Kirjoittaja Aihe: Tapaus Antti Tuisku  (Luettu 4620 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Tapaus Antti Tuisku
« : 02.01.2004, 23.17.28 »
Oikeus on voittanut taas, Jani sais voittaa koko paskan. Eihän toi nunnuka poika osannu laulaa tipan tippaa. No eihän se Beckhamkaan taitojensa puolesta ole paras.
Kuinka moni äänesti Antti Tuiskua vastaan??
Itse en äänestänyt missään vaiheessa ketään
« Viimeksi muokattu: 03.01.2004, 12.17.46 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #1 : 03.01.2004, 10.53.51 »
Ite äänestin eilen ensimmäistä kertaa ja annoin ääneni Hannalle!
O-ou

Hebe

  • Viestejä: 220
Re:Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #2 : 03.01.2004, 20.29.44 »
Enpä oo äänestäny kertaakaa mut janii oisin äänestäny

Pete

  • Viestejä: 44
  • Oma teksti
Re:Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #3 : 03.01.2004, 21.12.52 »
Enpä oo paljoo seurannu mut se Antti oli helkutin huono laulamaan ja oli hyvä ratkaisu äänestää se pois sieltä.

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #4 : 03.01.2004, 23.14.12 »
Pitäny sitte tänneki jo Idols settii tunkee!!! Ohjelman parhaat hetket elettii alkukarsinnoissa ku tuomarit tylytti jengii... Nyt alkaa olla jo aika nyyh nyyh kamaa. :'( Onneks loppuu koko soppa kohta!

Hebe

  • Viestejä: 220
Re:Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #5 : 05.01.2004, 15.18.26 »
Nimenomaa oli ne alkukarsinnat iha hyvii ku se oli semmosta komediaa mut ny siin ei oo mitää katottavaa

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #6 : 05.01.2004, 21.46.22 »
Jep, se Nico C:llä oli kaiken huippu! ;D
Mahto olla äiti pojastaan ylpeä sen jälkeen :D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #7 : 13.12.2005, 17.47.54 »
Antille  :keskari:
i Hala Madrid !

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #8 : 13.12.2005, 18.52.57 »
Onko näitä ikivanhoja topicceja pakko nostaa ylös, jos ei kerran ole tuo järkevämpää kommenttia ???

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #9 : 13.12.2005, 19.00.26 »
Onko näitä ikivanhoja topicceja pakko nostaa ylös, jos ei kerran ole tuo järkevämpää kommenttia ???

Näitä vois jopa poistaa.. Varsinkin tuolla Keskustelua Real Madridista on paljon turhia topicceja..

pakko sanoo et A.Tuisku on aivan hirveä.. Tuollaisille artisteille  :peukku_alas: muutenkin tuo Idols homma ottaa pannuun..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #10 : 13.12.2005, 19.05.22 »
Onko näitä ikivanhoja topicceja pakko nostaa ylös, jos ei kerran ole tuo järkevämpää kommenttia ???
No minust on aika kiva lukee vanhoi juttui, mut Real Madrid osios on kyl paljo turhii..
i Hala Madrid !

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #11 : 13.12.2005, 19.09.45 »
Onko näitä ikivanhoja topicceja pakko nostaa ylös, jos ei kerran ole tuo järkevämpää kommenttia ???
No minust on aika kiva lukee vanhoi juttui, mut Real Madrid osios on kyl paljo turhii..
Enemmänkin porukkaa häiritsee sinun turhan päivänen viestien lähettely, eikö vaan?

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #12 : 13.12.2005, 20.27.10 »
Antti on oikea Idols-voittaja, sillä hän on ollut suosituin. Todisteena mm. myynyt eniten levyjä
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #13 : 14.12.2005, 01.40.47 »
Antti on oikea Idols-voittaja, sillä hän on ollut suosituin. Todisteena mm. myynyt eniten levyjä
Juu näinhän se menee, aika hyvin sillä laulu äänellä on tahkonnut rahaa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #14 : 09.01.2006, 22.11.56 »
Antti on oikea Idols-voittaja, sillä hän on ollut suosituin. Todisteena mm. myynyt eniten levyjä

Niin ja nimimerkki robinho ostanut niistä suurimman osan ;D

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #15 : 09.01.2006, 22.22.29 »
Antti on oikea Idols-voittaja, sillä hän on ollut suosituin. Todisteena mm. myynyt eniten levyjä

Niin ja nimimerkki robinho ostanut niistä suurimman osan ;D

Alkaan tuntuu et sä tahallaan haluut tapella Robinhon kaa... jos Robinho nyt on poissa tai alkanu vähentää viestejään, jonka ansiost foorumin tasokin on noussu ni voisit säkin sit miettii viestejäs vähän

Oke, unohtakaa sittenkin koko viesti ku huomasin vasta myöhemmin Robinhon tekemän "comebackin"  :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 09.01.2006, 22.30.10 kirjoittanut Puuportti »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Tapaus Antti Tuisku
« Vastaus #16 : 09.01.2006, 22.39.43 »
 :traktori:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014, 00.14.46 kirjoittanut RONALDO »