Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid  (Luettu 2415 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #20 : 29.08.2022, 00.44.13 »
Bentsoo!! :pallo:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #21 : 29.08.2022, 00.44.18 »
Rodrygo + Benzema!

Mikäpä muukaan duo sen maalin tekisi :D

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #22 : 29.08.2022, 00.45.36 »
Karimmmm!!! Tulee se sieltä kun vähän parjaa!

Upea keskitys Rodryltä!

E: Luoja miten karmea tämä tuomari on.

Sai sentään veskarin ansaitusti pihalle, mutta onpa ollut heikko esitys päätuomarilta.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2022, 00.54.19 kirjoittanut Chris »
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #23 : 29.08.2022, 00.54.47 »
Oikein meni vihellys, mutta pelin hengen vastainen.

Ei Espanyol olisi enää saanut maalia.

Bentso!  :pallo: Tylysti.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2022, 00.57.12 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #24 : 29.08.2022, 00.55.37 »
Ceballos yritti ottaa haltuun ja ois laittanut tyhjiin ilman rikettä. Espanyol ois kyllä ansainnut tästä enemmän.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #25 : 29.08.2022, 00.58.02 »
Benzema! Peli pakettiin vaikeuksien kautta ja puhdas saldo säilyy edelleen.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #26 : 29.08.2022, 01.04.19 »
Harvemmin näkee, että vastustaja piristyy aivan yhtäkkiä. Alku näytti siltä, että homma tulee olemaan taputeltu ekalla jaksolla.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #27 : 29.08.2022, 09.53.51 »
Vini aika itsekäs tänään eikä saanut palloja oikein pelattua eteenpäin. Espa myös kyllä peitti hyvin ja luultavasti suunnitellusti väylät.

Rodrygo on kyllä mielettömän älykäs pelaaja. Kentälle tullessa jatkuvasti oikea-aikaisia juoksuja selustaan. Hääri kentällä myös melkoisen vapaassa roolissa, kun mielenvikaisen nerokas mutta kasuaalilta näyttänyt syöttö Benzon maaliin lähti vasemmalta laidalta.

Brasilian veljekset <3

Tämän Alaban pelin jälkeen porukat ehkä ymmärtävät paremmin Mendyä. Ei ole helppoa pelata laitapakkia Vinin tyylisen laitakärjen kanssa. Kun Mendy on saanut pelata ilman Viniä ja ottaa laidan reuna itselleen on peli ollut ihan eri näköistä. Mendy <3
The chase is better than the catch.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #28 : 29.08.2022, 12.29.31 »
Ei tosiaan ollut Alabasta sellaiseksi sateentekijäksi kuin joidenkin foorumistien fantasioissa oli kuviteltu. Otanta on pieni, mutta en lähtisi silti odottamaan mitään jättimäisiä eroja Mendyyn verrattuna.

Team Mendy. :peukku_ylos:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #29 : 29.08.2022, 18.48.30 »
Ei tosiaan ollut Alabasta sellaiseksi sateentekijäksi kuin joidenkin foorumistien fantasioissa oli kuviteltu. Otanta on pieni, mutta en lähtisi silti odottamaan mitään jättimäisiä eroja Mendyyn verrattuna.
Team Mendy. :peukku_ylos:
Näihän se oli. Alaba juoksi hyökkäyksen kärjessä kuin Marcelo parhaimpina aikoinaan. Vinin kanssa ei syntynyt mitään. Puolustaessa oli hankaluuksi 1vs1 tilanteissa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-