Ajatuksia?
No pinppihän se on mielessä, mutta spekuloidaan nyt ensin.

Eilisestä pelistä sen verran, että siellä vaihdeltiin taas paikkoja kuin pikatreffeillä ja toistaiseksi touhussa menee vielä predatorit ristiin. Cristiano on hiljattain liikkunut todella laajalla säteellä, Gareth on pyörinyt jonkin verran keskellä, James on pelannut keskikentän kolmikossa, boxin edessä ja eilen myös hieman oikealla laidalla. Kahdessa edellisessä ottelussa olen ollut huomaavinani pienen ja ison pudotuksen keskitysten määrässä. Normaalia fixumpana ja nokkelana ihmisenä tulkitsen Ancelottin tarttuneen hitaiden hyökkäysten passiivisuuteen ja hakevan vähemmän staattista ilmettä joukkeen hyökkäyspeliin.
Kokoonpano oli sinällään ihan hyvä, mutta välillä pelaajat söivät toistensa eväitä. Cristiano ja Gareth olivat välillä vähän liian lähellä toisiaan, ei kai tässä ole mitään väärää, mutta sattuneesta syystä vastaanvanlaiset tilanteet boksin välittömässä läheisyydessä toimivat paremmin Cristianon ja Karimin välillä, Gareth kun ei ole mikään varsinainen ysi (tehoja tulee kuitenkin ja sekös kelpaa). Tästä yhtälöä seuraa Francisco ja James dilemma, kumpi on se hyökkäävämpi pelaaja ja missä hän pelaa. Eilen se näytti olleen James ja välillä kolumbialainen pelasi oikealla laidalla, samalla kun Francisco teki nousuja keskeltä. Mielestäni tässä ei ole mitään järkeä jos kentälle lähdetään ilman varsinaista kärkipelaajaa. Tällöin James siihen keskelle ja Francisco tai joku muu pysyy kaikessa rauhassa siellä alempana.
Madridista seiskan kokoonpanolle Markkasen kokoinen yläpeukku. Olen salaa fantasioinut timanttista kokoonpanoa jo pitkän tovin, tosin siitä on puuttunut huonon alkukauden horkkapöllyssä pelannut Gareth, Karim ollut Cristianon kanssa kärkenä ja keskikentällä Toni, Luka, Francisco ja James. Mielestäni ehdottamasi kokoonpano on tasapainoisempi ja pelaajat olisivat enemmän omassa elementissään. Toivottavasti italialainen kallistuu kanssa osoitetun tai vastaavan kokoonpanon kannalle tulevaisuudessa.
Huomio! Pidätän kaikki oikeudet todellisuudentajuttomaan spekulointiin, minun sivusilmää on saatettu huijata pelien aikana.