Kirjoittaja Aihe: UCL: Leipzig - Real Madrid  (Luettu 1037 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
UCL: Leipzig - Real Madrid
« : 25.10.2022, 20.14.41 »
Jatkoomeno on varmistettu. Lohkovoittoa ei. On niitä pyttyjä tosin lohkokakkosenakin voitettu.

REAL MADRID XI

Courtois;
Lucas, Militao, Rüdiger, Nacho;
Camavinga, Tchouaméni, Kroos;
Asensio, Rodrygo, Viní Jr

Puolustuksessa päästään kierrättämään kolmen pelipaikan osalta.

Keskikentällä tulevaisuutta ja Kroos.

Asensiolle kauden ensimmäinen(!) avauspaikka. Ansaitsee kyllä mahdollisuutensa ysikymppiseen.

Tyylikästä olisi ottaa tänään voitto ja taputella lohkovoitto Saksanmaalla.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #1 : 25.10.2022, 21.28.55 »
Valverde ei edes mukana, joten joku loukki siitä Papu Gomezin polvipotkusta jäi. Mitään ilmoitusta tosin ei ole tullut. Myös Modric jäi reissusta viime hetkellä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #2 : 25.10.2022, 21.52.05 »
Valverde ei edes mukana, joten joku loukki siitä Papu Gomezin polvipotkusta jäi. Mitään ilmoitusta tosin ei ole tullut. Myös Modric jäi reissusta viime hetkellä.

Varmaankin varotoimenpide.

Ancelottin mukaan Karim, Fede, Luka ja Dani palaavat jo sunnuntaina kokoonpanoon. Jos siis ylipäätään silloin pelataan.

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #3 : 25.10.2022, 22.10.14 »
Olenko ainoa joka ei innostu siitä että Rodrygo avaa ysinä? Mieluummin myös Nacho vaspana eikä Rudiger, mutta eiköhän Ancelottit tiedä paremmin..

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #4 : 25.10.2022, 22.20.51 »
Jotain muuta saatiin tänään kuin tyylikäs esitys. 2-0. :peukku_alas:

Olenko ainoa joka ei innostu siitä että Rodrygo avaa ysinä? Mieluummin myös Nacho vaspana eikä Rudiger, mutta eiköhän Ancelottit tiedä paremmin..

En ole minäkään iso fani. Toisaalta sieltä on Karim ja Mariano poissa kokonaan.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2022, 22.22.46 kirjoittanut TAMI »

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #5 : 25.10.2022, 22.46.52 »
Marco keskittää ja Vini nikkaa!

Kyllä se vain jatkosopparilta näyttää ottelu ottelulta enemmän.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #6 : 25.10.2022, 22.50.23 »
Vinin pusku  :o :pallo:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #7 : 25.10.2022, 23.33.03 »
Camavinga vaihtoon ja Arribas vaikka tuohon pyörittää peliä, kiitos.

Leipzig on kyllä harvoja jengejä, jota vastaan Realin ei kannata lähteä tällaiseen cost-to-cost havaijipalloon

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #8 : 25.10.2022, 23.34.40 »
Täydellinen kuvaus Real Madridista tämä peli. Aivan pulassa oltu koko peli. Maali toki hieno, mutta muuten ihan täysin Vinin harteilla hyökkäyspelaaminen.

Olis ollu kiva nähdä Castillan poikia mut tuskin pääsevät kentälle.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #9 : 25.10.2022, 23.39.28 »
Se siitä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #10 : 25.10.2022, 23.40.38 »
Militao. Mitä helvettiä? Sä katsoit Werneriä silmiin ja silti mies katosi.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
« Vastaus #11 : 25.10.2022, 23.41.09 »
Camavinga on ollut kyllä iso pettymys tänään.

Vini on ollut monta kertaa lähellä maalintekoa, mutta joka kerta jää pienestä kiinni.

Kauden avaustappio taitaa tulla, tuskin tänään nähdyllä motivaatiotasolla tehdään kahta.