Äänestys

Mitä mieltä olisit Valkoisen baletin bänneistä?

Ikibännit ainoa oikea vaihtoehto.
8 (36.4%)
Jonkinmoinen huili nyt ainakin.
7 (31.8%)
Minulla ei ole mitään bännejä vastaan.
1 (4.5%)
Ei bännejä hänelle.
5 (22.7%)
Ei bännejä ikinä kenellekään, joka ei ole spämmibotti.
1 (4.5%)
En osaa sanoa.
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 21

Äänestys päättynyt: 21.12.2014, 23.14.31

Kirjoittaja Aihe: Valkoisen baletin bännit  (Luettu 6056 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

snooker

  • Viestejä: 321
Valkoisen baletin bännit
« : 18.12.2014, 23.14.32 »
Yleisön (ja omasta) toiveesta tällainen.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2014, 23.16.03 kirjoittanut snooker »

Cristiano7

  • Vieras
Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #1 : 18.12.2014, 23.17.36 »
Eikai tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää ikibännejen (tai jonkinmoinen huili=vuosi/puoli vuotta vähintään) puolesta, sen verran asiattomaksi on hänen käytös mennyt shoutboxissa ja keskustelualueella.
(Siis eihän se ole ollut koskaan mitään kovin "tasokasta" mutta on menty kuitenkin sen verran alas niin eiköhän ole hänen aikansa ohitse.)
« Viimeksi muokattu: 18.12.2014, 23.25.30 kirjoittanut Cristiano7 »

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #2 : 18.12.2014, 23.19.10 »
En panis.  :-*
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Peruna

  • Viestejä: 295
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #3 : 18.12.2014, 23.20.09 »
Äänestin pientä huilia. Vaikka viime aikoina on esiintynyt rasittavaa perseilyä, niin on sieltä vilahtanut välillä ihminenkin nimimerkin takaa.
"I'm star-struck when I see Paul Scholes because you never see him. On the pitch you can't catch him. Off the pitch he disappears." - Luis Figo

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #4 : 18.12.2014, 23.20.14 »
Ei ainakaan omissa toiveissa ollut tällaiset äänestykset. Mitään järisyttävää ei ole tapahtunut, ei varsinkaan bannien arvoista. It's all cool  8)

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #5 : 18.12.2014, 23.25.13 »
Ja en siis todellakaan ole sitä mieltä, että tällä tavalla asioiden ratkaiseminen olisi pitkässä juoksussa järkevää. Redondon ja muiden aktiivisuus ei vaan ehkä riitä siihen, että pystyvät tunnistamaan huilia ansaitsevat. Mutta toisaalta äärimmäisen harvinaistahan tämä on, että jollekin jotkut bännejä haluaisivat. Mutta voisihan semmoiset modevaalit esim. 5 aktiivisimman käyttäjän kesken olla paikallaan. Tai sitten joku muu ratkaisu. Tai sitten ei mitään muutosta. Kunhan nostin asian esiin.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #6 : 18.12.2014, 23.26.28 »
Ei ainakaan omissa toiveissa ollut tällaiset äänestykset. Mitään järisyttävää ei ole tapahtunut, ei varsinkaan bannien arvoista. It's all cool  8)
Ei tänne foorumille kyllä mahdu kun yksi Df kerralla. ;)
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #7 : 18.12.2014, 23.38.21 »
Olisi kyllä hyvä saada kasaan joku Suuri valiokunta, johon kuuluisi esim. 6 jäsentä ja isojen päätöksien, kuten bannaamisien tulisi olla yksimielisiä.

Kokoopano voisi olla esim. Minä, Tsisou, Chris, Cr7, Df ja vaikka snooker
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #8 : 18.12.2014, 23.39.20 »
Olisi kyllä hyvä saada kasaan joku Suuri valiokunta, johon kuuluisi esim. 6 jäsentä ja isojen päätöksien, kuten bannaamisien tulisi olla yksimielisiä.

Kokoopano voisi olla esim. Minä, Tsisou, Chris, Cr7, ja vaikka snooker

Korjasin.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #9 : 18.12.2014, 23.41.37 »
Pakko ottaa oppositio mukaan tai muuten se ei ole demokratiaa. ;)
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Peruna

  • Viestejä: 295
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #10 : 18.12.2014, 23.44.52 »
Yksimielinen päätös tavoitteena ja Df mukana :D nauroin ääneen.
"I'm star-struck when I see Paul Scholes because you never see him. On the pitch you can't catch him. Off the pitch he disappears." - Luis Figo

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #11 : 19.12.2014, 00.05.31 »
Ei mitään järkeä tämmöisissä päättömissä äänestyksissä varsinkin kun hänkin välillä ajanut ihan asiaa. Sama se ketä kannattaa, mutta jos asiaa puhuu edes joskus niin voi voi jos jotku ottaa siitä itteensä.

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #12 : 19.12.2014, 00.16.24 »
Yksimielinen päätös tavoitteena ja Df mukana :D nauroin ääneen.
Kyllä ne muut minun tahtooni taipuisi ;)

Ei mitään järkeä tämmöisissä päättömissä äänestyksissä varsinkin kun hänkin välillä ajanut ihan asiaa. Sama se ketä kannattaa, mutta jos asiaa puhuu edes joskus niin voi voi jos jotku ottaa siitä itteensä.
Täyttä asiaa :peukku_ylos: :tuoppi:

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #13 : 19.12.2014, 00.23.43 »
mutta jos asiaa puhuu edes joskus niin voi voi jos jotku ottaa siitä itteensä.

Noh eiköhän noista sinun äsken RM-keskusteluun luomista topikeista jo huomaa, että joillekin on tämän foorumin sisältö ja järjestys vähän tärkeämpää kuin joillekin toisille...  ;)

Kaikista typerintähän tässä bänniehdokkaassa on se, että hän on itse juuri se kaikista pahin mielensäpahoittaja, kun on itse ensin tullut vähän provotrollaamaan :D

Mutta hienoa, että tällekin sankarille on löytynyt puollustajansa..

e. typo
« Viimeksi muokattu: 19.12.2014, 00.26.49 kirjoittanut snooker »

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #14 : 19.12.2014, 00.27.16 »
Foorumin Kansanpuolue tukee myös heikkoja ja alistettuja, syntipukeiksikin tuomittuja sekä ajojahtiin joutuneita.
Liity sinäkin jo tänään ja saa arvostus jonka ansaitset!  :tuoppi:

Valkoinen baletti

  • Viestejä: 54
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #15 : 19.12.2014, 14.20.00 »

Kokoopano voisi olla esim. Minä, Tsisou, Chris, Cr7, Df ja vaikka snooker

Yllättäen tähän kuuluisi alpon mielestä bully-seuran kaikki jäsenet. Siellä nää 2 perässähiihtelijää vaan komppaisi tsisouta, alpokin taitaa jo olla jengin jäsen.
Kiitos dimarialle, df:lle ja muille tuesta :peukku_ylos:
Tim Riggins #33

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #16 : 19.12.2014, 17.42.43 »
Yllättäen tähän kuuluisi alpon mielestä bully-seuran kaikki jäsenet. Siellä nää 2 perässähiihtelijää vaan komppaisi tsisouta, alpokin taitaa jo olla jengin jäsen.
Kiitos dimarialle, df:lle ja muille tuesta :peukku_ylos:
Ei vaan tuossa olisivat aktiivisimmat asiakirjoittajat. Ne, ketkä tätä foorumia pitävät pystyssä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #17 : 19.12.2014, 18.15.13 »
Lisätkää listaan pelinrakentajan nimi  :tuoppi:

brass

  • Viestejä: 381
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #18 : 19.12.2014, 21.15.27 »
Olen huomannut välillä tshättiä ohimennen vilkaistuani, että siellä on ollut aika rähinä päällä. En ole nyt kovin paljoa aikaani tämän miekkailun seuraamiseen kuluttanut, joten mitä vb nyt on menny sanomaan, kun se suurinta osaa foorumia on niin paljon järkyttänyt.
Nyt kun tämä äänestys on laitettu pystyyn, niin voisiko joku kertoa jotain kongreettista, mitä se vb on foorumilla oikein huudellut?

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Valkoisen baletin bännit
« Vastaus #19 : 19.12.2014, 21.57.15 »
Ei tämä mistään yksittäisestä huutelusta johdu. Kyseinen kaverihan on siis kaikkea muuta kuin RM-fani, jossa ei tietenkään ole sinällään mitään väärää, ja ihan hyvä periaatteessa, että muunkinlaisilla värilaseilla tänne kirjoitellaan. Mutta viimeisen kuukauden aikana on kaverilla mennyt toiminta 100% trollailuksi (ilmeisesti Realin menestys ottaa päähän tms.), ennen kun se oli ehkä 50%, mikä oli vielä siedettävää. Kaveri on "pilannut" jo ties kuinka monetta kertaa putkeen tuon chätin ilmaantumalla paikalle valittamaan ja haastamaan riitaa. Ja eipä tuo kaverin anti tälle foorumille ole muutenkaan juuri minkään arvoista, joten kovasti ihmettelen mistä bännien vastustajia löytyy. Tosin täällähän on nämä muutamat jotka harrastavat eri mieltä olemista ( ;)), ja ymmärrän, jos joillekin ei ole niin justiinsa.

Niin ja olisihan tuossa äänestyksessä "en osaa sanoa" -nappulakin...  ;)

Ja, jos tänne tämän vekkulin ansiosta nyt saadaan joku uusi järjestely (mode) hoitamaan mahdollista bännäämistä, niin tämähän oli vain hyvä asia. Sitten voin nostaa Vb:lle vilpittömästi peukkua :)