Kirjoittaja Aihe: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid  (Luettu 17474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #40 : 21.11.2012, 22.33.46 »
Tuo Khediran ja Alonson yhteistyö on niin saumatonta ja aivan uskomattoman yhdenaikaista, että se on kaunista   :sydän:
Molemmat pelaavat vielä niin taitojensa yläreunoilla. Ah! Ei voi kun nauttia.

Modric ollut kyllä aika turisti. Vaikkakin pelaa selkeästi Tuorea vastaan niin ei noin heikko voi olla. Samikin pelasi pallollisesti paremmin.

e. Siis Sami pelaa ylärajoilla, Alonso on vaan omalla tasaisella hyvällä tasollaan. Kyllä Alonson ylärajat ovat jossain sellaisissa sfääreissä, ettei yksikään puolustava keskikenttä niihin pysty.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012, 22.40.32 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #41 : 21.11.2012, 22.34.14 »
Di Marialta oli upea keskitys Benzeman maaliin  :peukku_ylos:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #42 : 21.11.2012, 22.34.41 »
Älkää nyt viitsikö kiusata raukka parkaa, Cristiano sentään juoksi pukukoppiin puoliajan päättymisen kunniaksi. Jaksoi sen reilu vartin pelata ja jätti takin auki kun tuli hölkkätessä hiki. City pääsi paremmin peliin mukaan puoliskon lopuilla. Saas nährä jos meidä peli tästä vaikka piristyisi vaihtojen myötä.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #43 : 21.11.2012, 22.35.06 »
pelasin ristin  ;D :tuoppi: :tuoppi:

Onnea vaan sinne  ;D toivottavasti menee oikein  :tuoppi:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #44 : 21.11.2012, 22.37.37 »
Onnea vaan sinne  ;D toivottavasti menee oikein  :tuoppi:

eiku siihe zenit matsii..
Realin mtsii tottakai 2.3 kertoimella realin voitto  :pallo: :tuoppi:

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #45 : 21.11.2012, 22.39.53 »
eiku siihe zenit matsii..
Realin mtsii tottakai 2.3 kertoimella realin voitto  :pallo: :tuoppi:

Joo sitä juuri tarkoitinkin ja toivottavasti menee muutkin pelit oikein :D

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #46 : 21.11.2012, 22.40.03 »
Hyvin otti Real Cityn ylöspäin menevät syötöt kiinni kovalla prässillä syötön targettiin ja se toimi erinomaisesti. Mitään hätää tässä ei ole ollut, toinen maalikin oli todella lähellä kahteen otteeseen. Öziliä vielä sisään lopussa niin eiköhän sieltä toinenkin täysosuma saada tehdyksi.

Hyvillä mielin toiselle jaksolle. :peukku_ylos:

PS. En haluaisi pilata iloanne, mutta ketään ei kiinnosta yhtään teidän vedonlyönnit.

PSS. On tämä niin erilaista seurata tätä lajia Virkkusen selostamana, kuin YLEn turistien 1800-luvun tilastoja kuunnellessa. :tuoppi:

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #47 : 21.11.2012, 22.41.20 »
Tuohan se vedonlyönti lisäpotkua pelejen seuraamiseen  :)

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #48 : 21.11.2012, 22.43.24 »
Tehkää oma topic sitten niille. ei jaksa täällä katsella, voittaako porukka sen 10 euroa vai ei. :peukku_alas:

Asia omasta puolestani loppuunkäsitelty.

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #49 : 21.11.2012, 22.44.18 »
Tehkää oma topic sitten niille. ei jaksa täällä katsella, voittaako porukka sen 10 euroa vai ei. :peukku_alas:

Asia omasta puolestani loppuunkäsitelty.

Täysin samaa mieltä.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #50 : 21.11.2012, 22.45.07 »
... Miten vaan. Asiasta toiseen, Ronaldo varmasti vielä maalin tulee tekemään, sellaista pallottelua tällä hetkellä Benzeman ja Di Marian kanssa.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #51 : 21.11.2012, 22.48.07 »
PS. En haluaisi pilata iloanne, mutta ketään ei kiinnosta yhtään teidän vedonlyönnit.
PSS. On tämä niin erilaista seurata tätä lajia Virkkusen selostamana, kuin YLEn turistien 1800-luvun tilastoja kuunnellessa. :tuoppi:
Jep jotain sellaista mitä näki/kuuli ehkä kerran kahdessa kuussa (Realin matsit) tai 5€ lisämaksulla, sen yhden kerran kuussa. Puhun siis Virkkusen ensivedoista ja la Ligasta.

Niin ja mullakin on vetoja, jotka nyt ovat tällä hetkellä menossa oikein  >:D
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012, 22.51.06 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #52 : 21.11.2012, 22.48.38 »
Joo sitä juuri tarkoitinkin ja toivottavasti menee muutkin pelit oikein :D

heh tanks kalja tekee tepposet kas kummaa  ;D  :peukku_ylos: :pallo: :pallo: :tuoppi: :tuoppi:

NYT NIITÄ MAALEJA KIITOS

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #53 : 21.11.2012, 22.51.09 »
City pelasi ainakin ekalla puoliajalla sitä perus englanti futista, eli repien käsillä Realin pelaajia tuomarin huomaamatta.

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #54 : 21.11.2012, 22.58.20 »
Onpas Realin syöttöpeli ollut surkeata toisen jakson alussa. Gary Neville arvostelee Sky Sportsilla Di Marian yksipuoleistä syöttöpeliä kovin sanoin.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #55 : 21.11.2012, 22.59.17 »
Voi mitä haperoa........
saa reali syyttää taas iha itteää jos city tasoittaa perkele

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #56 : 21.11.2012, 23.00.13 »
Saatais kyllä nyt tehdä se toinen noista vastahyökkäyksistä. Turhaan annetaan Cityn roikkua mukana pelissä  :peukku_alas:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #57 : 21.11.2012, 23.06.54 »
HUHHUHHUH että o nyt realin peli vaihteeks sekasin.. voitteko nyt pelata kunnolla!!!!

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #58 : 21.11.2012, 23.07.58 »
IKER  :sydän:

Nyt herätys äijät! Ollaan oltu unessa toinen puoliaika.

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL alkulohko, 5. kierros: Manchester City - Real Madrid
« Vastaus #59 : 21.11.2012, 23.08.38 »
Kerkesikö Cristiano oman laukauksensa paluupallossa paitsioon?  :D