Äänestys

Kenet Raelin pitäis ostaa?

Beckham
6 (9.8%)
Chivu
35 (57.4%)
Rivaldo
1 (1.6%)
Kahn
1 (1.6%)
Ballack
3 (4.9%)
Henry
9 (14.8%)
Cafu
3 (4.9%)
Rysty Recper
3 (4.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 57

Kirjoittaja Aihe: Kenet Realin pitäisi ostaa?  (Luettu 37674 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #100 : 26.04.2003, 16.13.32 »
Mulle se ois ihan sama tulisko toi Becks Realiin vai ei! Onhan sillä ihan hyvät ne vaparit, kukaan ei voi kieltää sitä. Jos se tulee Realiin, niin joukkueen pelitapaa voisi mun mielestä hieman muuttaa, Guti vois korvata Makelelen, sillä Guti rakenteli aika hyvin peliä ManU ottelussa alhaalta päin. Ja Becks vois ottaa Flavion paikan ja noi vois pelaa vähän ylempänä. Ei mikää paska ehdotus(vaikka itte sanonkin ;D)
« Viimeksi muokattu: 26.04.2003, 16.14.18 kirjoittanut Sewe »
O-ou

Royce

  • Vieras
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #101 : 27.04.2003, 18.40.59 »
flavion saa kyllä heittää menemään mutta Makelele ON EDELLEEN ALIARVOSTETTU! todellinen "työmyyrä", puolustava keskikenttäpelaaja, kun kaikki ei voi pelkästään hyökätä ja lisäks kyl hyökkäys selviää 3+2+2 laitapakit ja nouseehan makelele joskus sinnekin   ;)

 :tuoppi:

Robertocarlos

  • Viestejä: 36
  • Oma teksti
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #102 : 30.04.2003, 21.44.43 »
No tänään kuulin ihan realilta, ettei beckhamii oo tulos :-* (huh) mut chivu sais tulla!

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #103 : 01.05.2003, 23.41.08 »
hahaha Beckis kertoo, että joku turkkilaispelaaja Englanti-Turkki ottelussa oli menny kysymään hänen sukupuoltaan...   ;D

Hahahaa!!!!!!!

En kyllä itekään tiedä onko se joku steroideja käyttävä nainen vai muuten vaan vähän "GAYham" Kyl realin kannattas ostaa se turkkilainen pelaaja!
Asiallinen tyyli!

Hey GAYham! Watch that and eat cum!  :keskari:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #104 : 02.05.2003, 09.29.14 »
Taas lainaus meitsiltä?? ???

ellen nyt ihan pahimmas tilassa oo kirjotellu  ::)

Belenos

  • Viestejä: 4
  • Oma teksti
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #105 : 05.05.2003, 15.24.50 »
Ootteko katsoneet €urosportilta Coppa lipertodalesii ja Santtosin pelejä :o, Robinho olis mahtava hankinta, harmi vaan että hyökkääjää ei juuri nyt tarvita.  Ronaldinhokin olis hyvä mutta ei taitas sillekkää paikkaa heti löytyä.

Samuel ja Chivu kelpais mulle

Royce

  • Vieras
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #106 : 05.05.2003, 17.03.20 »
marcassa on (huhu mikä huhu) et oltais hankkimassa Barajaa Valenciasta... sinäänsä ei paha idea, keskelle keskikentää mahtuis just yks... ja baraja on hieman "erilaista" keskikenttäpelaaja ku mitä realilla on, tai no makelele  ;D... Mitä nyt varalla on Cambiasso, Flavion sais todellakin heittää jo *******... ja Celadesin :keskari:

laitoihin kun ei oo tarvetta ku on viäl varalla solari ja macca.

 ::)

vai tarvitseekohan ketään  ;D  :tuoppi:

aanrii

  • Viestejä: 7
  • Hala Madrid!!
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #107 : 05.05.2003, 17.05.08 »
Minä olen pari kertaa huomannut Robinhon taidot!! Vakuuttanut, mutta ei paikkaa Realista löytäisin. Jos kaveri ei ole kallis niin kannattaisi ostaa hänet ja lainata johonkin toiseen seuraan, mieluiten Espanjaan tai Portugaliin. Tällä hetkellä tärkeää olisi hankkia toppari, mieluiten 2. Eikä mitään vaihtopenkkitasoa vaan esim. Samuel/Chivu ja toisena Lucio/Mexes. Kaikki hyviä vaihtoehtoja. Myös paljon puhutusta oikeanpuolustajan ongelmasta sanoisin ettei sellaista ole. Salgado on mielestäni hyvä tasoinen pakki joka tarvitsisi vain vähän lisää nopeutta. Taklaukset on hyvää luokkaa kuten syötöt. Mieluinen aloituskokoonpano ensi kaudella olisi:

-------------------------------Casillas------------------------------------
Salgado-------Lucio-------------------Chivu------------------R.Carlos
----------------------Makelele---------------Helguera------------------
------Figo----------------------------Zidane---------------------------
---------------------------------------------------------------------Raul
----------------------Ronaldo-----------------------------------------

Vaihdossa:
Portillo
Morientes
Flavio
Cambiasso
Minambres
Raul Bravo
Hierro
Hala Madrid!!

The Best

  • Viestejä: 9
  • Oma teksti
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #108 : 15.05.2003, 21.21.35 »
Becham: loistavat kesot, mut ei mahtuis Madridin avauksee! :peukku_alas:
Kahn ja Rusty: ei tarvi veskaa ku o jo hyvät! :)
Ballack: taitava mut ei ehkä mahtuis Madridin avauksee
Cafu: ei todellakaan! :(
Rivaldo: ei nii hyvä ku puhutaa! :peukku_alas:
Henry: Real ei todellakaa tarvi enää yhtää hyökkääjä!
Chivu: ainut ketä Real vois tarvita! 8)

The Best

  • Viestejä: 9
  • Oma teksti
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #109 : 15.05.2003, 21.37.24 »
Jos oisin Realin valkku ni avauskokoonpano ois (jos ei loukkaantumisia)
--------------------Casillas--------------------
---Salgado---Chivu-----Nesta---Carlos---
--------------------Makelele-------------------
----Figo--------Zidane---------Nedved-----
-------------Morientes--Ronaldo------------

Vaihdossa:
Raul
Guti
Hierro
Solari
Flavio
Helguera
Portillo



Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #110 : 15.05.2003, 23.57.33 »
humm..

Mitenköhän sä "realin valkkuna" hankkisit nestan, chivun ja nedvedin ..

"jos mä olisin realin valkku nii avauskokoonpano ois:

-------------------------------Taffarelli-------------------------
---Ronaldinho---Schumacher-----Maldini---Inzaghi------
----------------------------------Hyypiä-------------------------
----------------Beckham--------Ballack---------Litmanen---
--------------------------Selänne----Nistelrooy--------------              

Vaihdossa:
Koivu
Lehtinen
Peltonen     "



Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Royce

  • Vieras
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #111 : 16.05.2003, 15.59.26 »
 ;D

VìÍÍé

  • Viestejä: 12
  • Oma teksti
    • kotisivuni
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #112 : 16.08.2003, 10.04.07 »
Realin ei tartte nyt ostaa ketään! ;D ;D

Royce

  • Vieras
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #113 : 16.08.2003, 13.02.49 »
Siis häh? Ei aina mee perille miks lössi nostaa näit lamavuosilt olevii aiheit takas ylös?  ???

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #114 : 31.08.2003, 18.18.17 »
Ihan sama kenen topparin ne ostaa, mut sen tarttis olla kans helvetin hyvä! Alkaa olemaan Bernabeulla kiire hankkia se pakki! :traktori:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #115 : 31.08.2003, 18.40.46 »
Pitää toivoa etteivät osta mitään Laurent Blancia ym. , saisivat panostaa toppariin oikein kunnolla rahaa, että tulis hyvä
O-ou

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #116 : 29.10.2003, 19.48.09 »
Mun mielestä Real Madridin kaikki keskikenttä hankinnat Figo-kaupan jälkeen ovat olleet kohtuu turhia, mutta esim. Zidane ratkaisi UCL:n ja Ronaldon hankinta hyökkäykseen ei ollut myöskään mikään hirveän fiksu veto esim. Guti, Morientes ja Portillo olisivat voineet mättää saman määrän maaleja, samanlaisella peluutuksella.
No tulevat henkinnat on PARI PAKKIA!
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #117 : 30.10.2003, 10.24.21 »
Ja tähän tätä perinteistä mantraa:

Puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja, puolustaja...

Miten niin spämmiä?!?!?  ;D

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #118 : 30.10.2003, 10.30.09 »
Toihan menee jo melko törkeäksi foorumin terrorisoimiseksi..  ;)

Royce

  • Vieras
Re:Kenet Realin pitäisi ostaa?
« Vastaus #119 : 30.10.2003, 11.42.05 »
Jäljittäkää sen IP...  ;D