Kirjoittaja Aihe: Käyttäjien esittelyt  (Luettu 18762 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

• Vieras
Vs: Käyttäjien esittelyt
« Vastaus #20 : 11.10.2014, 00.00.19 »
Monen monentuista kertaa olen tämän tarinan aloittanut, mutta näemmä en kertaakaan maaliin asti. Josko tällä kertaa.

Ikää allekirjoittaneelle on kertynyt pyöreät 30vee. Nuorena poikana pohjanmaalta Seinäjoen kupeesta läksin Tampereelle opiskelujen perässä ja täällä on tullut pyörittyä jo yli vuosikymmen.

Realista ensimmäiset muistot ovat sieltä jostain Predrag Mijatovicin UCL-finaalimaalista vuodelta -98. Vuosituhanteen vaihteen tienoilla alkoihin oma suosikkiseura löytyi, ei vähiten nimimerkissäkin esiintyvän taiturin avulla. Taisi olla JP Jalo, joka nelosen UCL-lähetyksessä aikoinaan totesi "Fernando Redondo ottaa oman paikkansa keskiympyrästä". Se pelaaminen oli vain niin tajuttoman helpon näköistä.  Toinen samoihin aikoihin viihdyttänyt pelaaja oli vasemman laidan pikakiituri Roberto Carlos. Jokusen kerran on omina futisvuosina tullut vapareita vedettyä "Roberto Carlosina".

Aktiivinen Realin seuraus alkoi joskus vajaa 10 vuotta sitten kun striimit alkoivat yleistä ja niiden avulla pystyi katsomaan käytännössä jokaisen pelin + Urheilukanavalla oli tuolloin La Ligan oikeudet ja monesti sunnuntai klo 22.00 peli oli juurikin Real Madridin peli. Nuo pelit Virkkusen selostamana olivat takuuvarmaa viihdettä. Varsinkin 2006-07 kauden mestaruus kaikkine käänteineen oli ikimuistettava. Kauden päätösmatsi Mallorcaa vastaan tuli muistaakseni vielä Urheilukanavalta. Sen videon kun jostain saisi itselle...

Omat suosikkipelaajat Valkoisessa Talossa ovat olleet paria poikkeusta lukuunottamatta keskikentän maestroja. Kavereita, jotka eivät koskaan ole hurmanneet uskomattomalla duunimäärällä tai räjähtävällä nopeudella tai muulla fysiikkaan perustuvalla ominaisuudella vaan eritoten fantastisella peliälyllä yhdistettynä huikeaan tekniikkaan. Redondo, Guti, Zidane, Xabi Alonso... Hienoja miehiä... Onko Toni Kroosista tai Luka Modricista samaan joukkoon sen aika näyttää. Eritoten ensimmäinellä potentiaalia riittää.

Foorumille on näemmä tullut rekisteröityä keväällä 2007. Jonkun aikaa muistaakseni vietin silloin hiljaiseloa, mutta pääsi sitä lopulta vauhtiinkin. Tässä pieni opetus myös kaikille uusille rekisteröityneille. Rohkeasti mukaan vaan, turhaa niitä ensimmäisiä mielipiteitä on liikaa pohtia. Rohkeasti ja asiallisesti mukaan vaan, niin pian olette tällaisia kehäraakkeja kuin allekirjoittanut  8) Allekirjoittaneen kirjoittelua vähentää nykyisellään työn, perheen ja harrastusten viemä aika, mutta käytännössä jokainen viesti tulee täällä käytyä lukemassa, vaikka aina ei tulekaan kommentoitua...

Ugh!

GESKA

« Vastaus #21 : 25.10.2014, 11.51.22 »
Noo heipä hei, esittäydytääs nyt itsekkin tässä illan El Clasicoa odotellessa!

Olen 27v Real-fani Keski-Suomesta ja Realin fanitus alkoi tarunhohtoisena iltana toukokuussa 1998 kun REAL kaatoi Juventuksen UCL-finaalissa Mijatovicin maalilla. Sitä kun tuollaisena reilu 10v kloppina ihastui oitis sellaisiin kavereihin kun Roberto Carlos, Raul ja Redondo. Myöhemmin suuria suosikkeja Realissa on ollut näiden lisäksi Suker, Morientes, Zidane, Beckham, Ivan Campo, Makelele, Gravesen ja tuoreimmista R.R Drenthe, Higuain, Özil, Pepe, CR7, Bale ja tuoreimpana Varane.

Olen pyrkinyt rohkeasti aivopesemään 3 lastanikin REAL-faniksi ja luonnollisesti vihaamaan Barcaa siinä jollain tasolla onnistuenkin. Toki kun lasten iät on 8, 4 ja 1v niin on olemassa vielä iso pelko että he saavat oman tahdon.

Lähin kokemus on Realista 5.12.2009 kun mentiin kavereiden kanssa pitkäksi viikonlopuksi Madridiin ja käytiin katsomassa peli Almeriaa vastaan. Kävi suorastaan uskomaton tuuri pelin suhteen sillä ennakkoon helppo peli olikin trilleri missä sattui ja tapahtui.
Ramos vei Realin ensimmäisellä puoliajalla 1-0 johtoon ja yleisesti oli fiilis että tämä peli oli tässä, toisen puoliajan alkuun kuitenkin Almeria tuli ensin tasoihin ja 62minuutin kohdalla johtoon. Lopulta Higuain tasoitti 73minuutin kohdalla, 83minuutin kohdalla C.Ronaldo missasi pilkun jonka jatkotilanteesta Benzema vei Realin johtoon ja heti perään CR7 lisäsi 4-2 johdon. Lopulta vielä CR7 lensi ulos toisella keltaisellaan kun rappasi todella rumasti Almerian pelaajaa takaa sukille. Illan kohokohtiin myös kuului R.R Drenthen tuleminen lopussa kentälle.

Karmeimmat muistot ja kokemukset Realista on varmastikkin viimeisten vuosien aikana tulleet El Clasico tappiot ja parhaimpina 2000-luvun alun UCL-voitot ja viime keväinen UCL-voitto!

Seuraavan kerran kun Realin peliä lähdetään katsomaan olisi ajatuksena El Clasico, mutta lippujen saaminen noihin tapahtumiin taitaa olla melkoista taistelua.

Kiitos ja näkemiin! Illalla REAL VOITTOON!

Chamartin

« Vastaus #22 : 10.11.2014, 18.53.51 »
Moi, olen 18 vuotias tyttö pohjois savosta. Harrastin itse futista vuodesta 2006 noin vuoteen 2009. Vuonna 2006 innoistuin ensimmäistä kertaa futiksesta kunnolla. Harrastuksen loputtua jäi futis vähäksi aikaa taka alalle kun en voinut kattoo sitä mistään ku ei ollu maksukanavia, mutta aina arvokisojen aikaan (mm- ja em kisat) katselin futista telkkarista ja kannatin espanjan maajoukkuetta.

Tänä keväänä näin ensimmäisen Real Madrid ottelun telkkarista kun Real rökitti Bayern Muchenin champions leaguen ottelus.. Katsoin myös finaalin ja oli upeaa kun Real voitti Deciman.
Pääsin seuraavana kuukautena Madridiin lomalle ja vierailin Santiago Bernabeun stadionilla mikä oli mahtava kokemus! Sain tänä syksynä viimein vanhempani tilaamaan maksukanavat ja olen pystynyt eka kertaa elämässä seurata La Ligaa ja olen katsonut kaikki Realin peli mitä on nyt tällä kaudel tv:ssä näytetty.

Lempi pelaajia Los Blancosissa ovat mm. Ronaldo, Ramos, Casillas, Jese, Benzema..Kaikki Madridin pelaajat ovat kyllä tosi hyviä.
Unelmana olisi päästä joskus paikan päälle katsomaan Realin ottelua.. Suunitelmissa  ois toteuttaa unelma jo ens syksynä :)

Cristiano4ever

« Vastaus #23 : 30.11.2014, 12.48.36 »
Moi, olen 13w tyttö Oulusta. Pelaan ONS:ssa futista.

Aloitin kannattamaan vuonna 2009 Realia, kun Ronaldo siirtyi sinne. Hän on suosikkipelaajana ja maailman paras ja ihquin. Muita suosikkipelaajiani ovat  Jese, Bale, El Sharawy, Pogba, Muniain, Januzaj, Balotelli, Shaqiri. Suosikki valmentajani on Mourinho, joka on maailman paras valmentaja, enkä ymmärrä miksi hän sai potkut.

Suurena unelmana on päästä joskus näkemään Ronaldo ja Real livenä

Ronaldon isä

« Vastaus #24 : 10.12.2014, 00.01.11 »
Moi! Olen noin kolmekymppinen ja vähintään kolmannen polven TPS-kannattaja turusta. Katsoin nuorena kendomaajoukkueen otteluita ja kävin satunnaisesti kendotepsin peleissä, mutta peli ei sytyttänyt. Pelin katsominen oli aivotonta tuurin odottelua; kuin hedelmäpelin pelaamista katsoisi. Sitten löysin kansainvälisen futiksen 96-kisojen myötä, seurajoukkuefutiksen/Real Madridin ~Zidanen myötä ja kotimaisen futiksen ~Sairasen myötä. Laji jaksaa joka päivä tuottaa uutta ajateltavaa ja pohdittavaa niin monella eri tasolla. Jalkapallo on elämäni ilo. Perheen jälkeen ei ole mitään tärkeämpää. Unelmani olisi työskennellä jalkapallon parissa, mutta suomesta ei löydy sellaisia rooleja joissa voisin toimia vaadittavalla tasolla.

En ole lähtökohtaisesti tyytyväinen mihinkään, vaan yritän aina keksiä jotain parannettavaa. Tämä tulee ulos usein negatiivisena ulosantina, mutta ole viimeaikoina oppinut suoltamaan ulos myös positiivisia asioita miellyttääkseni muita.

En koe olevani glory hunter vaan nämä seurat ovat vaan sattuneet saamaan huomioni sopivalla hetkellä. Koen olevani uskollinen ja kannattaja. Mielestäni kilpaileminen ei pääty pillinviheltäiseen vaan se jatkuu joka ikinen päivä niin treenikentällä kuin seuran toimistollakin. Jokaisen seuran ihmisen on annettava 100% suoritus jokaiselta työtunnilta ollaksemme parhaita.

snooker

« Vastaus #25 : 31.12.2014, 12.56.10 »
Vuoden viimeisen päivän kunniaksi voisi avautua tännekin.

Eli olen siis kohta 21 vuotta täyttävä kaveri Espoosta. Kauniaisista kotoisin ja nykyään opiskelen Otaniemessä.

Realfanitus sai alkunsa muistaakseni 2002 chämppärivoiton myötä, pienenä poikana gloryhunttauksen merkeissä siis ;). Monta vuotta meni aika satunnaisella seuraamisella, koska striimeistä en ymmärtänyt mitään ja maksukanaviakaan ei koskaan ole kotonani ollut. Urheilukanavan lähetyksiäkään en aina muistanut. Vuonna 2010 kuitenkin viimein löysin netin striimitarjonnan ja siitä lähtien olenkin seurannut pelejä hyvin aktiivisesti. Toki inttivuosi aiheutti pienen välivuoden.

Kotimaisen futiksen puolelta Honkaa olen aina kannattanut ja pari vuotta meni ihan kausarimeiningillä. Nykyään tietenkin seuran perseily laskenut kiimaa aika paljonkin, mutta eiköhän sieltä vielä nousta. Maajoukkueen kotiotteluiden aikaan puran adrenaliineja Pohjoiskaarteessa.

Elokuvia katselen aina kun ehdin ja niistä yleensä tuonne leffatopikkiin jotain kirjoitankin.

E: Niin ja nimimerkin taustalla on se, että rekisteröitymisen aikoihin (2012) olin täysin hurahtanut kyseiseen lajiin, koska Kauniaisissa pystyi pelaamaan ilmaiseksi. Nykyäänkin toki pelailen silloin tällöin.

Tuosta kuvasta en sitten taas tiedä :D. Tykkään progesta.
« Viimeksi muokattu: 31.12.2014, 13.05.20 kirjoittanut snooker »

Mustakaapu

« Vastaus #26 : 10.01.2015, 14.14.22 »
Moro! Olen 24-vuotias Porilainen isolla PEELLÄ.
Tätä sivustoa olen pari vuotta seurannut sivusta, mutta nyt päätin sitten rekisteröityä. Olen ollut monta vuotta jo fanaattinen penkkiurheilija, ja varsinkin jalkapallo, niin soccer kuin se oikea amerikkalainenkin ;), on lähellä sydäntä. Itse olen Cule, mutta tämä on paras jalkapallo foorumi Suomessa. Realia tietysti inhoan Culena, mutta eiköhän tänne yksi Cule mahdu :D. Muutamasta pelaajasta sentään tykkään: Bale, Modric, Jese ja Isco, tosin Iscon uusi parraton tyyli ei iske ;D. Ja legendoista tietysti Hugo on kova ukko :peukku_ylos:.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #27 : 22.03.2015, 17.30.11 »
Elikkäs,mä oo Sebe ja oon 13v Realfani henkeen ja vereen.Nuorest iästäni huolimatta en ole mikään täysi tomppeli ja osaan olla foorumeilla asiallisesti :) Suomessa en ole paljoa muita Real Madrid sivuja/kannattajia ole nähnyt joten mukava tutustua :pallo: :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015, 17.32.31 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

HernandoFierro

« Vastaus #28 : 10.06.2015, 12.19.52 »
Tuoreimpana vahvistuksena foorumi on saanut uudeksi jäsenekseen 22-vuotiaan klopin. Seinäjoen maalaispitäjästä löytyy kasvattajaseura, mutta vuoden päivät Tampereella jo vaikuttanut.
Realin otteita aloin seuraamaan aloittaessani jalkapalloharrastuksen noin 2005 vuoden tienoilla. Harrastuksen aloitin, sillä pidin Brasialian sen aikaisesta maajoukkeesta yli kaiken. Suosikkini olivat Roberto Carlos, sekä Ronaldo. Tällöin sain myös tuliaisiksi isäni suosikkipelaajan Zidanen Real-paidan numerolla 5, joka ei liian usein pesussa käynyt, sillä pidin sitä päällä aikalailla kokoajan.
Muutamaan vuoteen ei tullut sitten seurattua niin aktiivisesti pelejä, kun eihän silloin mitään kanavia ollut puhumattakaan streameistä.
Vuosi 2009 oli se vuosi kun voin sanoa fanittamisen virallisesti alkaneen. Satuin katsomaan Chelsea - Barcelona peliä televisiosta ja hiljaa itsekseni toivoin Chelsean voittoa. Häpeätahra jalkapallon historiassa herätti raivoa ja vihaa Barcelonaa kohtaan enkä vielä tänäkään päivänä ole keksinyt asiaa, joka saa tunteeni niin äkkiä hiiltymään kuin tuo oksettava teatteriporukka, joka on suuren yleisön suosikki. Kertoo hyvin siitä kuinka paljon Suomessa tiedetään huippujalkapallosta...
Pelin jälkeen tajusin taas pitkästä aikaa kuinka paljon tunteita jalkapallo voikaan herättää ja kaivoin vanhan Zidane-paidan kaapista vain huomatakseni, että se ei mahdu enää päälle.
Ei muutakuin ostoksille ja mukaan tarttui tällä kertaa koko peliasu nimettömällä paidalla. Pelejä aloin seuraamaan enenevissä määrin kokoajan. Nykyään siis kaikki pelit.
Intissä muistan yksin taukotuvassa tihrustaneeni perunalla kuvatulta striimiltä Maaliskuun alun El Classicoa,  ja seuraavana aamuna kapteenin puhuttelun, kun olin huutanut Ramosin voittomaalin jälkeen, niin että muutama tupa oli luullut herätyksen tulleen jo. Myöskin taktikoin vartivuoron itselleni, vain seuratakseni livetuloksista Real - Dortmundin toista osaottelua liveseurannasta. Sen aikana vaikka pataljoona Venäläisiä olisi voinut marssia telttaan, who cares.
Ensimmäinen peli tuli katseltua paikan päällä Tammikuussa, kun Espanyol kaatui 3-0 ja Bale upotti tuon eroottisen vaparin sisään, jonka sain käsittämättömällä tuurilla videolle,  ja paikat sattui olemaan juuri siinä kohtaa mistä vapari lauottiin ja pelaajat juoksi siihen eteen tuulettamaan. Tour Bernabeulla vierähti myöskin sellainen 6 tuntia kevyesti.
Foorumin bongasin jostain syystä vasta kun FF2 kausitopicissa oli maininta tästä. Here we are!

Tyhmä varastomies

« Vastaus #29 : 02.09.2015, 11.53.51 »
Moro vaa kaikille!! Meikä on reilu kolmekymppinen Realin kannattaja Lahesta. Realia on tullu seurattua enempi tai vähempi puolet elämästä ja viime vuodet entistä tiiviimmin. Tätä foorumia on tullu luettua jo ties kuinka kauan ja nyt aattelin liittyä itekkin mukaa keskusteluihin..

Jose

« Vastaus #30 : 11.01.2016, 16.50.23 »
Haha hauskaa. Kiitos viestistänne!

m4dridista

« Vastaus #31 : 13.03.2016, 13.46.50 »
Hola!

Olen 21-vuotias juuri Helsinkiin opintojen perässä muuttanut kaveri. Real Madridia on tullut kannatettua vuodesta 2002 lähtien ja jo ensimmäisen parin vuoden aikana kannattaminen muuttui erittäin intohimoiseksi. Realin kannattaminen alkoi minulle Ronaldosta ja nimenomaan tästä brasilialaisesta. Itse joukkue on kaikki kaikessa, mutta jos pitäisi nykypelaajista nostaa joku yksilö esiin olisi se ehdottomasti Sergio.

Realin logon keskustassa komeilevat kirjaimet CFM on tatuoituna oikeaan käsivarteen. Valitettavasti olen päässyt vain yhden pelin katsomaan Bernabeulla, tuo peli oli 0-0 päättynyt Real Madrid - Valencia vuonna 2012.

Kiinostostusta olisi saada Suomeen virallinen Real Madrid fan club ja tämän eteen pyrin tekeen hommia!

Valkoiset

« Vastaus #32 : 13.08.2017, 01.00.11 »
Terve, päätin tehdä tänne tunnuksen ja toteudin sen vihdoin. Olen seuraillut tätäkin foorumia Mourinhon ajoilta ja itse tykästyin hänen aikaan todella Real Madridiin sekä ylipäätään futikseen. Ennen sitä katsoin pelkästään EM ja MM kisat neutraalilla mielipiteellä. Olen aina ollut suurempi lätkäfani, mutta tämä seura on saanut kiinnostumaan myös futiksesta enemmän. Olen perus 34v jamppa pohjois-pohjanmaalta ja harrastan pesäpalloa urheilussa. Pyrin käymään täällä otteluiden aikana, kunhan kausi alkaa.

TeeJii79

• Real Madrid Till I Die! Madridista Nr 1 091 492
    • Peña Madridista de Finlandia ry
Vs: K�ytt�jien esittelyt
« Vastaus #33 : 30.09.2019, 12.05.22 »
Oikein "hyvää" maanantaita kaikille!

Halusin esitellä itseni eli olen TeeJii79 [ex-nick alcoholic, käytössä 2002-2007) ja asustelen Stadissa, Etu-Töölössä, mutta vietän paljon aikaa perheeni luona Porissa.

Perheeseeni kuuluvat vaimo (Hanna) ja hänen 6 lastansa ikäluokka 12-22 ja kaksi Chihuahua koiraa eli noin 5v Nacho ja sitten on pari vuotta nuorempi Luka (Modric) ja 4 kissaa, joista kaksi on vaimon vanhimman tyttären. Eli jakauma on 3-3.

Pojista vanhin asuu Stadissa (Myllypuro) ja keskimmäinen tuossa noin 5km päässä täällä Porisssa ja silloinkun hän on viikot intissä niin Vanhin tytöistä asuu siellä....nuorin pojista asuu Kokemäellä ja käy siellä koulua.

Keskimmäinen tytöistä asuu isällänsä ja nuorin täällä meidän kanssa.
★ 1956 ★ 1957 ★ 1958 ★ 1959 ★ 1960 ★ 1966 ★ 1998 ★ 2000 ★ 2002 ★ 2014 ★ 2016 ★ 2017 ★ 2018 ★2020★
Real Madrid vuodesta 1994

Cama oh Cama oh

« Vastaus #34 : 02.08.2024, 22.03.28 »
Moro kaikille,

Olen jo useamman vuoden verran seurannut foorumilta keskusteluja ja monesti olen halunnut itsekkin jotakin kommentoida, mutta käyttäjätunnuksen tekeminen on vain jäänyt ja jäänyt...

Kuten monella niin myös minulle CR7 on ollut suuri idoli ja hänen ihannoimisen myötä ensimmäiset hatarat muistot Real Madridin peleistä ovat vuosilta 2012-2013. En kuitenkaan tuolloin katsonut juurikaan pelejä tai muutenkaan seurannut Realin otteita. Tiesin vain, että Ronaldo pelaa valkopaitaisissa. Olen hieman myöhemmällä iällä alkanut seuraamaan aktiivisemmin Realia ja ylipäätään jalkapalloa, johon olen uppoutunut aivan täysin. Viimeisen kuuden kauden aikana olen katsonut muutamaa peliä lukuunottamatta jokaisen Realin ottelun. Mukaan on mahtunut paljon tunteita laidasta laitaan, mutta ehdottomasti enemmän positiivista kuin negaa.

Paperilla Realin joukkue on aivan timanttinen. Tästä ehdottomasti iso käsi Papa Perezille ja Juni Calafatille sekä muulle johtoportaalle. Joukkueesta löytyy hyvässä suhteessa maailman aivan kirkkaimpia supertähtiä, voittavia veteraaneja ja tulevaisuuden talentteja. Real tulee hallitsemaan seurajoukkue tasolla euroopan fudiskenttiä vielä hyvin monta vuotta tällä joukkueen rungolla. Odotan hyvin innolla uuden kauden alkua ja sitä miten uudet pelaajat Mbappe ja Endrick sopeutuvat joukkueen pelitapaan ja yhteisöön.

Loppuun voisin kertoa muutamasta lempipelaajasta nyky realista:

- Ensimmäisenä on pakko valita Vinicius, ensimmäisillä kausilla oli paljon wow-hetkiä Viniä katsoessa, mutta se kuuluisa kliininen viimeistely loisti täysin poissaolollaan. Moni fani oli monesti myymässä Viniä poies. Allekirjoittanut pohti myös, että olisiko tämä kannattanut, mutta luojalle kiitos tätä ei tapahtunut. Nykypäivänä Vinicius on yksi maailman parhaimmista hyökkääjistä ja ehdottomasti viihdyttävin sellainen. 23-24 kauden ballon d'or kuuluu tälle herralle!

- Camavingalla on aivan käsittämättömän upea kyky riistää pallo vastustajalta lonkeromaisilla liikkeillä. Hän on myös parantanut paljon muutaman kauden takaisesta. Ajatelkaa, että Real pulitti hänestä 31 miljoonaa euroa vuonna 2021 ja se on pieni hinta tästä tulevaisuuden taiturimaisesta keskikenttäpelaajasta.

- Arda Guler on saanut paljon suitsutusta Kroosilta ja Modricilta. Silloin, kun nämä herrat kehuvat nuorta pelaajaa niin hänen on pakko olla aivan poikkeuksellinen. Harmittavasti viime kauden ensimmäinen puolisko meni täysin pilalle loukkaantumisten takia. Kolikolla on myös toinen puoli ja jälkikäteen voi todeta, että loukkaantumiset mahdollistivat Ardan saada rauhassa kehitettää fyysisiä ominaisuuksia. Raportit pre-seasonilta kertovat, että Arda on tullut kesälomilta todella hyvässä kunnossa fyysisesti, kuin myös henkisesti. EM-kisoissa Guler väläytteli omaa osaamistaan ja nähtäväksi jää kuinka suurta vastuuta hän pääsee tulevalla kaudella nauttimaan. Ainakin Ancelotti on kertonut, että vastuuta olisi tulossa rutkasti.

Hala Madrid!