Huhhuuh, syke hakkaa, olipahan ilta!
Syväanalyysejä ei ikinä pysty matsin jälkeen kirjottaa, mutta muutama asia:
- Voiton merkitys voi olla järkyttävän suuri loppukautta ajatellen. Huikea nousu ja kun peli oli kokonaisuudessaan laadukasta, voipi kurssi kääntyä tämän illan jälkeen voimakkaaseen nousuun.
- Benzeman itseluottamukselle tärkeä häkki, paljon lokaa niskaan, joten tästä ketsuppipullo auki!
- Alakerralta erittäin hyvä peli, poislukien Iker jolta heikohko esitys.
- Ronaldon ja Josen tuuletuksille, nyt oli sitä VOITTAMISEN tunnetta mukana!
- Bernabeun yleisö:

Huikea meteli - pelkästään tv- ruudun välityksellä.
Viikonloppuna jatkellaan kotimaan sarjaa ja sinne kun saadaan sama meininki, niin kyllä tää tästä riemuksi muuttuu.
Cristiano (u celebrated the Goal?) "Laugh, yes it was very important to celebrate, I am ok & am so happy for this win, was so important win"
USKO - REAL MADRID - RAKKAUS!
Suurin on rakkaus Real Madridiin! :sydän: