Kirjoittaja Aihe: Tässä topiikissa lähdemme armeijaan.  (Luettu 96658 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko

Re: Tässä topiikissa lähdemme armeijaan.
« Vastaus #160 : 07.01.2006, 15.53.42 »
Pääsittekö muuten pois eilen vai torstaina? Meillä päästiin jo torstaina, kun oli pyhäpäivä tuo perjantai, mutta näköjään monet silti päässeet vasta perjantaina ::).

Tuli muuten yksi gines näköjään lisää helmikuulle, kun pitää lähteä Kiikalaan alokasleirille pitämään jotain miinakoulutusta. Tuli sitten sen takia sinne tupla :keskari:.

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #161 : 07.01.2006, 19.32.14 »
Hahhah, hajoo siihen

KesantoVesa

« Vastaus #162 : 08.01.2006, 10.23.54 »
Huomenna Vekaralle, ja ainakin toistaiseksi mieliala on positiivinen :peukku_ylos:

Oon suunnitellu kotiutumista heinäkuussa, mutta eihän noista koskaan tiedä.

el Blanco

« Vastaus #163 : 08.01.2006, 13.13.41 »
Huomenna Vekaralle, ja ainakin toistaiseksi mieliala on positiivinen :peukku_ylos:

Oon suunnitellu kotiutumista heinäkuussa, mutta eihän noista koskaan tiedä.

Lykkyä tykö sitten vaan! :peukku_ylos:

Ja onneksi olkoon nyt kotiutuneille! :peukku_ylos:

luisfigo

« Vastaus #164 : 08.01.2006, 13.47.50 »
Huomenna Säkylään ja jos luoja suo niin heinäkuussa pääsen siviiliin ;) :tuoppi:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #165 : 08.01.2006, 14.06.00 »
Älkää jäbät suunnitelko heinäkuulle hirveest kotiutumisia ellette oo nimenomaan menos jääkäreihin.. Muuten voi suunnitelmat kusta aika totaalisti  :tuoppi:

Mikko

« Vastaus #166 : 08.01.2006, 17.02.22 »
Jep, minäkin olin varma ennen inttiä, että 6kk tuolla maksimissaan olen, mutta valtio oli lopulta toista mieltä :(.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #167 : 08.01.2006, 17.15.51 »
Loppujen lopuksi harvalla käy niin hyvä tuuri(tai noh jollekin se on myös epäonni), et 6kk ja pois. Yrittäkää nyt kaikki foorumin uudet sotilaat olla hajoamatta. Hajotkaa silti aamuihinne ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

« Vastaus #168 : 08.01.2006, 19.22.51 »
Pystyyks siellä edes jotenkin junailee hommat, että on vaan 6 kuukautta? Jos osoittaa merkkejä, ettei ole täysin loistava, tai sellaista "johtajatyyppiä" tms. ...? ::)

Joo, kovasti olen huolissani ;D

Sami

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #169 : 08.01.2006, 20.04.44 »
Olin 6kk. Tämä johtui "heikosti menneestä"( ::)) palikkakokeesta sekä omasta kannasta. Eli jos ei halua olla pidempään kuin 6kk, niin kannattaa se niissä haastetteluissa sanoa. Itse sanoin myös, että opiskelupaikka odottaa, että ei ole aikaa olla enempää kuin 6kk. Tosin voi olla, että en olisi vain ollut ainesta pidempään kuin 6kk ;). Mutta siis, tuo palikkakoe taitaa olla aika kova paikka junailemiseen jos junailua haluaa harrastaa...  :peukku_ylos:

E-spel

« Vastaus #170 : 08.01.2006, 21.02.33 »
Jep, omalla kohdalla otin aiemmin annetun b-luokituksen veto-avuksi. 6kk tuli ja olen hyvin tyytyväinen.

Mikko

« Vastaus #171 : 09.01.2006, 20.43.46 »
Opiskeluasiat ei skappareita tunnu hirveästi kiinnostavan. Itsekin sanoin, että tarttis taas keväällä lähteä kouluun ja sanoivat vaan takasin, että täytyy vaan sykkiä kunnolla, että pääsee 6kk:lla :D. Täytyy myöntää, että oon itte edelleen aika katkera valtiolle tästä meripioneerinakista ;D.

Omassa palveluspaikassani oli vähän vähemmän noita 6kk paikkoja, ja moniin otettiin ensisijassa juuri b-miehiä, joten jos b:n paperit onnistuu hankkimaan, niin asiat on aika hyvässä jamassa (jos siis 6kk haluaa olla). Voi hyvin napsahtaa esim. joku lepi kirjurin nakki.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2006, 20.45.39 kirjoittanut Mikko »

RONALDO

« Vastaus #172 : 09.01.2006, 20.52.54 »
-
« Viimeksi muokattu: 23.07.2011, 21.12.31 kirjoittanut RONALDO »

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #173 : 10.01.2006, 00.13.35 »
Mitäs täällä itketään? Sanon taas kymmenennen kerran tähänkin ketjuun, että ite olin 362 ja mulla oli kivaa, ihan vilpittömästi sanottuna. Ei sitäkään hitto kannata poissulkea ennenku näkee millasta se oikeesti on.

Alla olevasta osoitteesta TJ-luvut, Miksa on II/05 saapumiserää ja palvelee 270.

http://www.mil.fi/varusmies/
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006, 00.16.53 kirjoittanut Juhana »
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #174 : 10.01.2006, 08.38.33 »
Pääsittekö muuten pois eilen vai torstaina? Meillä päästiin jo torstaina, kun oli pyhäpäivä tuo perjantai, mutta näköjään monet silti päässeet vasta perjantaina ::).

Tuli muuten yksi gines näköjään lisää helmikuulle, kun pitää lähteä Kiikalaan alokasleirille pitämään jotain miinakoulutusta. Tuli sitten sen takia sinne tupla :keskari:.
Kiikala on joka alokkaan painajainen. Ite olin siellä viikon 25 asteen pakkasessa. Kiikala oli intissä yks niistä harvoista jutuista, jotka hajotti kunnolla.
Kiikala on yks suomen perseistä... vihaan sitä paikkaa loppuelämäni!

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #175 : 10.01.2006, 08.44.25 »
Pystyyks siellä edes jotenkin junailee hommat, että on vaan 6 kuukautta? Jos osoittaa merkkejä, ettei ole täysin loistava, tai sellaista "johtajatyyppiä" tms. ...? ::)

Joo, kovasti olen huolissani ;D

riippuu niin totaalisesti mihin oot menossa. sen tiedän et santikassa voi saada ihan helpostikki kuuden kk:n nakin. noh bemareilla asiat on aina erikseen ku ne on niin säkkejä et ne halutaan pois kuudes kk:s. upinniemes mis ite olin on suurin osa 270-paikkoja. vekaralla naksahtaa kai aikahelposti mikä tahansa nakki. ainaki monel kaveril naksahti.

ei muuta ku tsemppiä uusille sotapojille...

E-spel

« Vastaus #176 : 10.01.2006, 12.53.08 »
Mitäs täällä itketään? Sanon taas kymmenennen kerran tähänkin ketjuun, että ite olin 362 ja mulla oli kivaa, ihan vilpittömästi sanottuna.
Onnittelut sinulle siitä. Pv on onnistunut kohdallasi. Kaikki ei vaan ole samanlaisia. Toiset haluaa tehdä sen toisen puoli vuotta/ 3kk jotain oikeesti tärkeetä, kuten ansaita hiukan rahaa tulevaa opiskelua varten.
Ja tähän lisättäköön, että toki kaikilla on intistä mielessä paljon hyviä muistoja ynnämuuta, mutta ainakin näin tuoreessa muistissa kun se on niin paljon enemmän muistuu mieleen niitä juttuja, jotka vitutti aivan jumalattomasti. Siitä olen Juhanan kans samaa mieltä että älkää sellaset tuomitko vielä jotka eioo sitä touhua yhtään nähny. Tuomitkaa sitten p-kauden jälkeen niinkuin minä. 8)
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006, 13.13.10 kirjoittanut E-spel »

KesantoVesa

« Vastaus #177 : 21.01.2006, 17.39.48 »
Ensimmäiset lomat nyt menossa. Ensi viikonloppuna taas kiinni ja muutenkin p-kausi meidän komppaniassa vaikuttaa suhteellisen vittumaiselta. Ke-to oltiin leirillä, joka oli täys fiasko kovan pakkasen takia. Ikäviä asioita tapahtui ja itellekin ilmeisesti tulossa vahingonkorvauksia :peukku_alas:

Palvelusajan pituuden suhteen tilanne on se, että Auk:iin ei pakoteta ellei ite halua, mutta uusiin cv-vaunuihin koulutetaan miehistöä reilu 1/3 komppaniasta. Ko. vuoden nakki pitäis jotenkin välttää. Paskaa sotilasta mun ei onneksi tarvitse esittää ::)

KesantoVesa

« Vastaus #178 : 08.03.2006, 16.54.26 »
No joo. Komennus E-luokkaan napsahti sitten eilen helvetinmoisen kädenväännön jälkeen. Tarkoitus on vielä muuttaa noi C:n papereiks, jotka mulle alunperin luvattiin.

Vituiks meni siis, mut ei voi mitään. Oma päätös toi ei ollut missään tapauksessa.

el Blanco

« Vastaus #179 : 08.03.2006, 19.06.16 »
No joo. Komennus E-luokkaan napsahti sitten eilen helvetinmoisen kädenväännön jälkeen. Tarkoitus on vielä muuttaa noi C:n papereiks, jotka mulle alunperin luvattiin.

Vituiks meni siis, mut ei voi mitään. Oma päätös toi ei ollut missään tapauksessa.

Eli suomeksi?