Katalaanilehdistössä sama juttu otettu esille, lisäyksellä että olisiko sama hinta kyseessä Barcan yrittäessä ostaa pelaajaa.
sport.es kirjoitti että asiassa olisi haastateltu itse Florentino Pereziä joka olisi itse kertonut että Ramos haluaa lisää palkkaa johon Florentino ei olisi valmis ja asia oli mennyt kinasteluksi josta tällainen mahdollinen myymis- neuvottelu alkoi.
Kyseessä siis radio haastattelu ja Florentino olisi itse kertonut eli Marca ei varsinaisesti paskaa kirjoittanut.
Tosin tässä tapauksessa yksi lehti on kertonut toista ja toinen kolmtsta, rivien välistä pystyy lukemaan "lisää liksaa" pyynnön josta alkaa huhut kiertämään ja mahdollisesti saa helpommin lisää liksaa.
Lehtijutun mukaan haastattelija oli kysynyt Pereziltä että olisiko Ramos myynnissä 65milj E hintaan Barcelonalle johon Perez itse olisi vastannut että kyllä.
Mielenkiintoista olisi löytää tämä radio haastattelu ja joku tulkkaamaan onko juuri näin haastateltu ja vastattu, itse siirtoon nyt tuskin kukaan uskoo enkä Barcan miehenä kyllä haluisikaan, loistava pakki mutta tämä tulee aina vain mieleen:)
http://www.youtube.com/watch?v=mqXb3OI9KeMItse palkkapyyntöön, en tiedä kuinka monta vuotta sopimusta jäljellä Ramosilla tai palkan määrää mutta veikkaisin että sopimus on vuosille 16-17 paikkeille, kannattaako antaa lisää liksaa vai ei, sitä varmaan miettii myös Perez, Ramos on maailmanluokan puolustaja, mutta ne pelit joita tällä kaudella nähnyt niin ei ihan parasta Ramosia ole näkynyt, alkukaudesta varsinkaan mutta onhan hän Realin kapteeni ja alakerran johtaja, Perez saattaa saada tästä isomman sopan aikaiseksi kuin oli ajatellutkaan, mikäli siis hän missään radiohaastattelussa edes on ollut ja jos on ollut niin onko sanonut noin, kova veto jos on "vihjaillut" myynnillä, voi ottaa Ramosin kunnian päälle sanat.
Summasummarum, paljon melua tyhjästä, eiköhän Ramos Realissa jatka pitkään jos ei loppuun asti.