Kirjoittaja Aihe: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.  (Luettu 9383 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cristiano7

  • Vieras
Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #40 : 18.01.2015, 14.24.01 »
BALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Balen paras taito  tulee esiin nyt. Kauden yhdeksäs liigamaali. :pallo:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7742
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #41 : 18.01.2015, 14.24.25 »
Balen vuoro. Jamesilta upea keskitys ja Bale nikkaa 2-0!  :pallo:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #42 : 18.01.2015, 14.24.45 »
BAlE!!!!Ronaldo ja James rakentavat, Bale korjaa hedelmät!
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #43 : 18.01.2015, 14.24.50 »
Trademark Real Madrid -maali. 0-2.  :peukku_ylos: :pallo:

brass

  • Viestejä: 381
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #44 : 18.01.2015, 14.25.03 »
Nyt vaihtoja vaan. Jeseä kentälle ja vaikka se Illarra. Onkohan Hernandezin turha haaveilla vastuusta jälleen kerran.

Cristiano7

  • Vieras
Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #45 : 18.01.2015, 14.34.42 »
Kherida kentälle ja Isco pois.

Cristiano7

  • Vieras
Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #46 : 18.01.2015, 14.35.38 »
GOL! Cristiano

Illarra ja Nacho kentälle ja Kroos ja Marcelo pois
« Viimeksi muokattu: 18.01.2015, 14.39.04 kirjoittanut Cristiano7 »

brass

  • Viestejä: 381
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #47 : 18.01.2015, 14.35.45 »
Ronaldon illan toinen. Hyvä pusku maalin läheltä. Kaunistellaan nyt Ronaldon sekä Realin tilastoja.

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #48 : 18.01.2015, 14.36.26 »
James ruokki ja ronaldo tekee. 0-3.  :peukku_ylos:

James on pelannu tänään hienon pelin!  :peukku_ylos:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7742
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #49 : 18.01.2015, 14.36.51 »
Jamesilta jällen hyvä keskitys tyhjään tilaan ja Ronaldo hakee hyvin pallon ja puskee sisään. Ihan jokainen ei olisi tuota maalia tehnyt, joten ansaitut propsit siitä Ronaldolle. :pallo: :peukku_ylos: :traktori:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

brass

  • Viestejä: 381
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #50 : 18.01.2015, 14.38.59 »
Illarra ja Nacho näyttäisi tulevan sisään, joten Hernandez ei saa taaskaan pelata. Myöskään Jeseä ei nähdä tänään kentällä. Kroos ja Marcelo pois. Marcelolta hyvä peli, Kroosilta ei.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7742
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #51 : 18.01.2015, 14.39.06 »
Synttärisankari Nacho pääsee kentälle  :peukku_ylos:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Cristiano7

  • Vieras
Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #52 : 18.01.2015, 14.42.45 »
Tolppa pelastaa Ikerin

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #53 : 18.01.2015, 14.43.07 »
Kauniita maaleja tänään, CR 2+0, James 0+2 ja muutoinkin hyvää peliä hyökkäykseltä 2.jaksolla.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7742
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #54 : 18.01.2015, 14.47.13 »
Bale loukkantui. Taisi mennä nilkka. Taisi olla oikea jalka, joten ei mitään väliä
« Viimeksi muokattu: 18.01.2015, 14.48.59 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

brass

  • Viestejä: 381
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #55 : 18.01.2015, 14.50.48 »
Toinen puoliaika viihdyttävää katsottavaa ja syötöt alkanut napsua paremmin paikalleen. Jamesilta vaihteeksi oikein hyvä peli ja Iscolta myös.
Kroosin ja muidenkin syöttöjä katsoessa, varsinkin pitkiä syöttöjä katsoessa tuli hieman ikävä Xabia. Kroosilta harvinaisen heikko peli, mutta tuli ns. hyvään kohtaa tämä.
Ikerille nollapeli.  :peukku_ylos: Hirveästi ei joutunut Iker tekemään ja tolppaan osuneelle laukaukselle ei olisi voinut mitään. Lopulta pelistä jäi ihan hyvä maku vaikka ensimmäisen puoliajan jälkeen ei näyttänyt kovin hyvältä.
E:Ikerillä 100% syöttötarkkuuus ;D James juoksi selvästi eniten joukkueesta, 11,4km
« Viimeksi muokattu: 18.01.2015, 14.56.03 kirjoittanut brass »

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #56 : 18.01.2015, 14.57.04 »
Hyvä ja tärkeä voitto, kolme hienoa maalia ja nousujohteisesti pelin taso nousi 2.jaksolla. Puolustus ei juuri töihin joutunut, muuta kuin tuossa lopussa kun Getafe pienen paineen sai aikaiseksi. Cristianolle pari tärkeää maalia ja eiköhän taas meno nouse muutaman heikomman matsin jälkeen. Jamesilta kaksi hienoa esityötä ja Benzemalle isot propsit tuosta avausmaalin rakentamisesta, joka sitten vapautti koko joukkueen pelin. Isco ja Bale myös aivan ok esitys. Kroos ei tosiaan sitä ylärimakutia lukuunottamatta ihan parhaimmillaan ollut, mutta nyt saa hänkin tärkeän viikon levon alle niin eiköhän ensi vkl:na nähdä tuttua Tonia keskikentällä.  :peukku_ylos:

Sarjajohtajana jatketaan ja sysätään paineet Barcelonalle ja Atleticolle, jotka toki tänään hoitanevat oman leiviskänsä, toki Barca pelaa vieraissa La Corunaa vastaan, eli tuskin mikään läpihuutojuttu tulee olemaan, varsinkin kun Depor on hieman saanut virettään nousujohteisemmaksi viime aikoina.  :pallo:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 19: Getafe CF- Real Madrid C.F.
« Vastaus #57 : 18.01.2015, 15.07.59 »
3-0 voitto. Ekat 30 minsaa meni heräillessä, mutta sen jälkeen ihan hyvää peliä, varsinkin ekan maalin jälkeen joka kyllä vapautti peliä. James, Benzema ja Isco ehkä parhaat tänään, hyökkäyspelin moottorit. Varsinkin Jamesin suoritus lämmitti mieltä, valtavasti parempi peli kuin mitä viime aikoina. CR teki 2, mutta en vaan voi nostaa ottelun parhaimmistoon pelaajaa, joka alkaa pelata joukkueelle vasta kun pääsee maalitaululle. Kiukuttelua, seisoskelua maalin edessä, umpikujaan juoksemista pallon kanssa kun ei voi syöttää ja pakonomaista maalin hakua eli kaiken kaikkiaankin asennevammasta meininkiä oli ensimmäiset 60 min.  :peukku_alas: Puolustuksellisesti ei ollut tänään mitään hätää, vaikka kerran tolpassa kilahtikin. Ei tainnut olla Ikerillä yhtään torjuntaa.