Äänestys

Onko nyt uudelleenrakennuksen paikka?

Kyllä.
9 (50%)
Ei, Benitezin lähtö riittää
9 (50%)

Äänestäjiä yhteensä: 18

Äänestys päättynyt: 05.12.2015, 21.32.10

Kirjoittaja Aihe: Onko nyt uudelleenrakennuksen paikka?  (Luettu 1016 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

Onko nyt uudelleenrakennuksen paikka?
« : 21.11.2015, 21.32.11 »
Tuossa tuskan keskellä aloin pohtimaan, että miten tästä eteenpäin. Benitezin haluaa jokainen ulos tällä hetkellä, joten pidetään se itsestäänselvyytenä. Kysymys kuuluukin, että riittääkö Benitezin lähtö ja yritetään vielä suunnilleen samalla porukalla? Vai olisiko nyt isommankin uudelleenrakennuksen paikka? Pääosin kysymys kiteytyy siihen, että vieläkö uusi joukkue on yhtä kuin Cristiano Ronaldo? Vai olisiko nyt aika tuulettaa myös pelaajistoa ja etenkin sen kokenutta kaartia: CR7, Pepe, Modric, Ramos...?

Itse olen sitä mieltä, että Real Madridista on puuttunut tietty "raikkaus" La Decimasta lähtien, joten itse lähtisin raa'alla kädellä ensi kesänä rakentamaan joukkueen uudelleen. Uudelleenrakennukseen sopisi myös joku nuoremman polven valmentaja eikä näitä vanhoja kaiken nähneitä jääriä. Huusiko joku Zidedine Zidane? No ehkä en itse Zizoua vielä tässä vaiheessa Realin peräsimeen...

Loppuun vielä selvennän sen, että en sanallakaan syytä Cristiano Ronaldoa(tai muitakaan kokeneita pelaajia) tästä tilanteesta. Kyllä tämä menee täysin Rafan piikkiin, mutta lähinnä mielenkiintoisena pohdintana, että voiko ensi kesänä enää 31-vuotias pelaaja olla vielä viidennenkin päävalmentajan keulakuva...?
"Give me Zidane and 10 pieces of wood, and I will win you the champions league" - Sir Alex Ferguson

Siete

• Teemu Pukki baby
Vs: Onko nyt uudelleenrakennuksen paikka?
« Vastaus #1 : 21.11.2015, 21.37.44 »
Antsa takaisin.
★ 1956 ★ 1957 ★ 1958 ★ 1959 ★ 1960 ★ 1966 ★ 1998 ★ 2000 ★ 2002 ★ 2014 ★ 2016 ★ 2017 ★ 2018 ★

RMadrid

« Vastaus #2 : 21.11.2015, 21.42.06 »
Antsasta en olisi koskaan halunnut luopuakkaan, joten hän takaisin. CR:lle leima pyllyyn ja Manuun.
I drink wine and I know things

Jose

« Vastaus #3 : 21.11.2015, 21.43.18 »
Itsekin olen sitä mieltä että CR on antanut Madridille kaiken mitä annettavissa on ollut. Uutta ja nuorta verta tilalle ja CR vaikka PSG:hen viettämään eläkepäiviä. Muista en välttämättä luopuisi.

Chris

• 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
« Vastaus #4 : 21.11.2015, 21.50.46 »
Avaukselle.  :peukku_ylos:

Itse olen täysin valmis luopumaan Cristianosta. Rahallisesti myynnillä ei ole Realille mitään merkitystä, koska aikanaan lusitaanista pulitetut vajaa 100 miltsiä on tullut korkojen kera takaisin, mutta toki CR:stä edelleen saa saman verran takaisin mitä ostettaessakin. Se, että peli perustuu edelleen Cristianon ympärille.. Noh, en vain ymmärrä. Aika on tietyllä tapaa ajanut jo ohitse. Ikää keväällä 31 vuotta, ja oikeastaan parhaat avut enää maalinteossa - silloin kun ne paikat joku miehelle rakentaa.

Cristiano on tottakai ollut iso osa Real Madridia useamman vuoden, mutta tällä hetkeläl enää vain yksi palanen isoa kuvaa - egonsa puolesta toki iso palanen, pelillisesti ei niinkään. Itse lähtisin tulevaa joukkuetta rakentamaan erityisesti Jamesin ympärille, mutta toki siinä sivussa myös Isco, Bale, Kroos ja Benzema olisivat ns. ne rakennuspalat. Pelaajat parhaassa iässä ja em. James nyt vielä matkalla sinne parhaisiin ikävuosiin. Bale 26v, Kroos pian 26v jne. Näiden takana on sitten nuoria nimiä, joista toivottavasti kasvaa uusia saappaiden täyttäjiä, Kovacicia, Asensiota yms..

Puolustuksen osalta en välttämättä niinkään muutoksia hakisi ja ulostaisi esim Ramosia, Pepen kohdalla tosin en niinkään varma olisi. Sieltä on kuitenkin tulossa mm. Vallejoa, jota pitäisi ensi kaudella? jo alkaa ajaa sisään Valkoisiin. Carvajal, Marcelo, Varane ja Ramos ovat kuitenkin nuoria/parhaassa iässään, joilla seuralle riittää annettavaa vielä useamman kauden ajaksi.

Tuuletusta joukkue tarvitsee (ensi kesänä) ja tällä hetkellä - se ensimmäinen tuuletteva kohde on Cristiano.
¡Hala Madrid y Nada Mas!

"Mies voi rakastaa elämänsä aikana montaa naista, mutta vain yhtä jalkapallojoukkuetta"

Losblancos

• Hala Madrid!
« Vastaus #5 : 21.11.2015, 21.56.10 »
Vastasin ei. Mielestäni valmentajanvaihto riittää. Realissa nyt ongelma ylipäätään on hyvin harvoin se, että tarvittaisiin jonkinlaista ''tuuletusta'' vaan pikemminkin juuri päinvastoin eli tarvittaisiin sitä pitkäjänteisyyttä. Ja melko nuorihan Realin joukkue on ja vaihtuvuuttakin on ollut joka kesä, vähän liikaakin välillä. Ainoa noista kokeneimmista (avain)pelaajista, josta mahdollisesti voisin luopua on Pepe. Enkä ihan usko siihen Ronaldon hiipumiseenkaan. Selkeästi vaisuin kausi on menossa Real-uralla, mutta en näe mitään syytä miksei voisi nousta entiselle tasolleen tai ainakin hyvin lähelle sitä. Eihän 31 v. ole vielä ikä eikä mikään.

Redondo

« Vastaus #6 : 05.12.2015, 22.13.30 »
Ei näemmä foorumilla saatu ratkaistua tätä vaan päädyttiin kristilliseen tasajakoon äänin 9-9. Asia jääköön siis Perezin ratkaistavaksi  8)

Ensi kesää kyllä mielenkiinnolla odottaa, että mitä silloin lopulta tulee tapahtumaan...
"Give me Zidane and 10 pieces of wood, and I will win you the champions league" - Sir Alex Ferguson