo tapaaminen ei meikäläiseltä onnistu.

Vähän OT:ta, mutta pakko kysyä: Mistä tämmöinen paita?  :o

Huoltra

[/quote]
Vähän OT:ta, mutta pakko kysyä: Mistä tämmöinen paita?  :o
[/quote]

Sähköpostilla otin yhteyttä jannuun joka niitä tekee.. Ilmotin minkä paidan, koon ja mihin kuvan haluan.. Sitten tuli lasku paypall:lla ja viikko niin oli paita kotona..

Jos yhdistys haluaa sitten kun se on virallista niin voin tiedustella isompaa tilaus erää paidoista jos kiinnostusta???

mikko29

Täältä löytyy myös kiinnostusta. Ehdotan tapaamisajankohdaksi suurin piirtein kauden alkua (liiga), koska muutan itse vasta elokuun lopussa Helsinkiin ;)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Jos yhdistys haluaa sitten kun se on virallista niin voin tiedustella isompaa tilaus erää paidoista jos kiinnostusta???
Kiinnostusta on, vaikken varmaan olekkaan yhdistyksen jäsen.  :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ajs

Millään ei ole mitään väliä, onko jäsen tai ei. Kunhan on kiinnostusta tulla kannattajayhdistykseen tukemaan Suomen Madridismoa ja laittamaan kapuloita rattaisiin Barcan vastaavalle. Idea oli se että saadaan KAIKKI asiasta kiinnostuneet paikalle ja voidaan puhua asioista ja pistää hommat rullaan! :) Syyskuussa olisi varmasti sopiva ajankohta sopia tapaaminen jossain päin pk-seutua kun suurin osa porukasta on tullut lomilta jne.

YT,
AJS
Vivimos por ti, vence por nosotros.

pälle

Brenkkua ja hulinaa ??? ::)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Jos tätä edelleenkin puuhataan, niin olen ehdottomasti mukana, mutta minulla ei kyllä mihinkään aktiivitoimintaan kyllä tule aika mitenkään riittämään. Eli ensimmäisestä yrityksestä opittuna, ennenkuin mitään kokoontumista edes järkätään, jonkun pitää ottaa selvästi homma haltuun ja sitoutua viemään sitä aktiivisesti vaikka sen ensimmäisen vuoden eteenpäin. Muut mukana olevat aktiivit ja muut jäsenet toki tukevat parhaansa mukaan, mutta ilman tuota innokasta aktiivista vetäjää, homma kyllä kuihtuu alkuunsa.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Huoltra

No mikä on tän homman status?? Itse ehdottomasti kannalla edelleen..
Entä siitä mielenkiinnosta Ultras Sur Seccio Finlandese??

mikko29

Ei ole tullut kirjoitettua palstalle, tänne tai muualle, enää pitkään aikaan, mutta luettua aina silloin tällöin.

Millasta roolia ryhmän vetäjälle kaavaillaan, eli mitkä ovat yhdistyksen toimintaperiaatteet? Mulla on melko hyvä käsitys hallinnollisesta puolesta työnkuvan puolesta, joten voisin liittyä mukaan. Voisiko joku laittaa privalla infoa enemmän?

Sanotaan näin että maalis-huhtikuusta eteenpäin voisi löytyä aikaa työn ohessa panetua tähän enemmän, tällä hetkellä ei ole aikaa. Sitä infoa voi kuitenkin laittaa!
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
No myöhässähän tämäkin vastaus tulee, kun en kerkeä tätä enää kovinkaan usein lueskelemaan.

No eipä tässä mitään sen suurempia suunnitelmia ole, jos joku tuosta vetovastuun ottaa niin aika itsensä näköiseksi sen saisi tietysti rakentaa. Aluksi nyt tietysti voisi lähteä liikkeelle ihan varovasti vaikka muutamalla kokoontumisella, esimerkiksi jotain matsia seuraamaan ja tietysti sitten koittaa virallistaa tämän kerhon Real Madridin kirjoissa. Siitä sitten voisi vaikka järkätä jonkin vuotuisen reissun Madridiin katsomaan matsia. Näitten asioiden ympärillä tuo toiminta varmaan pääpiirteissään pyörisi.

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
Minäkin pystyisin osallistumaan aktiivisesti yhdistyksen toimintaan.

Työn puolesta on aikaa(neljä töitä/kuusi vapaata), on noita ryhmämatkojakin tullut järjestettyä.
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Principe

Itse tulin nyt parin vuoden tauon jälkeen käymään täällä foorumilla juurikin tämän asian takia. Näyttää hieman siltä, että homma junnaa paikoillaan kun ei saada varsinaista johtohahmoa projektille. Itse olen kuitenkin ehdottomasti mukana ryhmässä, jos ja kun sellainen saadaan aikaiseksi.  :peukku_ylos:

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Ylös.

Raul_7

Täältä löytyisi kiinnostusta tilaukseen sekä yhdstykseen liittymiseen
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"

Raul_7

Olisko antaa jannun sähköpostia jolta tilasit paidan? Jos sattuisin innostuun itekki hommaan sellasen
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"