Äänestys

Vuoden forumisti?

Magico Madrid
4 (6.7%)
RONALDO
0 (0%)
Redondo
10 (16.7%)
pälle
2 (3.3%)
Tsisou
10 (16.7%)
Alpo
12 (20%)
Raul #7
0 (0%)
Edu
0 (0%)
TAMI
1 (1.7%)
Juhana
1 (1.7%)
Cicinho
1 (1.7%)
Huolta
0 (0%)
Losblancos
0 (0%)
chevycama
2 (3.3%)
A. Di Maria
4 (6.7%)
Principe
0 (0%)
Direct Football
6 (10%)
Heltsu
0 (0%)
Madridista #7
0 (0%)
#10
0 (0%)
0 (0%)
Siete
3 (5%)
zzziii
0 (0%)
Petri
0 (0%)
El Madridista
0 (0%)
Joni
0 (0%)
Pumpuli
0 (0%)
Vehvi
0 (0%)
Guti_vision
0 (0%)
Heinämies
0 (0%)
RMadrid
0 (0%)
Nathorr
0 (0%)
Pelinrakentaja
0 (0%)
Petriensio
0 (0%)
Arpikudos
0 (0%)
Music
0 (0%)
Arto41
0 (0%)
Raul_7
0 (0%)
RMVantaa
0 (0%)
Snooker
0 (0%)
kinde81
0 (0%)
honni
0 (0%)
Higuain#20
0 (0%)
Ronaldon isä
0 (0%)
La Saeta Rubia
0 (0%)
Chris
3 (5%)
brass
1 (1.7%)
Cristiano7
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 29

Äänestys päättynyt: 12.11.2014, 23.55.35

Kirjoittaja Aihe: Vuoden foorumisti 2013  (Luettu 5062 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vuoden foorumisti 2013
« : 06.08.2014, 00.49.00 »
Huumorivara!

Jos kiukuttaa, ei ole pakko osallistua. Jos et voita, älä suutu!

Valintaansa voi myös perustella  :tuoppi:

PS. Tsisoun pyynnöstä äänestys pystyyn, se ei vaa ite jaksanu.

Vaihtoehdot:

1. Magico Madrid
2. RONALDO
3. Redondo
4. pälle
5. Tsisou
6. Alpo
7. Raul #7
8. Edu
9. TAMI
10. Juhana
11. Cicinho
12. Huoltra
13. Losblancos
14. chevycama
15. A.Di Maria
16. Principe
17. Direct Football
18. Heltsu
19. Madridista #7
20. #10
21. MÖ
22. Siete
23. zzziii
24. Petri
25. El Madridista
26. Joni
27. Pumpuli
28. Vehvi
29. Guti_vision
30. Heinämies
31. RMadrid
32. Nathorr
33. Pelinrakentaja
34. Petriensio
35. Arpikudos
36. Music
37. Arto41
38. Raul_7
39. RMVantaa
40. snooker
41. kinde81
42. honni
43. Higuain#20
44. Ronaldon Isä
45. La Saeta Rubia
46. Chris
47. brass
48. Cristiano7

mikäli joku oleellinen jäsen puuttuu listalta, niin ehdota!

Siinä 47 jotka ainakin viime vuonna kirjoittaneet useamman viestin ja jotka muutenkin melko aktiiveja foorumilla.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2014, 01.10.33 kirjoittanut Chris »
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #1 : 06.08.2014, 01.29.25 »
Kävin uurnalla käyttämässä kaksi ääntäni, valinnat olivat jokseenkin helpot. Näin lyhyesti, toinen äänistä meni eräälle foorumin herrasmiehelle, kenen kanssa kommunikointi on vaivatonta aina small talkista syvällisempiinkin aiheisiin ja hänen kanssaan on helppo tulla toimeen. Toinen ääni meni taas nuoremmalle herrasmiehelle, joka on omalla aktiivisuudellaan auttanut tätä pientä yhteisöä. Hän on kunnostautunut foorumin sisällön luomisessa ja nähnyt vaivaa uusien ja kattavien ketjujen tekemiseen, omaa myös Arbeloan tavoin teamplayer taitoja ja tulee toimeen muiden foorumilaisten kanssa mainiosti. Molemmat äänestetyt ymmärtää huumoria ja ainakin minulle tämä on jokseenkin tärkeä asia foorumilla, koska en tule tänne keppi pystyssä meuhkaamaan kilpaa ainoastaan futisjutuista ja vaikka tämä Real Madrid foorumi onkin, niin onhan se ihan mukava jutella lisäksi vaikka leffoista tai pesäpallosta.  :traktori:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #2 : 06.08.2014, 07.30.12 »
Ääni täältä "pirkanmaan maaseudulta" Tsisoulle. Aktiivista höpinää shoutboxissa ja muutenkin vaikuttaa ihan mukavalta hemmolta (stadilaiseksi  ;) )
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #3 : 06.08.2014, 09.09.59 »
Laitetaan ääni nyt vaikka Redondolle :)

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #4 : 06.08.2014, 14.20.42 »
Eka ääni meni "veljelleni" ja toinen aina aktiiviselle ja sympaattiselle Tsisoulle.

Sietellä hävettävän vähän ääniä  >:(  :police: :peukku_alas:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Massimo

  • Viestejä: 18
  • Juan Carlos ja Real Madrid edustavat puhtautta ja
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #5 : 06.08.2014, 15.03.14 »
Äänet Direct Footballille sekä jo pitkään symppaamalle Alpolle
Juan Carlos ja Real Madrid edustavat sellaista puhtautta ja ylevyyttä, jota Katalonian mustalaiset eivät ikinä tule saamaan.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #6 : 06.08.2014, 20.09.04 »
Vaikka olenkin viimeisinä vuosina spämmäillyt foorumilla, en näe syytä miksi joku on äänestänyt minua. Enkä sitä todellakaan ansaitse :peukku_alas: Itse annoin ääneni chevycamalle ja alpolle, jotka ovat olleet suosikkini melkeimpä alusta asti kun tänne eksyin :)

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #7 : 06.08.2014, 21.23.50 »
Tsisou, jonka ennen koin melko ärsyttävänä, mutta nykyään kovin sympaattisena ja vekkulina foorumistina, sekä aina yhtä asiallinen Redondo saivat ääneni. Virtuaalituopit molemmille :tuoppi: :tuoppi:

Monta muutakin aktiivista ja hyvää foorumistia kyllä löytyi vaihtoehdoista.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #8 : 22.08.2014, 20.58.08 »
Tsisou ja Alpo! nuo kaksi perverssiä saivat länsirannikolta pisteet  8)
I drink wine and I know things

Totuuden torvi

  • Viestejä: 135
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #9 : 23.08.2014, 13.09.35 »
TT puuttuu listalta..  8)
Ääni Redondolle, aina hyvän analyyttistä tekstiä sortumatta lapsellisuuksiin tai henkilökohtaisuuksiin tms, Madridin mieheksi hyvä jätkä😊
Toinen ääni pällelle, aina asiallista tekstiä, yllätyin kun luin sieltä esittelyosiosta miehen olevan muistaakseni reilu 20vee, kirjoituksista olen kuvitellut että ollaan samaa "kaliipeeria"(ite34).
Kompataan nyt vielä että en tarkoita että 20vee tekstit olisi huonoja mutta tietty kypsyys kuuluu teksteistä josta olen päätellyt ikää.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2014, 13.16.01 kirjoittanut Totuuden torvi »

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #10 : 01.09.2014, 00.45.35 »
Se on kato se, kun on alottanut foorumilla notkumisen nuorena ja nähnyt ja kokenut täällä kaikenlaista.

Näköjään olen käynyt antamassa ääneni Magicolle ja Redondolle.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2014, 00.47.09 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #11 : 01.09.2014, 19.25.00 »
Alpo mennyt johtoon, vaadin lisää ääniä saatana!  >:(
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #12 : 01.09.2014, 19.27.35 »
Alpo mennyt johtoon, vaadin lisää ääniä saatana!  >:(
:D
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #13 : 01.09.2014, 21.08.39 »
Mitä sinä tulet siihen hekottelemaan? Tässä on nyt ystävyys koetuksella.  >:(
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Red0ndo

  • Vieras
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #14 : 20.09.2014, 20.36.04 »
Äänestin kaimaa ja ns. mustaa hevosta  8)

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #15 : 27.11.2014, 19.12.43 »
Onnea Alpo!  <3
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #16 : 27.11.2014, 19.46.17 »
Onnea Alpo!  <3
Suuresti kiitoksia ja myös kaikille minua äänestäneille. Pitää sanoa tämän olevan yllätys.  :peukku_ylos: :tuoppi:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Vuoden foorumisti 2013
« Vastaus #17 : 27.11.2014, 23.00.40 »
Sen pituinen se, ystävyys on nyt mennyttä. Onnittelut vaan Redondolle miehekkäästä loppukiristä, Alpo voi puolestaan suxia huittisten nevadaan. Turha lähetellä mitään yksityisviestejä enään, lisään sut ignoreen. Semmosta ja vielä jonkun keksimälle typerälle äänestyxelle erixeen.  :peukku_alas:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.