Mikäli tulkitaan, että pallo olisi mennyt maaliin ilman käteen osumista tai Asensio pelasi palloa tahallaan kädellään niin rankkari oikein. Nyt pallo tuli rinnasta, eikä ne kädet olleet mitenkään luonnottomassa asennossa.
Tämän kauden sääntölinjausten mukaan ei rankkari. Jotenkin kummallista, ettei yksikään kolmesta var-tuomarista tai päätuomari tätä tiennyt. VAR on juuri sitä varten, että saa miettiä.