Itse ottaisin ylemmän, paristakin syystä.
a) Benzeman monipuolisuus ja kyky luoda tilaa Ronaldo &co:lle.
b) Yhteispelistä saatu jo monta vuotta kuvaa, miten se parhaimmillaan sujuu
c) Loukkaantumisherkkänä pelaajana Reus on riskiostos, koska todennäköisesti vähintään neljäsosa jää kaudesta väliin milloin minkäkin vamman takia.
Toivon todella että tuo on uutisankka, sillä Benzeman kaltaista ysiä ei markkinoilla vapaana ole. CR:ää on nyt istutettu laitaan, joten jos KB lähtee, ei joukkueessa ole ainuttakaan puhdasta kärkipelaajaa. Iso

tälle Benz <-> Reus siirtoskenaariolle.
"Onneksi" nämä Madridin myös useasti oikeassa olevat lähteet, kuten COPE, Cadena Ser, Jugones ja Lucas Navarrette eivät ole asiasta mitään huhuilleet, kuin ei myöskään isot "pyssyt" Marca & AS.
EDIT: Denys on tehnyt Rafaan ison vaikutuksen harjoituskaudella eikä lainasiirto muualle ole enää niin todennäköinen, kuin mitä esim kuukausi sitten. Tarkoitus olisi venäläistä peluuttaa Ronaldon rotaatiomiehenä. Peliaikana ei välttämättä se optimaalisin...
Coentraolle ollaan kuulemma etsimässä uutta seuraa, joten ehkä Fabionkin tilanne pian selkiää. Itse olen entistä enemmän kääntynyt siihen suuntaan, että portugalilaisen voisi seurasta pois laittaa, sillä tuo loukkaantumishistoria alkaa olla jo sitä luokkaa, että tuskin montaakaan peliä ensi kaudella pelaamaan pystyy.