Tervehdys,
vihdoinkin nämä kaksi joukkuetta esitti sellaista peliä kuin pitääkin! En heti olisi uskonut tällaista sanomani mutta kiitos Mou, kerrankin Madrid pelasi ja hyökkäsi ja kuten nähtiin niin tulostakin myös tulee, tilanteisiin nähden Madrid olisi voinut hyvinkin voittaa matsin.
Itse peli oli mun mielestä huikea, paljon kauniita tilanteita, Özilin yläputki, Alvesin vastaava pari senttiä alemmas, Ronaldon kylmäpäinen kierto ja pallo maaliin, Messi imi koko puolustuksen itseensä ja vapautti Pedron, yksilösuorituksia monelta jäbältä, Kaka oli mun mielestä myös valopilkku.
Barcan peli hieman kärsi siitä kun Iniesta joutui jättämään leikin kesken ja toisella puoliajalla tuli vaihtoon Cesc sekä toinen loukkaantunut Pedro.
Näiden jälkeen Barca suorastaan kerjäsi verta nenästään, pallo liikkui mutta miehet seisoivat ja Madrid vastasi löysäilyyn välittömästi, upea matsi!
Mitä tulee tuomarointiin niin ei tuomari mun mielestä ratkaissut tässä ottelussa yhtään mitään, Ramosin maalia edelsi kuitenkin selkeä Ramosin kädestä vetäminen Alvesia kohtaan, Alves varmasti avitti mutta niin tekisi kuka tahansa muukin pelaaja, jopa Pepe:)
Myöskin ekan puoliajan lopulla se Lassin ajo josta tuli vapari ja josta Alves laittoi pallon maaliin niin tuomarihan se Madridin "pelasti", selvä toinen keltaisen paikka Lassille, itse olisin nähnyt mieluummin tilanteesta punaisen kortin kuin maalin ja punaisen jälkeen tuskin Madrid olisi samanlaista nousua esittänyt.
Tuomarilla saattoi jäädä 1-2 pilkkua viheltämättä Madridille käsistä ym mutta oli siellä 1-2 tilannetta joista ois voinu Barcallekin viheltää pilkkuja, siinä mielessä meni suht tasan.
Se tuomarista, takaisin peliin, älkää hyvät futismiehet ja naiset olkaa niin kiukkuisia tuomarille tai pelille tai edes Barcalle, katsoittehan varmasti itse ottelua, pelihän oli sellainen kuin El Clasico voi parhaimmillaan tarjota, täysi tupa, loistava tunnelma, loistavia yksilöitä ja nyt myös 2 joukkuetta jotka molemmat pelasivat futista, mielestäni Madrid ja Madridin fanit voivat olla ylpeitä eilisestä, olisi voinut tulla vaikka 2-5 voitto pelistä niin kuin joku tällä forumilla toivoi. Tällaisia matseja minä haluan nähdä, toki tappion kärsineen joukkueen fanit voivat kyrpiintyä mutta paljon mitään ei ainakaan vierasjoukkue olisi voinut tehdä eilen paremmin, paitsi maalipaikoissa.
Pientä sikailua oli välillä, pelkäsin miten käy toisella puoliajalla mutta kentälle tuli vaan taistelevampi, pelaavampi Madrid.
Kiitos pelaajille upeasta näytelmästä, klassikkoja tod näkösesti edessä tänä keväänä vielä 3 ja millaisia spektaakkeleja niistä tulee nyt kun Mou vihdoinkin ymmärsi miten futista ihan oikeesti pelataan, kevään kiima yltyy, kyllä varmaan täytyy edelleenkin klassikoiden aikaan tänne kirjoitella mut koitan nyt hiljentyä niin ei tarvitse hermostua päälleni.
Lupaan myös että seuraavassa klassikossa on kiukkuisempi Barcelona, eilinen käy myös herätyksenä meillekin, otetaan sitten huhtikuussa miehestä tosissaan mittaa:)
P.s. onko kellään teistä tietoa miksi Casillas raivostui siitä Lassin taklauksesta josta se Alvesin maali tuli, luulisi hänenkin nähneen ettei tilanteessa ollut pienintäkään filmiä, punainen olisi kuulunut tulla tilanteesta mutta tulikin keltainen Casillakselle, vai oliko se sittenkin kokemuksen tuomaa taitoa, sai Lassin jäämään kentälle?
P.P.S. uskon myös että valkoiset sen liigamestaruuden tällä kaudella vie, toki Barcalta nousua toivon mutta... Perustan uskomukseni madridin kovempaan nälkään ja haluun voittaa, myös ne pikkuvastustajat joihin ei Barca valitettavasti syty ihan täysillä enää..
Visca el Barca y visca Catalunya!!!