siis hahhhah.. ootsä oikeesti becksi nähny noita matseja? "ronaldo ollu näkymätön, owen näkyvä" siis sehän on just toisin päin: owen on ollu täysin näkymätön.. esim. viime ucl-matsissa missä se teki maalin nii eihän sitä pelaajaa näkyny missään tilanteessa muuten koko matsin aikana .. ronaldo sen sijaan nyt ensinnäki pohjusti sen maalin ja oli muutenki näkyvämpi (ihan hyvä et owen teki maalin ei siinä mitään) ja siinä matsissa tuli mun mielestä viimeistäänki selväks se et owenin edelle menee sekä raul että ronaldo.. tän iltasta matsia en nähny et siitä en osaa sanoo mitään..
siihen et onks kolmas hyökkääjä moro vai owen nii paha sanoo.. ei se moro kyllä mua vakuuttanu yhtään siinä matsissa minkä se pelas about kokonaan.. (se jossa solari loukkaantu ja raul siirty keskikentälle, muista enää ketä vastaan se oli

) mut onhan moro loistava pelaaja sillon ku sille tuulelle sattuu ja paras pääpelaaja.. ei se owenkaa oo kyllä mitenkään ilmiömäisesti pelannu.. mut se on sentään tehny jo kaks maalii ja syöttäny yhen.. joka tapauksessa jos kahdella hyökkääjällä pelattaan nii ei oo mun mielestä mitään epäselvyyttä siitä et ketä sinne kentälle pitää laittaa..
ja sen verran vielä että vaikka morientes olikin ucl:n paras maalintekijä nii mun mielestä giuly oli monacon tärkein pelaaja viime kaudella..
enigeis! hyvä et jäi pisteet kotiin! ja gg owen.. kai se on aina hyökkääjältä onnistunu peli jos tekee maalin