Kirjoittaja Aihe: Kenet haluaisit?  (Luettu 68909 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #140 : 12.11.2005, 11.22.52 »
Vicente olisi kyllä uskomaton kaappaus. Siinä jos joku Realin vasemmanlaidan hyökkäyksien ongelmiin.

Robinholle kysymys:
Oletko ikinä nähnyt Ricardinhon pelaamassa?

Tuskin se on.
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #141 : 12.11.2005, 12.53.28 »
joo en usko et hirveen moni on miestä tositoimissa nähny.Itelläni ei ollu mitään hajua miehestä ennen ku katoin uusimmasta managerista, tiiä nyt sit noista arvoista minkälainen kaveri on. En kyl ostais, on jo 29.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #142 : 12.11.2005, 13.55.54 »
joo en usko et hirveen moni on miestä tositoimissa nähny.Itelläni ei ollu mitään hajua miehestä ennen ku katoin uusimmasta managerista, tiiä nyt sit noista arvoista minkälainen kaveri on. En kyl ostais, on jo 29.
Nii,Täytyy nyt Realin älytä viimekausien pelien perusteilla et ei kannata ostaa niin vanhoja pelaajia,,
i Hala Madrid !

Ronaldo9

  • Viestejä: 7
  • Mun vaimo...
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #143 : 13.11.2005, 11.21.10 »
lionel messi olisi ihan kiva tai ronaldinho... makelele takas(gravesen ei oo nii hyvä :D) :peukku_ylos: :peukku_ylos:    ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest  >:(
Ronaldo - Kylmän viileä maalintekijä

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #144 : 13.11.2005, 14.57.08 »
ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest  >:(

Miks Buffon pitäs hankkii kun meillä on maailman paras maalivahti ja se on nuorempi kuin Buffon
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #145 : 13.11.2005, 14.57.49 »
Vicente olisi kyllä uskomaton kaappaus. Siinä jos joku Realin vasemmanlaidan hyökkäyksien ongelmiin.

Ronaldo olisi parempi hankinta
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #146 : 13.11.2005, 15.15.04 »
lionel messi olisi ihan kiva tai ronaldinho... makelele takas(gravesen ei oo nii hyvä :D) :peukku_ylos: :peukku_ylos:    ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest  >:(
Joo Messi on tällä hetkellä vain suurta hypeä. Buffon on yksi parhaista, niin on Casillaskin. Makelele on kai -72 syntynyt eli ei mitään järkeä hankkia. Ronaldinho nyt olisi saatavana rahasta kuten Figo, mutta tarttis lyödä siirtoennätykset kyllä sen verran uusiksi ettei taida olla realistista ::)

Joaquin, Aimar/Riquelme, Vicente noi kelpais mulle mut tulispa edes yksi tai kaksi noista niin sekin olisi jo loistava asia
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #147 : 13.11.2005, 15.42.49 »



Miks Buffon pitäs hankkii kun meillä on maailman paras maalivahti ja se on nuorempi kuin Buffon
Asiaa ! :D  :peukku_alas: Hyvä! Oon samaa mieltä.  :peukku_ylos:  :peukku_ylos:  :pallo:
i Hala Madrid !

robinho10

  • Viestejä: 11
  • robinho! hala madrid!
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #148 : 13.03.2006, 18.52.14 »
Vicente olis hyvä zidanen paikallle sit ku se lähtee. joaquin hyvä vaihtoehto oikeellelaidalle.yks hyvä kärkipelaaja raul ja ronaldo tehottomia ja vanhoja. adriano maybe. sit viel puyol. ;D

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #149 : 13.03.2006, 19.35.34 »
Joo Messi on tällä hetkellä vain suurta hypeä.
Olisikin näin... Jos pitäisi veikata näistä kahdesta: Messistä uusi Maradona tai Robinhosta uusi Pele niin laittaisin roponi likoon messin puolesta, lisäksi on tosi nuori vielä, olikohan ainakin 2v nuorempi kuin robinho, peli on mielestäni silti jotenkin kypsempää. Vaikka robinholla on parempi tekniikka niin messi on parempi 1-1 -tilanteissa, niin se vaan on.

Ja aiheeseen: Vicente ja joaquin olis hyviä vahvistuksia. Mielestäni kärjessä vois pelata vaikka cassano ja villa(ei olis mikään huono hankinta, hintakaan ei varmaan ole kova). Villan pelejä nähneenä; nopea, fyysinen ja tekninen, lisäksi hyvä viimeistelijä ja tekee töitä kentällä. Ei oikein allekirjoittanut jaksa kattoa enää tota ronaldon löntystelyä. Tietenkin jos sais valita niin Henry mutta uskon hänen jäävän arsun riveihin..
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #150 : 13.03.2006, 20.47.37 »
mikko29: ota huomioon, että tuo viesti mitä lainasit on kirjoitettu monia kuukausia sitten, nyt tilanne on toki Messinkin kohdalla muuttunut.

Ja tuo Villahan taisi tehdä juuri äskettäin pitkän jatkosopimuksen, joten hintaa tulisi varmaankin aika runsaasti...

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #151 : 14.03.2006, 16.17.24 »
niinhän se on joo... Mutta: oliko messi sitten VAIN suurta hypeä ::)

En tiennyt tosta uudesta sopparista..
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #152 : 14.03.2006, 16.52.48 »
Itse asiassa vielä tuo Villan uusi sopimus ei ole valmis, mutta enää viimeistä silausta tehdään. Sopimus allekirjoittettaneen lähipäivinä, ja uuden sopimuksen mukaan Villan palkka tuplaantuu. Edellinen sopimus oli sekin vuoteen 2011 voimassa ja uusi siis ilmeisesti vuoteen 2013 - kertonee jotain siitä kuinka arvokkaaksi Valencia kokee Villan tällä hetkellä. Eli kaappaus olisi kaikkea muuta kuin helppo tai halpa.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #153 : 14.03.2006, 16.58.17 »
Luin juuri tapauksesta, ulosostohinnaksi tulisi jotain 120milj.(no onhan se jo nyt 60 joten se siitä). Saas nähä kenet real ostaa kesällä ku eikös se adrianokin tehnyt uuden sopimuksen?..Jotenkin tuo henrykin epäilyttää(eli luulen hänen jäävän arsuun).
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #154 : 14.03.2006, 22.51.02 »
Pari utopistista toivetta: Beckham pois --> tilalle Joaquin, Zidane pois --> Aimar, Ronaldo pois ---> Morientes/Gilardino/Zlatan sekä Pablo Garcia pois ---> Raul Garcia/Xabi Alonso (molemmat?)
Ja sitten C. Ronaldosta: Real Madrid ei tarvii enää pelaajaa, joka katsoo palloa kuljettaessaan ja syöttäessään. Sellaiset pelaajat on nähty jo Beckhamin muodossa. Tähän asti Cristiano Ronaldo on ollut lähestulkoon pelkkää hypettä, vaikka uskosin että nyt jo olis eritason pelaaja jos olis joukkueensa valinnut vähän paremmin aikanaan.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #155 : 15.03.2006, 21.23.48 »
Pysyn edelleenkin siinä kannassa, että nyt tärkeämpää on, että ketä ei pidä hankkia. Nyt Real Madrid tarvitsee näläisiä pelaajia, jotka haluavat pelata Real Madridille, eikä mitään palkanperässä juoksijoita, joita nyt joukkueessa näkyy pintaliitävän. Nyt olisi aika palauttaa se vanha Real Madridin tyyli olla se viihdyttävin (taitavin) ja paras seurajoukkue mitä maailmasta löytyy, mutta se vaatii sen, että ostetaan taitavia pelaajia, eikä mitään lehdistön lellilapsit-paitakauppiaita.

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #156 : 16.03.2006, 02.38.14 »
Tähän asti Cristiano Ronaldo on ollut lähestulkoon pelkkää hypettä, vaikka uskosin että nyt jo olis eritason pelaaja jos olis joukkueensa valinnut vähän paremmin aikanaan.

no huhhuh, kaikkea sitä kuuleekin. "lähestulkoon pelkkää hypettä" Alkukausi meni perseelleen, mutta tällä hetkellä ja muutenkin C. Ronaldo on vahvistus minkä tahansa joukkueen oikeaanlaitaan, jopa betisin ;) ja siitä on hypetys kaukana.

Kun minä puhuin Ramosista ylihypetettynä, käskit katsoa ikää. Katso C.Ronaldon ikää ja muista että hän on jo nyt loistava ;)

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #157 : 16.03.2006, 11.22.43 »
Lainaus
no huhhuh, kaikkea sitä kuuleekin. "lähestulkoon pelkkää hypettä" Alkukausi meni perseelleen, mutta tällä hetkellä ja muutenkin C. Ronaldo on vahvistus minkä tahansa joukkueen oikeaanlaitaan, jopa betisin ;) ja siitä on hypetys kaukana.

Kun minä puhuin Ramosista ylihypetettynä, käskit katsoa ikää. Katso C.Ronaldon ikää ja muista että hän on jo nyt loistava ;)

Kumma, että täällä jatkuvasti hypetetään näitä ManUn kahta ongelmalasta, vaikka totuus on, että ManU jäi Mestarien Liigan alkulohkonsa viimeiseksi. Jos olisivat muutakin kuin hypetystä, niin luulisi sitten, että saavat siellä kentällä jotain aikaiseksi. C. Ronaldo ei ole läheskään yhtä hyvä kuin Joaquin tai Vicente.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #158 : 16.03.2006, 12.42.02 »
Tähän asti Cristiano Ronaldo on ollut lähestulkoon pelkkää hypettä, vaikka uskosin että nyt jo olis eritason pelaaja jos olis joukkueensa valinnut vähän paremmin aikanaan.
Katso C.Ronaldon ikää ja muista että hän on jo nyt loistava ;)
Milloin hän on ollut loistava? Em-kisoissa loistavuus loppui kun tosipelit alkoivat. Hänen seurajoukkueensa on 15 pisteen päässä kärjestä Valioliigassa ja jäi UCL-alkulohkossaan jumboksi. Missä on siis loistavuus? Siinäkö, että hän seisoo sivurajan vieressä paikallaan ja huitoo jalkojaan pallon yli tuijottaen samalla itse palloa, ja kun syöttö lopulta lähtee, on katse silloinkin pelkästään pallossa?
« Viimeksi muokattu: 16.03.2006, 12.46.37 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #159 : 16.03.2006, 19.20.13 »
Miksi sitten Betis jäi Mestareiden liigassa alkulohkoon? Miksi Valencia ei selviytynyt koko kisaan?

Täytyy muistaa että jalkapallo on edelleenkin joukkuepeli, eikä joukkueen epäonnistuminen kisassa ole yhden pelaajan syy. Ja jos rupeat selittämään jotain EM-kisojen tosipeleistä, voidaan sanoa että Cristiano Ronaldo johdatti Portugalin loppuotteluun, joka oli sitten Kreikan taktinen voitto.

Eipä ole Joaquinista ja Vicentestä paljoa sanottavaa EM-kisojen(kaan) perusteella, piti oikein tarkistaa pelasivatko ne edes koko kisoissa. Kyllä pelasivat...