Eilinen matsi tulospiilosta. Kokonaisuudessaan aika vakuuttava voitto, vaikka 2-1 tulos voisi hieman muuta väittääkin. Betis oli kesy ja kotijoukkueen heikko viimeistely esti, ettei homma ratkennut jo aiemmin. Kovassa ottelutahdissa olisi suotavaa, että pelit saataisiin ajoissa pakettiin, jolloin Viniä ja Benzoakin uskallettaisiin lepuuttaa. Tchouameni kentän kunkku eilen, näyttää ettei poika mitään Casea mentoriksi edes tarvinnut.
Benzeman heikohko vire huolettaa, mutta jospa se siitä pian.
Barca jyrää samalla myös voitosta voittoon, eli ei tässä turhiin pistemenetyksiin ole varaa.