Työnantaja käy ihan uistelukisoissa, ovat Savon Cup:ssa kolmantena, viime vkl olivat uistelleet 3 päivää putkeen, päivisin nukkuneet vain 3h ja eilen se lähti taas jonnekin kisoihin.
PRKl että niillä on rahaa kiinni siinä touhussa, tai viehevalmistajat yms. kai noita sponssaa aika hyvin, ei tuota muuten kovin moni harrastaisi