Tuttu kaava, vaikean kautta voittoon. Alun shokkialun jälkeen kentällä oli vain yksi jalkapalloa pelannut joukkue ja lopulta ansaittu palkinto kolmen pinnan myötä. Aikamoiseksi väsytytaistoksi tuo lopulta muodostui, ei Almerialla enää lopussa ollut kovinkaan paljoa jalkoja hakea sitä tasoitusmaalia.
Rüdigerilta surkea peli, jopa muutamat alaspäin syötöt Kurtulle karmeaa katsottavaa. Lampaanperse myös viimeistelystä pl. Lucas, joka viimeisteli kahdesti varsin komeasti, toinen toki jasson myötä vietiin pois. Asensioon luotto näemmä nolla, peliotteiden vai vielä elokuussa tapahtuvan mahdollisen siirron vuoksi? Joka tapauksessa tuo oikea laita on iso kysymysmerkki tälle kaudelle, kuten ennakkoon osasi veikatakin.
Anyways, kolmen pinnan kanssa kotiin
