Olipa taas ajoittaisista Poolin hetkistä huolimatta vakuuttava peliesitys. Ei herännyt matsia katsoessa pelkoa, että kotiin palattaisiin tyhjin käsin.
Joku ylimääräinen voittamisen geeni näillä ukoilla on. Joukkue huokuu suoritusvarmuutta. Vastustaja saadaan näyttämään ponnettomalta ja heidän silmistä ei näy usko voittoon.
Kurtun suhteen voidaan sanoa enää, että normipäivä toimistolla. Taso on järjettömän kova ja vaati jälleen ihan täydellisen laukauksen, että vastustaja voi edes haaveilla maalinteosta. Varmasti turhauttavaa pelata hyökkääjänä tuollaista ylikylän ukkoa vastaan.
Pukukopissa alettiin heti pelin jälkeen puhua viidennestätoista. Tätä on Real Madrid.