Harvinaisen paska maku jäi suuhun tasurista. Voitto tästä olisi ehdottomasti pitänyt ottaa.
Onneksi sentään Barcakin pelasi tasan. Atleticon 1-0 nyt ei yllätä ketään.
Vini on nyt tehnyt 55 minuutissa saman verran maaleja kuin koko viime liigakaudella. Jokohan ensi pelissä olisi avauksessa? Jännä nähdä, kantaako hyvä vire tällä kertaa myös pitemmällä aikavälillä.