Tontteja oli tarjolla, mutta ei vain osunut. Parempana päivänä numerot olisivat olleet toisin, sen verran olen valmis joustamaan noissa odotetuissa maaliarvoissa. Aikaisemmin annoin tunnustusta Valladolidin puolustukselle, se oli tänään tiivis ja maltillinen. Itse ottelu oli siisti, montaa korttia ei tänään todistettu. Real Madrid oli tosiaan kuskin paikalla ja operoi välillä hyvinkin rohkeasti ahtaissa väleissä, tästä huolimatta Valladolid vain kesti ja pelasi nuo tilanteet järkevästi ja ennen kaikkea teki sen joukkueena. Vierasjoukkueen hyvän puolustamisen lisäksi yksi iso tekijä oli Real Madridin avauskokoonpanon eksoottisuus. Ensimmäinen vartti oli melkoista koheltamista, pelaajat rymistelivät toistensa tonteille ja kukaan ei tuntunut tietävän minne mennä ja minne syöttää. Tämän seurauksena Valladolid sai aika paljon tasoitusta ajallisesti ja pääsi peliin mukaan kaikessa rauhassa.
Kaikesta huolimatta Real Madridilla oli eväät kolmeen pisteeseen. Itse asiassa ne kolme pistettä oli jo tienattu, Real Madrid näytti vielä pelaavan järkevästi aikaa käyttäen tilaa hyväkseen, kunnes koitti kollektiivinen musta hetki. Pistemenetystä en lähde tuolla epäonnekkaalla tapahtumaketjulla selittämään, joskin siitähän se osittain johtui. Olen silti sitä mieltä, että Zidanen olisi tullut suorittaa vaihto hetki Karimin maalin jälkeen ja rauhoittaa peli kunnolla. Tämä on oikeastaan ainoa asia, joka jätti jossiteltavaa henkilökohtaisella tasolla, noin muuten olen ihan hyvillä fiiliksillä illan matsista ja valmis hyväksymään sen sellaisena kuin se oli.