Kirjoittaja Aihe: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid  (Luettu 2741 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #20 : 06.09.2022, 23.15.24 »
Vini!!  :pallo:

Aivan kuin Liverpoolia vastaan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #21 : 06.09.2022, 23.16.31 »
Kauan se ehti olla kadoksissa :D

Hieno prässinpurku ja sen jälkeen Fede-Vini duo iskee helpottavan avausmaalin  :pallo:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #22 : 06.09.2022, 23.18.23 »
Tchouamenin tekeminen näyttää siltä, että mies olisi ollut Valkoisissa noin 12 kauden ajan.

Ja samalla Luka 0-2! :pallo:

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #23 : 06.09.2022, 23.18.47 »
Voi Luka!  :sydan:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #24 : 06.09.2022, 23.19.12 »
Modric!  :pallo:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #25 : 06.09.2022, 23.19.39 »
Nyt oli väläys tuttua Edeniä ja Modric veivaa ulkosyrjällä ratkaisun tunnelmaa tähän matsiin  :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #26 : 06.09.2022, 23.35.16 »
Hazard! :pallo:

Jokos se tästä lähtisi?
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #27 : 06.09.2022, 23.35.17 »
Eden Hazard! <3

Aina uskonut!

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #28 : 06.09.2022, 23.35.23 »
Ttu jes, Eden!!!! :tuoppi:
Tästä hälle itseluottamusta ja lisää minuutteja, kiitos.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #29 : 06.09.2022, 23.35.59 »
Eden, Eden, Eden! <3

Huikea ilta belgialaiselta! Bandwagonissa on rauhallista.. 0

Ihan saakelin upea hyökkäys kokonaisuudessaan!
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #30 : 06.09.2022, 23.40.25 »
Valderde ollut tänään todella hyvä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #31 : 06.09.2022, 23.55.52 »
Valderde ollut tänään todella hyvä.

Kuin myös saman laidan Dani. :)

Lopulta selkeä isät vs pojat ja kolmen pisteen kanssa Madridiin. Kuusi seuraavaa peliä onkin sitten pääkaupungissa.

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #32 : 06.09.2022, 23.56.57 »
Teki se Hazard nyt kuitenkin 1 + 1 tehot. Ihan jopa on toinen puoliaika häneltä. Terävyyttä ja pelituntumaa tuo nyt kaipaisi.
The chase is better than the catch.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #33 : 07.09.2022, 07.27.21 »
https://twitter.com/totalcristiano/status/1567286490828345346?t=rrvFHQFaF4dGS1N7vB052g&s=19

Siitä vielä tuo 0-3 osuma katseluun kokonaisuudessaan.

Oli Realilta eilen kyllä sellainen 14.kertaisen UCL-voittajan startti uuteen kannujahtiin. Celtic ekan jakson aivan hurmiossa, muutama hyvä tontti ja kotijengi pähkinöinä. Real ottaa hommaa tyynesti, tietäen, että 2.jaksolla kaveri väsyy ja saa pelin itse kontrolliin. Lopultahan niin kävi ja kliininen vierasvoitto. Ei tuolla lailla ihan joka kerta kannata antaa  vastustajalle pelin otetta, olisihan se saattanut omissa helistä, jolloin peli olisi ollut ihan eri, mutta aika kylmällä tavalla tuossa annettiin Celticille oppitunti, että peli kestää 90min ja Realia vastaan ei riitä 45min onnistuminen.

Benzon loukista ei liene tietoa vielä oikein kenelläkään? Militao hajosi myös. Sunnuntalna lienee rotaatio paikallaan, sillä sen jälkeen kaksi tärkeää ottelua, Leipzigia ja Atleticoa vastaan.

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #34 : 07.09.2022, 08.11.50 »
Benzeman loukista ei tietoa vielä. Ancelotti oli kommentoinut, että ei vaikuta vakavalta, mutta mistä näistä tietää.

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #35 : 07.09.2022, 08.46.20 »
Hazard saisi joka tapauksessa aloittaa Mallorcaa ja Leipzigin vastaan. Saisi sitä kuuluisaa pelituntumaa ja pystyisi auttamaan joukkuetta jatkossa paremmin.
The chase is better than the catch.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6341
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #36 : 07.09.2022, 09.03.15 »
Hazard saisi joka tapauksessa aloittaa Mallorcaa ja Leipzigin vastaan. Saisi sitä kuuluisaa pelituntumaa ja pystyisi auttamaan joukkuetta jatkossa paremmin.

Samaa mieltä. Nyt pitäisi kerätä momentumia Hazardille, kun siihen kerrankin on luontainen mahdollisuus.

Realin some ainakin ottaa kaiken ilon irti, kun vihdoin on aihetta. Joka kuvassa tuntuu olevan hymyilevä Eden. :)

E. Tonilla eilen syötöt 119/124 (96 %) ja pitkät pallot 17/17. MotM taskuun.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2022, 09.24.21 kirjoittanut TAMI »