Kirjoittaja Aihe: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020  (Luettu 1539 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

maheinon

  • Viestejä: 2564
Kauden alku ja uudet tuulet puhaltavat ainakin hieman. Odegaard avaa kuumottavasti entistä lainaseuraansa vastaan heidän kotipyhätössään.


The chase is better than the catch.

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #1 : 20.09.2020, 21.59.59 »
Kiitos maheinon topikista :peukku_ylos:

Tuossa vähän emmin, että otanko C Morea heti kauden alkuun vai en. Koska ei ole välttämätöntä pakkoa alottaa huomista työpäivää aamuvarhain, tilaus lähti käyntiin. Koronasta huolimatta uuden kauden kiima alkaa olla kova ja mahtavaa nähdä Odegaard heti avauksessa. Vamos! :pallo:
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #2 : 20.09.2020, 22.13.51 »
Ø on mukavasti taskussa pelattavissa. Vielä ei juuri hänen kauttaan ole tapahtunut hirveästi konkretiaa, mutta hyviä ennusmerkkejä.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #3 : 20.09.2020, 22.53.38 »
Olipas hyvännäköistä prässiä ja muutoinkin pirteää tekemistä. Ei tekopaikkoja nyt ihan hirveästi ollut, mutta tilanteen puolikkaita kylläkin. Øde tosiaan varsin pirteä tuossa taskussa ja lupaa hyvää jatkoa ajatellen. Puolustuspäähän toiminut varmasti, vaikka Case onkin poissa.

Toisella jaksolla ne kunnon tekopaikat ja tarvittava maali tai pari ja voitolla sesonki liikkeelle  :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #4 : 20.09.2020, 23.44.55 »
Ei näytä siltä, että hyökkäykset olisi vahingossakaan päättymässä maaliin.

Nollille varmaan jäädään ja maalinteon suhteen on jälleen sysimustia pilviä koko kautta ajatellen.

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #5 : 20.09.2020, 23.48.31 »
Kummallinen vaihto ottaa Marvin sisään. Odegaard olisi pitänyt korvata Jovicilla ja jatkaa kahden kärjen taktiikalla.
The chase is better than the catch.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #6 : 20.09.2020, 23.48.46 »
Zidane työntää nyt junnuja kentälle ihan urakalla.

En nähnyt kuin toisen puoliajan. Tämän perusteella aika tehotonta pallon pyörittelyä. Kotijoukkueella oli paremmat paikat voittaa tämä.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2020, 23.51.45 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

maheinon

  • Viestejä: 2564
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #7 : 20.09.2020, 23.50.17 »
Ja sitten vielä Arribas sisään. Mitäköhän tässä seurassa on kulisseissa oikein meneillään.
The chase is better than the catch.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 1: Real Sociedad - Real Madrid 20.9.2020
« Vastaus #8 : 21.09.2020, 00.06.14 »
Jos joku näkee norjalaisessa hyvää, omiin silmiin pastoi hänen palloton tilannetajuttomuus ja haluttomuus hakeutua pelattavaksi. Turhan usein juoksi liian pitkälle ja jäi paikalleen seisomaan, liikkeen ollessa passiivista ja arkaa. Toivottavasti tämä muuttuu ajan myötä. Itse peli suurimmaksi osaksi pelkkää paskaa, etenkin toinen puoliaika sitä todellista Zidane-palloa.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.