Kirjoittaja Aihe: Jornada 26 El Derbi Madrileño: Atletico Madrid - Real Madrid  (Luettu 258 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
HÄRKÄ JA BENZEMA! :pallo:

Gossau

Mikä syöttö Casemirolta!!

Siete

• Teemu Pukki baby
Luojan kiitos jätkät sai edes yhden onnistuneen hyökkäyksen tälle iltapäivälle. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :pallo:
★ 1956 ★ 1957 ★ 1958 ★ 1959 ★ 1960 ★ 1966 ★ 1998 ★ 2000 ★ 2002 ★ 2014 ★ 2016 ★ 2017 ★ 2018 ★

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
On Casemiro kyllä aivan mieletön pelaaja. Ei viitsinyt tänään itse tehdä vaan laittoi Bentsolle tyhjiin. Vetää melkein sanattomaksi. :tuoppi:

Cojones
Aina saa jännittää, vaikka kausi ohi. Tätä on Real Madrid <3 Hyvässä ja pahassa..

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
Modricin ulkosyrjä VAPARISTA. Mitä helvettiä mä katson :D

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
Paikkoihin ja esitykseen nähden tämä oli voitettu tasuri. Mestaruustaiston kanssa tekee kyllä todella tiukkaa - Ticon kompastumisten varassa ollaan.

tanu

Modricin ulkosyrjä VAPARISTA. Mitä helvettiä mä katson :D

Oli kyllä aika villi haku, mutta ei loppujen lopuksi edes kovin huono yritys.

Yläkulma

Paikkoihin ja esitykseen nähden tämä oli voitettu tasuri. Mestaruustaiston kanssa tekee kyllä todella tiukkaa - Ticon kompastumisten varassa ollaan.

Joo, omiin silmiin Ticolla oli enemmän hyviä paikkoja, mutta Undestatin xG:t melko tasan 1.98-1.88.

Mestaruustaiston jännittävyyden kannalta tärkeä minimitulos. Ihan mukava peli katsoa. Suárezin viimeistely oli todella hieno. Kurttu otti muutamia huipputorjuntoja. Viniltä hieno syöttö, mutta Karim ei onnistunut ensimmäisellä kerralla. Casemiro-Karim kaunis kombinaatio. jne.

Itseäni vähän puuduttaa nämä loputtomat laitakeskitykset ja siksi olikin virkistävää että maali tehtiin menemällä keskeltä läpi. Ne harvat Bayerin tai Dortmundin pelit mitä on tullut katsottua, ovat olleet sikäli hienoja että heidän hyökkäyspelaaminen on monesti hyvin suoraviivaista ylöspäin.