Se oli huikea ilta se. Bernabeun taika osoitti jälleen voimansa. Ei tarvinnut hävetä ja untakin sai odottaa melko pitkään eilen.
Itse pelistä, niin vahva startti, joka katkesi tuohon Militaon loukkiin. PSG oli ehkäpä sen 1.5 puoliaikaa tässä parissa parempi, mutta ei eilen joukkueesta löytynyt kuin yksi ukko, joka saa puhtaat paperit. Yksin se vaan ei Mbappekaan rekeä jaksanut vetää. Eiköhän miehen päätös ensi kauden seurasta tähän varmistunut. Messi ja Neymar on niitä "ykkösnimiä" mutta olipahan karmea esitys tuolta kaksikolta eilen. Mbappe tietää, että Madridissa on parempaa tarjolla ja varmasti haluaisi edes sen kauden tai kaksi vetää Karimin kanssa.
Ja sitten aiheeseen Karim. Miten ihana mies.

Otti joukkueensa jälleen reppuselkään ja iski nimensä nyt viimeistään kaikkien seuran suurten legendojen joukkoon. Modric myös aivan älytön, 36 vuotiaana dominoi. Voi puhua, miten "liike ei riitä" ja muuta paskaa, mutta itse aion nauttia tuon mestarin otteista niin kauan kun vaan enää voi. Huikea kroatti.
Muutoinkin paljon onnistujia, Camavinga ja Rodry ok eilen ja se toi kaivattua liikettä. Kroos ei selkeästikään ollut kuin ehkäpä 70% kunnossa.
Vaikka tosiaan voi keskustella siitä, että PSG se edellä oleva nippu enemmän oli, mutta niin kauan kun pää ei kestä, etkä otteluparia itse tapa, kaikki on mahdollista. En tiedä miten pitkälle Real tässä kilpailussa tällä nipulla voi mennä, mutta ainakin sai sellaisen annoksen eilen kaikkea mahdollista, ettei se suurin huolenaihe edes nyt ole.